Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jak ćwiczyć?

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
netfala

netfala

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6

    Witam, mam 15 lat, 170 cm wzrostu, ważę 55 kg. Ćwiczę już pół roku i na prawdę się przykładam. Regularnie i systematycznie robię ćwiczenia na klatkę piersiową, brzuch, triceps, biceps, nogi (ćwiczenia wykonuje w domu, na razie nie mam dostępu do siłowni, mam swoje hantle itp.) Staram się też odżywiać  regularnie i zdrowo . Ogólnie chodzi mi o to, żeby ktoś podpowiedział mi jakie ćwiczenia powinienem robić w tym wieku na każdą z poszczególnych partii mięśni. Nie oczekuje, że będę miał super wyrzeźbione ciało, bo to nie łatwa sprawa i zdaje sobie z tego sprawę. Najbardziej zależy mi na mięśniach brzucha, klatki piersiowej. Proszę o rady co i jak powinienem wykonywać, na prawdę mi na tym zależy. (proszę o wyrozumiałość jeżeli coś napisałem niepoprawnie). Sport to moje życie, a teraz chciałem zacząć ćwiczyć całkowicie serio. W wieku 16,17 lat planuje zacząć chodzić na siłownię.

    Pozdrawiam.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    FBW - Cwiczenia na redukcje | Jakie cwiczenia na redukcje?? , Ochrona słuchu... | Czyli jakie nauszniki , Jakie środki na drugi cykl? , Pracuj jak niewolnik, jedz jak król - Mój DT i moje Awokado! , Trening na nogi podczas problemów z kolanami | Czyli jak to zrobić, aby sobie nie zaszkodzić...

    #2
    ZielonyStreet

    ZielonyStreet

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2200 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z nieskonczonosci
    • Staż [mies.]: 3

    cwiczenia na poszczegolne partie - sa cwiczeniaqmi wsparcia - one nie buduja tak masy miesniowej, jak cwiczenia zlozone - glowne . Martwy, siad, drazek, dips. Te cwiczenia wsprawcia wrzucasz, jak sa potrzeby, jak wrzucasz bez potrzeby - to nie umiesz cwiczyc. Opanujesz cwiczenia glowne, to napewno sporo urosniesz i zauwazysz co stopuje progres, co odstaje - wtedy stajesz sie zaawansowany. Bo znacz swoje cialo.

    To nie etap, ze cwiczysz sobie klate bo Ci sie podoba. W pierwszej kolejnosci cwiczysz miesnie najbardziej oslabione, a czesto to sa ratatory, manipulatory, podladki, dwuglowe, miesnie brzucha, caly rdzen trzymajacy kregoslup.

    Druga sprawa to ego, ego zawsze chce wiecej i wieznie wiecej na hantel kosztem techniki,

    Czyli ogolnie, robisz siad, nie moga uciekac biodra do przodu - jesli uciekaja, masz problemy w biodrach - i pod tym kontem ukladasz trening, bierzesz dlonie ciezar, lopatek nie mozesz sciagnac, barki sa zapadniete, opadaja w dol itp - ukladasz trening tak by wzmocnic totaroty i manipulatory  Oczywosce sa tez inne wady, stopujace progress - trzeba odwiedzic ortopede.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko