Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jajecznica :)

- - - - - jajecznica cholesterol bialko tluszcz posilek dieta

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
sofix26

sofix26

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Bez aktywacji
  • PipPipPipPip
  • 877 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23
    Zawsze po treningu po dostarczeniu wegli robilem sobie jajecznice :devil:.Ostatnio pomyslalem sobie,przegladajac rozne diety,ze po treningu prawie nikt nie je jajecznicy.Moze zle robie,ze jem ja po treningu,zamiast np. twarogu,albo jakies odzywki.Dobrze robie? :w00t:
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    W posiłku potreningowym należy unikać tłuszczy.Możesz ją jeść ale z samych białek,tylko,że bez sensu wyrzucać żółtka.
    • 0

    #3
    sofix26

    sofix26

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Bez aktywacji
    • PipPipPipPip
    • 877 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23
    Aha.Dzieki,widze ze zle robilem :devil:
    • 0

    #4
    fruger

    fruger

      Go baby, go.

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2531 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 55
    No to pieknie...
    Wlasnie po treningu jajecznice z 5 jaj na oliwce zjadlem.. :crying:
    • 0

    #5
    sofix26

    sofix26

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Bez aktywacji
    • PipPipPipPip
    • 877 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23

    No to pieknie...
    Wlasnie po treningu jajecznice z 5 jaj na oliwce zjadlem.. :crying:

    :-D Widze,ze nie tylko ja niedoksztalcony bylem.A myslalem,ze takie "amatorskie" pytanie zadalem %) hehe
    • 0

    #6
    poziomas

    poziomas

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 postów
    • Staż [mies.]: 1?
    ????

    Edytowany przez poziomas, 07 luty 2006 - 21:57 .

    • 0

    #7
    poziomas

    poziomas

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 postów
    • Staż [mies.]: 1?
    sofix26 pozwole sobie zadać małe pytanko w Twoim poście :)
    Chciałbym sie dowiedzieć czy to prawda??!!
    Słyszałem od paru kolesi że jedzenie jajek codziennie jest niedobre, i sie zastanawiałem czy to prawda bo w mojej diecie są jajka(6 całych jajek na I posiłek)

    Pozdro :crying:
    • 0

    #8
    poziomas

    poziomas

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 postów
    • Staż [mies.]: 1?
    :crying:

    Edytowany przez poziomas, 07 luty 2006 - 21:58 .

    • 0

    #9
    sofix26

    sofix26

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Bez aktywacji
    • PipPipPipPip
    • 877 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23

    sofix26 pozwole sobie zadać małe pytanko w Twoim poście :)
    Chciałbym sie dowiedzieć czy to prawda??!!
    Słyszałem od paru kolesi że jedzenie jajek codziennie jest niedobre, i sie zastanawiałem czy to prawda bo w mojej diecie są jajka(6 całych jajek na I posiłek)

    Pozdro :w00t:

    Jak to niezdrowe??!!Niby jest jakis B-) cholesterol,ale przeciez jajka to bialko i niezbedne aminokwasy %) Ale mysle,ze powinno sie jesc jajka w dni treningowe,codziennie to przesada.Co o tym sadza inni,bardziej doswiadczeni?

    Edytowany przez sofix26, 08 luty 2006 - 01:01 .

    • 0

    #10
    mina

    mina

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 76 postów
  • Wiek: 39
    • Miasto:szczecin
    • Staż [mies.]: 1 rok
    LDL jest ale i HDL a HDL obniza LDL, jem 18 tygodniowo
    • 0

    #11
    eeetam

    eeetam

      ZJADAM TYNK ZE ŚCIAN

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2452 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 120

    sofix26 pozwole sobie zadać małe pytanko w Twoim poście :)
    Chciałbym sie dowiedzieć czy to prawda??!!
    Słyszałem od paru kolesi że jedzenie jajek codziennie jest niedobre, i sie zastanawiałem czy to prawda bo w mojej diecie są jajka(6 całych jajek na I posiłek)

    Pozdro %)

    Ja nie mam dnia bez jajek :w00t: - jem w każdej postaci i wbijam do wszystkiego (ryż, makaron, kasza). Tak od 5 do 8 dziennie.
    • 0

    #12
    Dukus

    Dukus

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 831 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Leeds
    • Staż [mies.]: 30
    Hulk Hogan je 30jajek dziennie %)
    • 0

    #13
    BalloO

    BalloO

      Od nyndzy do piniyndzy

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3421 postów
  • Wiek: 35
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 22
    5 dziennie

    sofix26: a widziales kiedys cholesterol ?? :D
    • 0

    #14
    JOŁEK

    JOŁEK

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 637 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KRAKÓW
    jem 8 jajek dziennie :4 w drugim posiłku i 4 w posiłku po treningu bo myslalem ze bialko jajeczne szybko sie wchlania i dobrze bedzie je zjesc po treningu ale jednak zle
    • 0

    #15
    poziomas

    poziomas

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 187 postów
    • Staż [mies.]: 1?
    Dzięki za odpowiedzi:) Bo juz sie wystraszyłem że nie będe mogł codziennie jajka wcinać!
    Pozdro
    • 0

    #16
    sofix26

    sofix26

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Bez aktywacji
    • PipPipPipPip
    • 877 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:niewazne
    • Staż [mies.]: 23

    5 dziennie

    sofix26: a widziales kiedys cholesterol ?? :D

    Ostatnio spier**alal przedemna... :w00t:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko