Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ile białka, tłuszczy i węglowodanów?

- - - - - Ile białka tłuszczy i węglowodanów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Wiśnia21

Wiśnia21

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 84 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WLKP
    Witam :) Mam 19 lat, ważę 76 kg i mam 188 cm wzrostu. Mam dietę na masę mięśniową i ćwiczę na siłowni 5 razy w tygodniu. Ile potrzebuję dziennego zapotrzebowania na białko, tłuszcze i węglowodany?

    Moja dieta:
    śniadanie: otręby owsiane (dwie łyżki) + 250 ml mleka 0,5 i porcja białka (suplement)
    obiad: mięso drobiowe lub jajka na miękko lub połowa sera białego chudego + trochę mięsa drobiowego + sucharki
    kolacja: jogurt naturalny (500 ml) + otręby owsiane (1,5 łyżki) lub plasterki szynki drobiowej lub ryż z jajkiem
    pomiędzy posiłkami: owoce, przed treningiem i po treningu porcja białka (suplement)

    Moja suplementacja:
    - HiTec BCAA Powder
    - białko: FitMax Pure America
    - Chela-min
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    dawidmackow

    dawidmackow

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2576 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna

    ćwiczę na siłowni 5 razy w tygodniu


    Ćwicząc 5 razy w tygodniu nie dajesz organizmowi czasu na bardzo ważną rzecz w tym sporcie - regenerację. Jeśli mięśnie nie "zdążą" się zregenerować, nie rozbudujesz ich, ba - możesz jeszcze je "zmniejszyć".

    Chodzi po prostu o to, że "na masie" ćwiczy się 3 razy w tygodniu, najlepiej wolnymi ciężarami i robisz mało serii, ale duże obciążenia.

    Moja dieta:
    śniadanie: otręby owsiane (dwie łyżki) + 250 ml mleka 0,5 i porcja białka (suplement)
    obiad: mięso drobiowe lub jajka na miękko lub połowa sera białego chudego + trochę mięsa drobiowego + sucharki
    kolacja: jogurt naturalny (500 ml) + otręby owsiane (1,5 łyżki) lub plasterki szynki drobiowej lub ryż z jajkiem
    pomiędzy posiłkami: owoce, przed treningiem i po treningu porcja białka (suplement)



    Jak chcesz się zabrać za dietę to podejdź do tego poważnie i jedz co 3 godziny węgle, białko zwierzęce i witaminy. Do tego rano i wieczorem dajesz tłuszcze. Poczytaj tą lekturę na temat diety na masę i wyciągnij odpowiednie wnioski, bo Twój obecny jadłospis pasuje najwyżej dla mojego 2-letniego kuzyna, a nie 19-latka chcącego przybrać na masie.
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników