Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak dobrze zgubić "dół"?

- - - - - aeroby tluszczu spalanie rzezba obwod duze nogi

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
no_s!lence

no_s!lence

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 60 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    • Staż [mies.]: 14

    mnie bieganie nie wzmocniło kolan ani stawów... więc czysto teoretyczna wiedza nie zawsze jest w praktyce okej.
    Nie każdy jest fizjologicznie tak dobrze przystosowany do danej dyscypliny. Ja miałem duże problemy zanim mogłem biegać, kontuzje mnie nękały zbyt często(wszystko robiłem z głową, ale cóż). Dziennie 2x8km czyli 16 km. 16km dziennie z mojego pkt widzenia to przesada, jeśli oczywiście celem jest dobra kondycha i redukcja fatu. Dobrze zbilansowana dieta i 3xweek aero to zdecydowanie wystarczająco. Skoro wytrzymujesz te treningi to naprawdę respekt.
    Spróbuj HIIT, bo domniemam, że kondycyjnie jesteś już gotowy dawno na ten trening. Efekty jeszcze lepsze.
    Dodam, że oczywiście mówiłem z swojego pkt widzenia, a Ty jesteś wielkim koneserem sportu, dlatego inaczej trochę patrzysz na pewne sprawy.

    Aj tam wielkim od razu, po prostu zwykłym koneserem raczej. Nie jestem z tych, którzy raz w tygodniu popykają sobie w piłeczkę na wynajętej hali i robią z siebie wielkich piłkarzy. Dla mnie sport to odskocznia od stresującej codzienności, od pracy, od nauki, od codziennych problemów. A udaje mi się od wszystkiego uciec właśnie wtedy, kiedy funduję sobie fizjologiczny hardcore-litry potu, łez i krwi. Wtedy czuję niesamowitą przyjemność, satysfakcję, że znowu "pokonałem siebie". Patrzę na to w ten sposób. Może wydawać się trochę chore, ale zawsze tak miałem. To kształtuje moją osobowość, odbija się to na innych sferach mojego życia, bo skoro potrafię "przełamać się" i wycisnąć 200% z organizmu, to dlaczego nie robić tak chociażby z umysłem (w pracy, na studiach). Taki legalny narkotyk:)

    Fakt, obecny etap odchudzania rozpocząłem z zamierzeniem zrzucenia fatu. Ułożyliśmy z chłopakami extra dietkę, Grzegorz pomógł mi w doborze treningu na siłowni i tego się trzymam. Dodałem parę elementów od siebie (rower, bieganie, dodatkowe ćwiczenia na siłce), zauważyłem symptomy powrotu formy sprzed 3 lat, pojawiły się pierwsze efekty (spadek wagi i ubytek w cm), wróciła niesamowita kondycja. I dlaczego nie ciągnąć tego dalej? Dlaczego nie wycisnąć jeszcze tych 25%? 50%? 100%? No kto jak kto, ale ja dam radę! Dałem radę się zapuścić to teraz dam radę cofnąć efekty lenistwa/obżarstwa/ociągactwa.

    Wiem, że spalanie fatu odbywa się na nieco innych zasadach, innym treningu, chłopaki mi to już wyłożyli, sam sporo doczytałem. Tylko powiedz mi proszę-czy w obecnej sytuacji, obecnym treningu, obecnej diecie (stricte redukcyjnej) nie zrzucę fatu? Zrzucę. Pytanie tylko do was-na ile obecna intensywność treningu wpłynie na efektywność jego spalania? Mniemam, że wpłynie pozytywnie, ale jeśli się mylę to mnie poprawcie.

    Pozdrowionka!
    • 0

    #42
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    Jesli już dyskutujemy o negatywnych cechach biegania podczas chudniecia to pierwsze o czym powinnismy wspomniec jest wielkosc nadwagi .. dla osob z bardzo duża nadwaga jakiekolwiek bieganie nie jest wskazane z racji juz przeciazonych stawów i wtedy zaczyna sie od basenu , marszu ewentualnie elipsy etc .... ale jesli nie jest to az tak duza nadwaga to bieganie jak najbardziej ... chyba ze dodatkowo istenija jakies wady kregosłupa ale to już inna bajka bo nie każda wada kręgosłupa to przeciwwskazanie do biegania.
    Dlatego podczas dobierania aero jest pełen indywidualizm.
    • 0

    #43
    MTO

    MTO

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 45 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    wszystko okej ale czy 16km to nie za dożo? może na krótką metę być dobre, ale jakie może mieć skutki w przyszłości, bo napewno jest to sporo. A możliwe, że np HIIT pozwoli skrócić czas, a wpłynie lepiej na efektywność.
    Też czekam na odpowiedzi speców. Pozdrowionka!
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko