Skocz do zawartości

Zdjęcie

Honda cbr f2

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
Marioxx

Marioxx

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Nie jestem w żadnym klubie, nie jestem typem zlotowicza.
    Ekipa to sami kumple, czyli jakieś dalsze wypady itp. A tak zapierdzielanki przeważnie sam.
    • 0

    #22
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Lewy dekiel popękał ze starości %)
    • 0

    #23
    kaluzone

    kaluzone

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 73 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa Kielce Rotterdam
    • Staż [mies.]: 20+
    szkoda tyle kasu pakowac w takie moto lepiej doloz i kup cos w co nie bedziesz inwestowal za 7 tys bedziesz mial r1 ;] albo wrzuc kaltke i hb:P
    • 0

    #24
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    R1 za 7 tysięcy %) Jakiegoś zgniota, bez panewek i zawieszenia nie potrzebuję %) Moja kasa więc wydaję ją jak chcę. I co myślisz, że kupisz nowsze moto za śmieszną kasę i kupisz perełkę %)
    • 0

    #25
    Dżinston

    Dżinston

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 247 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z centrum
    • Staż [mies.]: rośnie
    Dokladnie kolega zakupil w bardzo ''okazyjnej'' cenie r6 z anglii miala byc cudna to teraz nie wie co naprawiac najpierw..
    • 0

    #26
    brtt

    brtt

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1585 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    Marriox kupuj er łana bo honda to pedał %).

    Dla mnie ta honda>r1, których teraz pelno nawet na wsiach, dobrze ze kupil starsze a zadbane a nie zakatowana yamhe.
    • 0

    #27
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Na air one był popyt parę lat temu i nie miały lekko, więc mają naprawdę dużo przeżyte. Teraz się poprzesiadali i katują gixy ;)
    • 0

    #28
    kaluzone

    kaluzone

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 73 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa Kielce Rotterdam
    • Staż [mies.]: 20+
    za malo jezdzicie chlopaki ja zajmuje sie handlem i serwisem i mialem tego naprawde duzo ciezko sprzedac taka honde chocby nei wiem w jakim stanie byla tylko amator cos takiego kupi. taka r1 dyma cebre strasznie chocby nei wiem jak zajechana
    • 0

    #29
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Czym Ta r1 tak dyma honde? że leci prawie 300 a nie 240 i wyglądem, no i co z tego? Na kole tym i tym jeździ sięsuper, do winkli to i to jest super, na wycieczki honda 100 razy wygodniejsza, spalanie honda chyba mniejsze.
    Co dużo tańsze jest w zakupie i utrzymaniu, przypuszczam, że stara honda. Więc ja i tak nie widzę przewagi r1.

    pozdro dla dresów %)
    • 1

    #30
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    j.w. poza tym wytrzymałość skrzyni też jest odmienna no i nie bez powodu do stuntu w większym stopniu używało się hondy a nie yamy ;-)
    • 0

    #31
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Cześć! Szukałem w sieci czegoś o CBRkach i trafilem na ten temat. Rozglądam się za taką właśnie zabawką. Ile masz wzrostu? Bo różne opinie słyszałem o gabarytach hondy. Ale myślę, że moje 180cm śmiało bedzie pasowało. Jestem w trakcie szukania kupca na swoją XJ 600, na moto jakies 4500 odłożę. Twój egzemplarz wymaga jakiegoś wkładu, oczywiście ze strony technicznej? W takiej kwocie znajde coś nadającego się do jazdy? Pisałeś, że możesz swoją odsprzedać, mieszkam na pomorzu i trochę kusi;) Pozdrawiam!
    • 0

    #32
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Siema.
    Ja mam 173 wzrostu i jak dla mnie jest idealna. Z motocykla jestem na prawdę zadowolony.
    Hmm technicznie jest wszystko ok, tylko jedna laga leciutko się poci, co będzie ogarnięte zimą, bo teraz nom stop jeżdżę i zawory będę regulował w zimę, bo jak silnik jest zimy to lekko je słychać. A tak wszystko jest ok.
    Jeżdżę nią i będę jeździł, ale jak się trafi kupiec, który bedzie zdecydowany to sprzedam ją, bo chodzi za mną kupić moto to stuntu.
    Kupić zadbaną f2 trzeba dać około 4-5 tysięcy, ale i trzeba sie sporo naszukać, bo jak wiadomo te sprzęty lekko nie mają. Ja akurat trafilem na zadbaną sztukę i w super cenie.

    A w Hani zmieniłem lusterka, od mojej byłej Yamahy, bo te wyglądały jak poroże u jelenia. Teraz ładniej się prezentuje.

    Edytowany przez Marioxx, 18 sierpień 2012 - 15:06 .

    • 0

    #33
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Ja jestem troche wyższy, ale dzis przymierzałem się do Hondy, i cut mniut;] Wiem doskonale, że ciężko znaleźć dobry sprzęt. Cbr to wytrzymały sprzęt, co niektórzy mogą wykoszystywać - olewać serwis. Ale trafiłem na jedną fajną sztuke na sprzedaż. Niedrogo, jak na jej stan, i to z danymi wszystkich wymian, podróży itd;] Jeśli uda się na dniach zorganizować kase i ktoś mnie nie uprzedzi, to będę się mógł poszczycić ślicznotką;] Jeśli się uda to wrzucę tu fotkę;] LWG;)
    • 0

    #34
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Wczoraj zrobiona trasa 300km, prędkości do 140, sporo przeciskania sieprzez korki( trasa nad morze), pokręcenie siępo mieści i wynik spalania z pasażerką niecałe 5,5 litra, pali jak skuter %)
    • 0

    #35
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Ekonomiczna zabawka;) Kurde, ja się spóźniłem z zakupem, ktoś mnie wyprzedził o niecały dzień.. I szukam dalej jakiejś CBR - w ogłoszeniach pełno do stuntu albo w jakimś strasznym stanie. No chyba, że powyżej 5k, to są ładniejsze. Mój przedział cenowy to max 4500. Trzeba szukać dalej;)
    • 0

    #36
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Marioxx , powiedz mi jak jest z tą CBR. Czy idzie to ogarnąć początkującemu motocykliście? Bo ja swoją xj zrobiłem ok 500km przebieg, większość po mieście, czasem gdzieś blisko za miasto. Tak mało z tego względu, że okazało się, że naked nie odpowiada mi na trasy(przy 120 nie jest zbyt przyjemnie), i do wyjazdów gdzieś dalej używałem auta. Nie jeżdże jakoś specjalnie szybko, na xj dobiłem do 150- i pomyślałem, że nie jestem jeszcze dość doświadczony, żeby tak cisnąć (jakoś nie pewnie sie czułem). Moto służyłby mi do jazdy po mieście, nad morze-30km, i trasy ok 100km na studia. I może w końcu jakieś dłuuugie wycieczki;] Czy byłbym wariatem, kupując cbr? Bo różne opinie słysze i sam nie wiem. Wygląd chyba najlepszy ma honda, w porównaniu do konkurencji cenowo-rocznikowej. silnik do 7k obr/min ponoć łagodnie oddaje moc. Nie wiem czy kręciłbym go wyżej przez pierwsze kilkaset kilometrów, chyba że na pustej prostej drodze, gdzie widziałbym całe pobocze;] albo na biegu jałowym, żeby usłyszeć ten ryk;] Wypowiedz się jako doświadczony biker;] Pozdro:)
    • 0

    #37
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Spokojnie dasz radę, tylko trzeba jeździć z głową. Honda bardzo dobrze słucha sie jeźdzca, jak ją poprowadzisz tak pojedzie. Moc oddaje równo do 6/7 tysięcy, potem już jest spore przyspieszenie. chociaż ja ją z 4/5 tysięcy podrywałem na koło. Kupuj będziesz zadowolony i na pewno dasz radę.
    • 0

    #38
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Marioxx , a Twoja CBR jaki ma przebieg? Jak rozrząd, napęd, hamulce, opony? Masz jakieś info, co było w niej robione, zanim Ty ją kupiłeś? Nie jest tak, jak ktoś pisał wyżej- po zakupie nie wiadomo od czego zacząć naprawiać i wkladać kase?:P Kupiłeś ją tanio, i zastanawia mnie czemu ktoś ją tak puścił, rozumiesz:) Bo jeśli Twoja CBR jest faktyczine w spoko stanie, to chyba byśmy się jakoś dogadali, bo w necie są same niepewne, od handlarzy, albo ze śląska:D Jesteś z zach-pom? Jak byśmy się jakoś dogadali, opisałbyś mniej więcej Twój sprzęt jeszcze, i gdyby pasowało wszystko, to byłaby opcja, żebyś moto przywiózł troche bardziej w moim kierunku, np koszalin?
    • 0

    #39
    Marioxx

    Marioxx

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3098 postów
  • Wiek: 106
    • Płeć:Mężczyzna
    Rozrząd w stanie dobrym, w hondach jest ten defekt, że zawsze troszkę słychać łańcuszek rozrządu i do cbr f oraz fajerach.
    Napęd w stanie dobrym, jeszcze spory zapas naciągu łańcucha. Klocki hamulcowe powymieniane, tarcze jeszcze starczą na trochę. Opona tył na następny sezon będzie do wymiany, ale tylko dlatego że jest o rozmiar szersza wsadzona( poprzedni właściciel). To jest tani sprzęt, dlatego nikt prawdy nie bedzie mówił, co robił a co nie. Z tego co mówił poprzedni właściciel to lał płyny i jeździł. JA jestem zadowolony i mi to starczy. Jak przed zimą nikt jej nie kupi, to w zimę ją odpicuję na picuś i będę niąjeździł to upadłego. Tak jestem z zachodniopomorskiego. Do koszalina mam 150km i nie będę jechał z motocyklem kawał trogi, bo kupiec chce ją obejrzeć. Coś sięnie spodoba i co będę wracał z kasą w tyle. Chyba że kasa na konto i wtedy mogę przyjechać do koszalina. W innym wypadku nie ma takiej opcji. Stać Cię na kupno motocykla, to licz sięz innymi kosztami, chociażby dojazd na oględziny motocykla.
    Do motocykla dorzucam ksenon(4500, 6000), oraz opone na tył na jeden sezon.
    pozdro.
    • 0

    #40
    Artur.

    Artur.

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    Nie chodzi o obejrzenie moto. Wizualnie widze ze zdjęć, technicznie ty mi opisałes trochę. Ja na ścigu nie jeździłem nigdy, więc nawet jak bym robil jazdę próbną, to nie wiedziałbym, czy coś jest źle;p Z koszalinem chodziło mi o to: tam byśmy się spotkali, umowa, kasa, pogadalibyśmy o tym sprzecie, może coś byś mi wyjaśnił, i chciałem wrócić już na kołach do domu.Nie robiłem nigdy tak długiej trasy na moto, i nie byłem nigdy w Twoich okolicach, i tego się obawiam troche:P I ile byś liczył sobie, za takie dowiezienie moto do koszalina? Do kiedy ma oc/przegląd? I mógłbyś mi podesłać jeszcze jakieś fotki sprzętu? artureklbk93@gmail.com
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko