Skocz do zawartości

Zdjęcie

jak dlugo mozna..

- - - - - kreatyna dlugo mozna

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
hwdp pl

hwdp pl

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • Staż [mies.]: 1
czesc wam mam pytanie jak dlugo mozna brac kreatyne czy jest jakis limit jesli tak to jaki plz o pomoc i czy ktos wie co sie moze stac jesli za dlugo bede brał? dzieki za pomoc :-)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Ridż

Ridż

    Kosheck TEAM %)

  • Spamer ;)
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4646 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kfd.pl
    • Staż [mies.]: 55
    6 -7 tyg brania 8 przerwy i od nowa:)
    • 0

    #3
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 33
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22

    co sie moze stac jesli za dlugo bede brał?)

    przestanie dzialać na ciebie=$ w błoto
    • 0

    #4
    bobek

    bobek

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    Ja po 4-5 tyg juz nie czuje dzialanai kretki byc moze wynika to z przetrenowania %)
    • 0

    #5
    soc

    soc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 576 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    Spotkałem się gdzieś na necie że niekturzy strong mani biora kreatyn cały czas bez przerw. 5 g dziennie

    Edytowany przez soc, 27 kwiecień 2006 - 09:17 .

    • 0

    #6
    Dedek

    Dedek

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 703 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60
    Bo podobno można zastosować stałą suplementacje kreatyną, ale wtedy przyjmuje się znacznie mniejszą dawke tylko nie pamiętam ile. To chyba od wagi było uzależnione...
    • 0

    #7
    sofix26

    sofix26

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Bez aktywacji
    • PipPipPipPip
    • 877 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23
    Przyjelo sie,ze cykl kreatynowy powinien trwac do 6 tygodni.Przerwa trwac powinna przynajmniej tyle co cykl.
    • 0

    #8
    sandras

    sandras

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 51 postów
    • Staż [mies.]: 36
    cykl kreatynowy powinien wynosic 6-8 tyg. przerwa miedzy cyklami nie mniejsza niz 4 tyg.
    • 0

    #9
    Valmont

    Valmont

      LEGIO PATRIA NOSTRA

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2571 postów
  • Wiek: 51
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wojny
    • Staż [mies.]: 6lat
    6 łykaj potem odstaw na 6 tyg i luzz!!
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko