Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak przeplatać treningi?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Vertillio

Vertillio

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 21 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Witam Wszystkich jako nowy użytkownik forum
    Może najpierw się przedstawię, na imie mam Radek, 18 letni chłopak z okolic warszawy ;)
    ogólnie ćwiczeniami wszelakiego rodzaju interesuje się od około dwóch lat, jednakże nie trenowałem cały ten czas, do ćwiczeń wracałem bardzo często, wiadomo choć może i były chęci to obowiązki takie jak szkoła, wychodzenie ze znajomymi, jakieś imprezy, ogólnie nie miałem zawsze czasu i bywały długie zastoje np. w wakacje nie zajmowałem się ćwiczeniami wcale, tak samo przez zimę.
    Na siłowni byłem w tym czasie 3x po miesiącu i bardzo miło wspominam ten czas ;p
    Większość czasu ćwiczyłem w domu, bez sprzętu, tak bardziej rekreacyjnie.

    Ogólnie moja sylwetka wygląda w miare, tzn, mięsień już jako taki jest, nie zaczynam od zera. (postaram się jutro wstawić jakieś zdjęcie)
    Sprzęt w jaki się zaopatrzyłem to ławeczka prosta, gryf i hantle ze sporą ilością różnych obciążników.

    Jeżeli chodzi o moje zaangażowanie w treningi, to jest ono duże, nie mam problemów z tym by ćwiczyć codziennie, jest to dla mnie przyjemnością,
    wręcz preferuje codzienny trening. Dieta niestety jako taka, mogę tylko ograniczyć kalorie, cukry i podzielić posiłki na mniejsze a częstsze.

    a teraz, do rzeczy :D

    Chciałbym w tym samym czasie zrobić dwie rzeczy:
    spalić tkanke tłuszczową z praktycznie całego ciała(głównie uda, pośladki, brzuch), a przy okazji trenować na zwiększenie masy mięśniowej, przez co rozumiem po prostu rozrost mięśni, zyskać w obwodach, a na razie niekoniecznie w sile.
    i pytanie brzmi- jak przeplatać treningi, robić wpierw aeroby, potem mięśniowe, odwrotnie, może podzielić to sobie na poszczególne dni?

    a drugie pytanie o suplementacje diety:
    jakie suplementy moge, powinienem stosować, aby nie zrobić sobie krzywdy, i uzyskać pożądany efekt?

    Dziękuje bardzo z góry i Pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    andrew1978

    andrew1978

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1703 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL
    • Staż [mies.]: xxx
    Zacznij od treningu typu FBW czyli trenuj 3 razy w tygodniu całe ciało na każdym z treningów. W pozostałe dni odpoczywaj lub uprawiaj jakieś inne sporty, pływaj, biegaj - generalnie ważna jest poprawa wydolności.
    W ten sposób łatwiej zyskasz mięśnie i stracisz niechcianą tkankę tłuszczową. Możesz również ćwiczyć kondycyjnie po treningu siłowym. Generalnie w tygodniu zostaw sobie 1-2 dni całkowitego odpoczynku - naładujesz akumulatory :rolleyes:
    Po 3 miesiącach regularnego treningu zmienisz trochę trening - wtedy też jeszcze nie za bardzo objętościowy i intensywny.

    Z dietą ok - skup się też na tym, żeby w każdym posiłku było białko - ciało będzie korzystało z regularnie dostarczanego budulca.

    Suplementy - na początku nie są one za bardzo potrzebne, jedynie kup jakiegoś gainera lub np: koncentrat białka. Innych suplementów nie bierz, jest na to za wcześnie.
    Ustal sobie cele możliwe do zrealizowania:
    -długookresowy (np: rok, dwa itd)
    -krótkookresowe (za kwartał, miesiąc, do zrobienia w następnym treningu itd)

    myśl o nich codziennie i wytrwale je realizuj.
    Powodzenia

    Edytowany przez andrew1978, 06 grudzień 2011 - 12:17 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko