Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak oceniacie ten trening..?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
nowykrk

nowykrk

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Witam jestem tu nowy chcialbym zasiegnac waszych rad otoz cwicze od 3 miesiecy robilem trenong taki typowo ogolno rozwojowy wszytskiego po trochu i teraz dostalem taki trening co o nim sadzicie ? prosze o szczere wypowiedzi :)

    Dzien 1

    1.wyciskanie sztangi lezac 6 seri po 8 bardzo wolno
    2.rozpietki lezac na plasko 4x10
    3.superseria wyciskanie na maszynie w uchwycie pionowym siedzac 4x10 i po skonczoinym cwiczeniu odrazu skos w gore 4x12
    4. brzuch

    Dzien 2

    1.podciaganie sie na drazku 4x10
    2.w opadzie podciaganie polsztangi 5x8-10
    3.superseria: sciaganie drazka do klatki w skosie 4x10 i odrazu po tym sciaganie linki do brzucha s pochylem 4x12
    4.brzuch

    Dzien 3

    1.rozpietki siedzac bokiem 5x10
    2.podciaganie sztangi wzdluz tułowia 5x12
    3.w tymmiejscu jest jakies cwiczenie ale nie wiem jak wytlumaczyc
    4.podciaganie barkow - sztanga z tylu 5x12
    5.wyciskanie zza karku 4x15
    6.nogi 4x8
    7.brzuch

    Dzien 4

    1.triceps na maszynie 4x10
    2.biceps gryf 4x10
    3 superseria: triceps na maszynie siedzac wyciskanie pzerd siebie ciezaru 4x10 od razu po tym biceps na maszynie siedzac gryf wygiety 4x8 od razu po tym triceps maszyna siedzac wyciskanie w dol przyzadu 4x10
    4.nogi 4x10
    5.brzuch

    jest to trening na podziedzialek wtorek czwartek i piatek badz jak kto woli poniedzialek sroda piatek i sobota przerwa miedzy kazdym cwiczeniem wynosi max. 2 min przy superseriach tez 2 min. moge dodac jescze tyle ze dzis zorbilem Dzien 1 treningu i sie zdziwilem ze tak slabo szlo trener ostzregal ze to bedzie ciezki trening ale podam przyklad klatke pzrez ostatnie 3 miesiace zaczynalem od 65kg 12 razy pozniej 70 kg 10razy 3 seria 75kg 8 razy i konczylem 85 kg ile sie dalo do maksywalnego zmeczenia normalnym tepem dluzsze odpoczynki i wyciskanie bez tez normalnym tepem bez powolnego opuszczania a dzis wg nowego treningu starznie ciezko szlo mi 60 kg opuszczajac powoli bardzo i pzrerwy 2 minutowe takze trening jest meczacy podobnie ze skosem w gore bylo poniewaz jest polaczony ze superseria i zwykle skos w gore na klatke robilem 60-65 kg a dzis po super seri ledno 40kg robilem hehehe i zastanawiam sie czy ten trening jest dobry i ma sens jak myslicie :)? polecono mi jescze na poaczatek zebym kupil sobie bialko plus glutamine i chec dozucic jesce do tego basen :) z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Ł

    Ł

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5608 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:doznań
    • Staż [mies.]: ★★★★
    Ten trener chyba ściągał na kursie lub zajęciach.

    Po pierwsze trening nie na ten poziom zaawansowania.
    Po drugie brak w nim czegoś na prostowniki, przeładowana ilość serii, ćwiczenia dziwnie pomieszane (co te rozpiętki robia w barkach), ćwiczenia złożone są na końcu (np. w barkach, klatce),4 serie na całe nogi w 2 sesjach dzień po dniu? :crazysex:
    To w ogóle nie wygląda na trening ułożony przez specjalistę.
    Ps, skoro robisz 2 min przerwy w superseriach to te serie przestają być super %)

    Edytowany przez luksz, 25 styczeń 2010 - 17:42 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko