Skocz do zawartości

Zdjęcie

Honda CBR Fireblade 929

- - - - - moto dzial honda cbr

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
gradu_85

gradu_85

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:b/d
    • Staż [mies.]: 4
    Inni się chwalą to ja też :D

    Pojemność 929 cm
    Średnica x skok tłoka: 75,0 x 54,0 mm
    Stopień sprężania: 11,3:1
    Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
    Max. moc: 108kW (147PS) /11000 min-1 (95/1/EC)
    Max. moment obrotowy: 103 Nm/9000 min-1 (95/1/EC)
    Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
    Rozrusznik: Elektryczny
    Skrzynia biegów: 6-biegowa
    Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring Nr 530
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2.040 x 685 x 1.135 mm
    Rozstaw osi: 1400 mm
    Wysokość siedzenia: 815 mm
    Prześwit: 140 mm
    Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 4 litry rezerwy)
    Masa pojazdu w stanie suchym: 170 kg
    Koło przednie: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Koło tylne: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
    Opony przednie: 120/70ZR17M/C(58W)
    Opony tylne: 190/50ZR17M/C(73W)
    Zawieszenie przednie: 43-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm
    Zawieszenie tylne: Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 13-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 135 mm
    Hamulce przednie: Hydrauliczne, podwójne tarczowe 320 x 4,5 mm, z zaciskami czterotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
    Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznychZałączony plik  foto_tjocz_050_kopia.jpg   340,04K   69 pobrań

    Załączone pliki


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    honda civic | do oceny mysle kupic! , Przegub Honda Civic VI , Honda Civic QP D15B7 + Z6 | Szybkie 1.5 , Użytkowicy Honda Civic , Sprzedam HONDA CBR 954 RR rocznik 2002 | HONDA CBR 954 RR rocznik 2002

    #2
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    cbr fajne motorki podobają mi się. i Świetnie nadają się do stuntu.
    • 0

    #3
    b00g!e

    b00g!e

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3571 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:xxxx
    • Staż [mies.]: 60*
    Sprzęt konkretny , marzy mi się taki.Ale to jeszcze nie teraz.
    • 0

    #4
    Szy3ki

    Szy3ki

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5144 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    Konkret maszynka ;)
    • 0

    #5
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    A powiedz mi próbowałeś coś na przód stawać czy ma bardzo cieżki tył czy lekki bo tego modelu nie obczajałem zabardzo??
    • 0

    #6
    gradu_85

    gradu_85

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 11 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:b/d
    • Staż [mies.]: 4

    A powiedz mi próbowałeś coś na przód stawać czy ma bardzo cieżki tył czy lekki bo tego modelu nie obczajałem zabardzo??

    Idzie normalnie stoppie :D Hamulce brzytwa :)
    • 0

    #7
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d
    Piękna, szybka, nieokiełznana.....;P
    Gratuluję pięknego przecinaka xD'
    Mam nadzieje że dorobię się kiedyś moto bez dwóch zer na końcu...
    • 0

    #8
    Deto

    Deto

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 540 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tarnów
    • Staż [mies.]: 2
    No fajny fajny :P ale szczerze mówiąc jakbym nie jeździł wcześniej na mniejszych pojemnościach to bałbym się na to wsiąść.
    • 0

    #9
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    No fajny fajny :P ale szczerze mówiąc jakbym nie jeździł wcześniej na mniejszych pojemnościach to bałbym się na to wsiąść.


    Wszystko zależy od rozsądku i opanowania kierowcy. Mocny sprzęt wcale nie oznacza szlifa czy dzwonu na pierwszym drzewie. Trzeba tylko zdać sobie sprawę z własnych umiejętności.
    • 0

    #10
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    To jest włanie najtrudniejsze. Każdy myśli że jest super kierowcą. Ja też tak myślałem i 3 tygodnie w szpitalu.
    • 0

    #11
    Zammer

    Zammer

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 883 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: łohoho

    To jest włanie najtrudniejsze. Każdy myśli że jest super kierowcą. Ja też tak myślałem i 3 tygodnie w szpitalu.



    Miałem 929 prawie rok, fajny powiem nawet turystyczny sprzet w poronwnaniu do Gixa czy R1 jak chodzi o wygode i latwość prowadzenie,

    Gratulajce ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko