Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ile dziennie trzeba zjeść białka, węglowodanów na masę mięśniową?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
GabrysGP

GabrysGP

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
ile dziennie trzeba zjesc g białka węglowodanów itp na mase mięsniową
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
DuzaMeduza

DuzaMeduza

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 585 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oln
    • Staż [mies.]: 7+32
    Odsyłam do http://www.kfd.pl/dieta-na-mase-4.html
    Cytuję! :loler:
    "Przyjelo sie, ze ilosc spozywanego bialka dziennie powinna wynosic 2-3g na kg masy ciala. Obecnie nie ma zadnych dowodow aby wieksze jego spozycie dawalo jakiekolwiek korzysci.
    1g bialka = ok. 4 kcal.

    Ilosc spozywanych weglowodanow podczas budowania masy miesniowej zawiera sie w granicach 5-8g na kg masy. Ilosc ta zalezna jest od budowy ciala, metabolizmu oraz intensywnosci cwiczen.
    1g weglowodanow = ok. 4 kcal.

    Podczas budowania masy miesniowej mozna sobie pozwolic na dodatek tluszczu w ilosci ok.1g na kg masy.
    1g tluszczow = ok. 9 kcal." Mam nadzieję, że pomogłem :w00t: Przyrostów!

    Edytowany przez Ethernal96, 11 lipiec 2012 - 11:29 .

    • 0

    #3
    kabanos11

    kabanos11

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 210 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 36

    Ok, dzieki za pomoc


    • 0

    #4
    sqnsqn

    sqnsqn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 106 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24

    Nie można sobie pozwolić tylko trzeba sobie pozwolić na dodatek tłuszczu :) 1g to właściwie minimum,a tłuszcz to źródło energii takie samo jak węgle, które w dodatku jest odpowiedzialne między innymi za wytwarzanie oraz regulowanie hormonów w tym tego co tygryski lubią najbardziej czyli teścia :D Są tez ludzie, których węgle najzwyczajniej w świecie zalewają przez masę różnych czynników, więc tłuszcze to idealna broń dla takich osób. Kwestia mocno indywidualna, a do budowania masy mięśniowej wystarczy 2g białka według badań gdzie pół na pół był to roślinny i zwierzęcy, choć zwierzęcy jednak jest lepszej jakości i też jest to potwierdzone.

    POZDRO


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko