Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak skutecznie zbudować BMM?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BeYourself92

BeYourself92

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Cześć!

 

Moja historia z treningami i dietą jako taką zaczyna się w lutym 2017 roku. Startuję z wagą 62 kg przy 162 cm wzrostu. Mniej więcej w październiku zeszłam do wagi 48kg i taka utrzymuje się cały czas (+/- 1kg w zależności od fazy cyklu),  tym tkanka tłuszczowa 11%. Na początku trenowałam nawet 5-6 razy w tygodniu dość intensywnie. Od listopada zwolniłam bo organizm się trochę buntował i trenuję 3-4 razy w tygodniu (co drugi dzień) po 2,5h (15 minut rozgrzewka + 30 minut brzuch + 30 minut nogi + 30 minut ręce + 45 minut stepper interwałowo). Waga się trzyma, w tygodniu staram się trzymać michę, czasem wpada coś słodkiego. Nie liczę dokładnie kalorii, jem 5 posiłków dziennie, pilnuję jedynie ilości białka w diecie i ograniczam tłuszcze do minimum (poza śniadaniem B-T). Chyba dużym błędem jest fakt, że generalnie jem praktycznie cały czas tak samo - tak jak w początkowym okresie, przy czym teraz pozwalam sobie na częstsze odstępstwa od diety, więc tych kalorii delikatnie będzie więcej (chociaż niekoniecznie będą lepszej jakości).

 

Od tych kilku miesięcy treningowo zupełnie stoję w miejscu - brak progresu siłowego, mięśniowo też nic nie przybywa (ale też nie ubywa). Chyba przyszedł czas, żeby w sposób kontrolowany przybrać na wadze, żeby coś fajnego wyrzeźbić. Jak się za to zabrać, nie marnując osiągniętego, niskiego poziomu tkanki tłuszczowej?


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko