Skocz do zawartości

Zdjęcie

ile razy brzuch???

- - - - - razy brzuch

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dj_pioneer

dj_pioneer

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 220 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 12 lat
    ILe razy w tygodniu powinno sie cwiczyć mieśnie brzucha??? bo slyszalem rozne wersje jedni mówia ze codziennie albo 4 razy w tygodniu a inni ze 2 lub nawet 1 raz wystarczy to jak to w koncu jest??? prosze o pomoc
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ANATOM

    ANATOM

      Cieplice Family-Runners

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2529 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra-Cieplice
    • Staż [mies.]: 11 lat
    w zaleznosci co chcesz osiagnac.
    Mozna kazdego dnia,
    1-2 mysle ze zbyt malo.
    srednio cwiczy sie 3-4x/tydz.
    pozdr.
    • 0

    #3
    Bulterier

    Bulterier

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 390 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5 lat
    Moim zdaniem brzuchowi tez trzeba dac odpoczac ;) , ja bym polecal 3 razy w tygodniu.
    • 0

    #4
    Dedek

    Dedek

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 703 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60
    Jak widzisz zdania są podzielone i ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie... bo ja ćwicze ostatnio brzuch tylko 2x w tygodniu po 6 serii i zauważyłem że masa i wielkość "kraty" się zwiękasza!!
    • 0

    #5
    kolo333

    kolo333

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1882 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0
    Brzuch to taki sam mięsień jak np. biceps, triceps itd., więc nie rozumiem dlaczego ludzie ćwiczą go codziennie (będąc na masie). On również musi się zregenerować. Moim zdaniem 1-2 razy na tydzień spokojnie starczy. Sam katuję brzuch raz w tygodniu (10 serii) i czuję ogromny postęp (w szczególności w dolnych partiach - kiedyś dołu praktycznie nie miałem). Krata jest (trochę niewidoczna, za dużo tłuszczu), ale mięśnie są mocno rozbudowane.
    :blink:
    • 0

    #6
    Wojta$

    Wojta$

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2555 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    kolo ale brzucha niepopalisz a bicepcy tricepsy jak napisales ......popalisz cwiczac np co drugi dzien
    mowie tu o normalnych treningach o wysokiej intensywnosci zebby niebylo
    cwiczyc mozesz co dzien ta sama partie miesniowa tak dla przypomnienia ale tu sie klania intensywnosc
    pisalem juz o tym kiedys
    malo jest zwolennikow takiego treningu ale ludzie tak robia ;)
    to nie moj dzial zmykam :blink:

    Edytowany przez Wojta$, 05 sierpień 2006 - 03:31 .

    • 0

    #7
    ANATOM

    ANATOM

      Cieplice Family-Runners

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2529 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jelenia Góra-Cieplice
    • Staż [mies.]: 11 lat

    Brzuch to taki sam mięsień jak np. biceps, triceps itd., więc nie rozumiem dlaczego ludzie ćwiczą go codziennie


    gdybys poczytal uwaznie powyzsze wypowiedzi to bys zrozumial.
    Wyraznie zostalo napisane ze w zaleznosci od celu jaki sobie stawiasz odpowiednio cwiczysz miesnie brzucha.
    • 0

    #8
    TENCHU

    TENCHU

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Limanowa
    • Staż [mies.]: xxx
    Ja cwicze 2x w tygodniu i mam taki zestaw Wtorek 20 brzuszków z ciezarem 10 i 4x po 20 bruszeków na koniec A6w i to samo w czwartek i widze bardzo duze efekty kratk sie powieszkszyła i jeszcze lepiej zarysowała nie musze juz napinac brzucha zeby była widzoczna :blink:
    • 0

    #9
    turowskib

    turowskib

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 15 postów
    • Staż [mies.]: 10
    Zawsze (od roku) cwiczylem brzuch 2-4 razy w tygodniu, a od 2 miesiecu robie 5-6 razy w tygodniu 18 serii + w dni treningowe absII poziom 3 przed spaniem. Brzuch chuba mocno pracuje bo codziennie mam lekkie zakwasy.
    • 0

    #10
    kolo333

    kolo333

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1882 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0

    gdybys poczytal uwaznie powyzsze wypowiedzi to bys zrozumial.
    Wyraznie zostalo napisane ze w zaleznosci od celu jaki sobie stawiasz odpowiednio cwiczysz miesnie brzucha.


    A gdybyś dalej przeczytał moją wypowiedź, to byś zrozumiał, dlaczego napisałem że nie rozumiem. :-P
    • 0

    #11
    Areck1

    Areck1

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 170 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poland
    • Staż [mies.]: rośnie

    Ja cwicze 2x w tygodniu i mam taki zestaw Wtorek 20 brzuszków z ciezarem 10 i 4x po 20 bruszeków na koniec A6w i to samo w czwartek i widze bardzo duze efekty kratk sie powieszkszyła i jeszcze lepiej zarysowała nie musze juz napinac brzucha zeby była widzoczna %)



    czyli mam przez to rozumieć że robisz brzuch + A6w 2 razy w tygoniu tylko we wtorek i czwartek czy robisz cały czas A6w a we wtorek i czwartek dorzucasz brzuszki??

    jeżeli tylko we wtorek i czwartek to który dzień z A6w robisz??

    po jakim czasie zobaczyles efekty bo zaciekawiła mnie wypowiedz zwłaszcza
    "nie musze juz napinac brzucha zeby była widzoczna %)" bo mój problem polega nie na braku mięśni brzucha ale na tym żeby je uwidocznić bez napinania...


    odp


    pozdro
    • 0

    #12
    turowskib

    turowskib

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 15 postów
    • Staż [mies.]: 10
    Ja mam kolege z klasy ktory non stop chodzi po plazy z napietym brzuchem, ale u mnie chyba sa widoczne bez napinania takze ja sie nie preze, ale ciezko nad tym pracowalem jak napisalem wyzej :D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko