Skocz do zawartości

Zdjęcie

jablczan + mono?i co lepsze?

- - - - - jablczan olimp monohydrat mono i lepsze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
trasek

trasek

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPip
  • 114 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    witam,ostatnio zaoszczedzilem troche kasy i zastanawiam sie czy lepiej kupic TCM olimpa czy za ta sama cene dwa opakowania zwyklego mono?:(czytalem tez gdzies ze o wiele lepsze rezultaty daje polaczenie jablczanu kreatyny ze zwyklym mono:) jak to prawda to jak to zrobic?np wziasc 5 tebsow jablczanu popijajac monohydrantem rozrobionym z woda?moze ktos wie?:) z gory dzieki za odp:)

    zapomnialem dodac ze jestem juz po dwoch kuracjach mono,z pierwszego cyklu bylem zadowolony,ale juz po drugim te rezultaty nie byly zachwycajace:/
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ranger17

    ranger17

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 311 postów
  • Wiek: 31
    • Staż [mies.]: 25
    nie mowie tego zlośliwie ale przy twoim starzu treningowym nie lapałbym sie za kreatyne tyum bardziej za jablczan. pomyśl nad dieta i dopasowanym treningiem.pozdrawiam :-D
    • 0

    #3
    trasek

    trasek

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    mysle ze nad dieta juz nie bede myslal bo przy tym akurat spedzilem duzo czasu i mam juz ulozona,podobnie z planem treningowym,wiec czy ktos odp na moje pytania?:)
    • 0

    #4
    Bagiet

    Bagiet

      Strongman

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5957 postów
  • Wiek: 40
    • Miasto:Gdansk
    • Staż [mies.]: 55
    przy twoim stazu zwykle nono bedzie najlepszym rozwiazaniem
    • 0

    #5
    trasek

    trasek

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    no tak ale czy ktos moze mi powiedziec co z tym polaczeniem?
    • 0

    #6
    ranger17

    ranger17

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 311 postów
  • Wiek: 31
    • Staż [mies.]: 25
    nie porywaj sie z motyka na ksieżyc! gdybym był na twoim miejscu zaczekał bym kilka miesięcy na mono. koniecznie chcesh brać krete ? może na teraz pomyśl sobie cos o aminokwasach? nie sięgaj puki co po krete - takie jest moje zdanie.
    • 0

    #7
    Kowboj z Podlasia

    Kowboj z Podlasia

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 9 postów
    • Miasto:Koszalin
    • Staż [mies.]: 19
    To bardzo dobre połączenie bardzo dużo pójdzie w siłe i sporo w mase.Trójjabłczan nie zatrzymuje wody daje suchą mase noi poprawia wchłanianie kreatyny mono.Jednak nie polecałbym brać tych olimpu moim zdaniem to droga firma i niedokońca dobra.
    Polecałbym kupno jabłczanu od Treca(pro reactor 3)- świetny produkt a kreatyne mono którąś z firmy Trec ,kaizen ,hi tec ,ultimate ,vitalmax.
    Jednak połączenie trójjabłczanu z kreatyną mono to drogie połączenie i niewielu stać na taki luksus
    • 0

    #8
    trasek

    trasek

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    Napisales ze polonczenie jablczanu z mono jest dobrym rozwiazaniem.
    Tylko jak to polonczyc?? Popijajac tabletki jablczanu monohydrantem??
    Jak myslisz czy wziasc sobie jablczan + mono + hmb ??
    A co z dekstrozom do tego??
    • 0

    #9
    Ambro

    Ambro

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 760 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: xx
    DT rano jablczan po treningu mono (5g)
    DNT rano jablczan w poludnie mono (5g)

    jak dla ciebie to mono w zupelnosci wystarczy !!
    osobiscie w HMB i dekstroze bym nie inwestował
    • 0

    #10
    trasek

    trasek

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4
    rano jablczan a po treningu mono?
    a czy nie lepiej rano mono a po treningo jablczan? z tego co wiem to najwazniejsza dawka jest po treningu wiec moze mocniejszy suplement dac wlasnie wtedy?a w hmb nie musze inwestowac bo te odrzywki dostalem od rodzicow "pod choinke":)
    • 0

    #11
    ~Maruda

    ~Maruda

      GTFO!!

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9523 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja mam wiedzieć?!
    • Staż [mies.]: -
    Gratulacje.. to teraz je odstaw z choinką do szafy i niech czekają jeszcze z rok.. (mono możesz wyciągnąć na wakacje albo koło maja..) %)
    pozdro!
    • 0

    #12
    FireBladerr

    FireBladerr

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 87 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Janów
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Na początek samo mono wystarczy.


    • 0

    #13
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29010 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Na początek samo mono wystarczy.

    Spójrz na datę ostatniego postu i przestań bawić się w archeologa...


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko