Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ile procent tłuszczu trzeba mieć żeby uwidocznić mięśnie brzucha?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_819678

uzytkownik_819678

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
Mam 170 cm wzrostu, ważę 60 kg, trenuję 1 rok i wciąż nie widzę mięśni brzucha. Dzisiaj zmierzyłem poziom tkanki tłuszczowej na specjalnej wadze i wskazała 15%, do ilu procent powinienem zejść?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
BigOne

BigOne

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2793 postów
6
  • 0

#3
uzytkownik_819678

uzytkownik_819678

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
poniżej 10% to mają zawodowi kulturyści, sądziłem, że wystarczy te 13%
  • 0

#4
uzytkownik_108195

uzytkownik_108195

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1401 postów
60kg i 15% tłuszczu
zacznij jeść i najpierw te mięśnie zrób dopiero potem sie martw bf bo teraz to same kości z ciebie zostaną
zawodowi to mają ~5

Edytowany przez Waasyl, 28 grudzień 2012 - 18:39 .

  • 0

#5
uzytkownik_950946

uzytkownik_950946

    ...

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3329 postów

*
POPULARNY

Łap.
Załączony plik  BF.jpg   62,08K   396 pobrań
  • 6

#6
uzytkownik_819678

uzytkownik_819678

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
O kurde czyli przy 15% faktycznie nic nie widać, trzeba zejść do minimum 12% :O
  • 0

#7
uzytkownik_363099

uzytkownik_363099

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 578 postów
najlepiej to być na minusie. Minus 6 i będzie widać :smierc:
  • 0

#8
uzytkownik_819678

uzytkownik_819678

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
Przez rok ćwiczeń na siłowni przytyłem 6 kg więc jestem zadowolony, ale chciałbym mieć widoczne te mięśnie brzucha...
  • 0

#9
uzytkownik_108323

uzytkownik_108323

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 315 postów
Musisz zbudować ich masę.





  • 0

#10
uzytkownik_483526

uzytkownik_483526

    <img align="absMiddle" src="img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4420 postów
sa goscie ktorzy nie robia brzucha a maja krate wiec nie wiem %)
  • 0

#11
uzytkownik_774824

uzytkownik_774824

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1565 postów
Bo robią dużo przysiadów ze sztangą, martwych ciągów itd.
  • 0

#12
uzytkownik_943645

uzytkownik_943645

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 224 postów
hmmm jak sprawdzić ile mam % tluszczu? w aptece bedzie taka waga?
  • 0

#13
kistos

kistos

    Puszek

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5197 postów

hmmm jak sprawdzić ile mam % tluszczu? w aptece bedzie taka waga?


W aptece czasem i niektórych siłowniach.

Załączone pliki


  • 0

#14
uzytkownik_88030

uzytkownik_88030

    wieczna beka z supleboyów xD

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8384 postów
Nie ma co odsłaniać... w dużo lepszej sytuacji byś był, jakbyś miał 80kg i 15% BF.
  • 0

#15
uzytkownik_299891

uzytkownik_299891

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 71 postów

poniżej 10% to mają zawodowi kulturyści, sądziłem, że wystarczy te 13%

NIe trzeba być kulturysta by miec  mniej niz 10 % fatu  :)
ponizej 7 to juz hardcor  moim zdaniem


  • 0

#16
uzytkownik_505293

uzytkownik_505293

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3908 postów

17,5% więc jeszcze na lato będzie ciężko 

chociaż.. :D


  • 0

#17
uzytkownik_299891

uzytkownik_299891

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 71 postów

Rzuć sobie wyzwanie..stawiaj cele  a osiagniesz dużo :)
wiadomo ze do wakacji zostalo około 3 miesiące ... (bardzo dużo czasu )
jesli dobrze zainwestujesz go :P


  • 0

#18
uzytkownik_505293

uzytkownik_505293

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3908 postów

startowałem z 29 % :PP


  • 0

#19
uzytkownik_299891

uzytkownik_299891

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 71 postów

w ile zbiles do aktualnego stanu ?


  • 0

#20
uzytkownik_505293

uzytkownik_505293

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3908 postów

6 miesięcy z czego pierwszy miesiąc to było ograniczenie słodkości, a kolejne to już rygor i dieta. 

 

http://www.kfd.pl/re...na-239105.html/


Edytowany przez Mroowek, 04 kwiecień 2013 - 15:28 .

  • 0