Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hi Tec Nutrition Progress Test 2018/2019 sez. II by WinterR

- - - - - #HiTecNutrition #HardWork

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#41
WinterR

WinterR

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    31-Maja-2018

    Czwartek

    Redukcja: 8 Dzień

     

     

    33994826_1895949043783604_44320842385939

     

    Siemka 

    Dzisiaj waga 116,4kg, póki co waga tak sie kręci w miejscu :)

    Dzisiaj plecy, nieco inaczej niż zawsze, ale żeby nie bylo też nie było lekko :P 
    Ogólnie trening fajnie wszedł, czułem lekko wczorajsze łokcie ale nie była to taka tragedia jak wczoraj :) 
    cardio poszło w plenerze na rowerze ;p więc po treningu go nie było ;p 

     

    2029117_trening.jpg

     

    Plecy

     

    1. Podciaganie szeroko z pomoca

    Cc x9+3  x6+6  x4+7   x3+7

     

    2. Wiosło końcem sztangi

    60x15 90x12 110x10 120x8

     

    3. Wiosło hantlami leżąc na ławce

    42x10 42x8 32x10 32x9

     

    4. Ściąganie drążka podchwytem 3/0/x/1

    45x12 55x10 65x10 65x10

     

    5. Przyciąganie drążka dolnego wyciągu do brzucha 3/0/x/1

    65x12 65x12 65x12 65x12

     

    1.Przyciągania nóg do brzucha

    x25 x22 x20 x20

     

    2. Spiecia brzucha leżąc

    x20 x15 x14 x14

     

     

     

    30min Cardio Plener

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 175g ryż

    -trening -->25g BCAA + 100g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 110g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #42
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    1-Czerwca-2018

    Piątek

    Redukcja: 9 Dzień

     

     

    33964489_1896292520415923_53079943069575

     

    Elo

    Dzisiaj waga pokazala 115,5kg, a na treningu robilem barki i 30min cardio :p niestety albo stety chęć programowania z obciążeniem wzięła górę i dzisiaj dołożone kolejne 2kg do wyciskania na barki, udalo sie zrobic 6p jak ostatnio, lecz regresy juz o 1p mniej niz ostatnio ale i tak nie bylo zle :p

    Trening zaliczam do udanych, o dziwo ból nie był mocny i nie przeszkadzał bardzo w treningu :p

    teraz myślę czy jutro pobawić się w siady i ogólnie czwórki a później zrobić łapy :P chyba tak pójdzie, jeszcze jutro pomyślę co i jak ;p 

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Barki

     

    1. Wyciskanie sztangi siedząc w oparciu

    40x12 70x6 105x6 95x7 85x7 75x9

     

    2. Unoszenie hantli na boki stojąc

    42x10 37x9 32x12 32x10

     

    3. Unoszenie hantli na boki leżąc na ławce

    32x12 32x10 28x12 28x11

     

    4. Unoszenie hantli na boki siedzac

    28x12 22x15 22x15 22x15

     

    5. Unoszenie hantli w przod w oparciu o lawke

    19x10 15x13 15x12 15x11

     

    6. Face pull

    6x15 6x15 6x14 6x15

     

     

     

    30min Cardio Rowerek Stacjonarny 

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 175g ryż

    -trening -->25g BCAA + 100g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 110g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    Edytowany przez WinterR, 01 czerwiec 2018 - 17:56 .

    • 0

    #43
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    2-Czerwca-2018

    Sobota

    Redukcja 2 Tydzień

     

     

    34117642_1923519344339260_38258755807257

     

    Siemanko :)

    Dzisia waga pokazała 114,4kg chyba wyczuła waga że dzień raportu się zbliża i spadł 1kg z dnia na dzień xD 
    Dzisiaj jednak poszły łapy, stwierdziłem że nie będę odwalał, co Cię nie zabije to Cię wzmocni xD zaleciało motywejszyn w opór :P 
    Ogólnie nie wiem co jest ale dzisiaj też jakoś znośnie na tych łokciach i barkach, teraz czuję je bardziej ale na treningu całkiem ok, nie bolało na tyle żebym miał przerwać trening xD

    dzisiaj dołożone na wąskim wyciskaniu 2kg i zrobione tyle samo rep co ostatnio xD czyli już 130kg x5p jak tak dalej pójdzie to wąsko będę wyciskał więcej niż na płaskiej? xD do uginania łamaną też dodane 2kg i zaliczone :P 
    Dzisiaj również zdjęcia dla Adama i raport :P więc pewnie od poniedziałku wlecą jakieś cięcia xD :D 

    tutaj kilka fotek, sorki za ryj i miny xD ludzie o słabym sercu nie wchodzić xD zawał na miejscu xD haha 
    ogólnie to wydaje mi się że na nogach i lydkach więcej żył ;P A tak to luźniej na bebechach co też cieszy ;p 

    89476799819860145720_thumb.jpg 90632852755160724672_thumb.jpg 03672349356329735474_thumb.jpg

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Ręce

     

    1.Wyciskanie wąsko R8

    40x12 70x6 90x5 128x5 118x5 108x6 98x6

    40x12 70x6 90x5 130x5 120x5 110x6 100x6

     

    2.  Francuz sztangą

    50x8 45x8 40x8 35x8

     

    3. linki górnego wyciągu

    4x12

    3+2,5x10

    3x12

    2+2,5x12

     

    1. Uginanie sztangą łamana

    56x10 56x9 56x8 46x10

    58x10 58x9 58x8 48x10

     

    2. Uginanie hantlami siedząc

    22x9 19x9 15x12 15x12

     

    3. Uginanie mlotkowo hantlem o modlitewnik

    19x9 15x11 15x11 15x10

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 175g ryż

    -trening -->25g BCAA + 100g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 110g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #44
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    3-Czerwca-2018

    Niedziela

    Redukcja 2 Tydzień

     

     

    31717976_1865709246807584_58530633623378

     

    Dobry :)

    Dzisiaj z rana trening i cały dzień w trasie ;p teraz do domu dopiero wróciłem i biorę się zaraz za szamę na jutro :) 
    Już jest nowa rozpiska szamy ;p 

    czyli szama w dół, cardio w górę i oby zaczęło się ciąć jak trzeba :D i zostalo mnie ile trzeba xD hehe 

    Dzisiaj siady ;p tak jak pisałem wcześniej poszedł nowy rekordzik :P 220kg x6p :P a ostatnio szło 215kg x5p :P ale teraz też zamienione serie miejscami ;p i po 220kg poszedł jeszcze regres 200kg x6p :D była kosa :D szczerze to po sadach lało się ze mnie niemiłosiernie xD haha a to tylko siady na 6p xD

    łokcie bolą ;p dzisiaj znów smarowanie i jutro może jakoś na klatce dają radę ;p zobaczymy :p 

    A i tutaj jeszcze filmik o który prosił Biały ;p to tylko 175kg :P pewnie technika koślawa, siad płytki itp ale chyba działa taki na moje nogi :p

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Nogi

     

    1.Przysiad tylny

    80x12 125x6 175x6 195x6 215x5

    80x12 125x6 175x6 220x6 200x6

     

    2. Wyprosty nóg na maszynie 3/0/x/2

    55x11 x10 x9 x10

     

    3. Uginania leżąc

    5x13 5x10 5x8 4x11

     

    4. Wykroki chodzone z hantlami

    22kg x20 x20 x19

     

    5.  Sisi squat 3/1/x/0

    Cc x12 x4s

     

    6. Uginania stojac

    3x15 4x9 3x12 x12

     

    7. Lydki

     x40 x28 x21 x21 x20 x19

     

    6. Allahy

    7x18 x16 x12

     

    7. Wznosy nóg

    3s max powtórzeń

     

    8. Spiecia brzucha

    3s max powtórzeń

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 175g ryż

    -trening -->25g BCAA + 100g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 110g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #45
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    4-Czerwca-2018

    Poniedziałek

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    23794788_1698268420218335_82125883999649

     

     

    Elo

    Dzisiaj waga 114,1kg i trening klatki + 35min cardio

    Jakoś ten trening siadł, zrobiłem wszystko na wyższym zakresie powtórzeń, co prawda czułem ze z łokciami jest cos nie tak ale udało się dokończyć trening. Obciążenia jak na mnie tez nie były takie złe, pierwsze trzy serie na płaskiej to wstępne, reszta już szła do końca ile mogłem.

    Niech się regenerują te łokcie. Zobaczymy czy uda się coś na kolejnym treningu dołożyć :D

    I tak jak mówiłem od dzisiaj ucinka kcal i dodatkowe cardio.

    Czyli w dzień klatki -25g ryzu, -25g Carbo

    W pozostałe dni -25g ryzu, -25g Carbo, -25g płatków

    Cardio z 5x30min na 6x35min :p

    Niech się dzieje wola nieba :D

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Klatka

     

    1.Wyciskanie sztangi plasko

    40x12 70x8 100x8 120x8 110x8 100x8 90x9

     

    2.Wyciskanie sztangi skos +

    90x8 80x10 70x12 70x11

     

    3. Wyciskanie hantli mlotkowo leżąc na ławce 3/0/x/1

    28x10 28x9 28x8 28x8

     

    4. Rozpietki skos +  3/0/2/0

    22x9 19x11 19x12 19x11

     

    5. Pompki zwykłe

    X8 x7

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #46
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    5-Czerwca-2018

    Wtorek

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    30762591530998383694.jpg

     

     

    Siemka

    Dzisiaj waga 114,6kg, na treningu plecy, brzuch i 35min cardio. Wszystko na maxa, ogólnie tez w wiośle nie chciałem wchodzić na duze obciążenia, niech ten łokieć odpoczywa ale co nie zmienia faktu ze nie było na maksa bo zacząłem od 125kg na 10p i to już było dużo bo później 150kg x7 to było odcięcie xD 

    Reszta treningu opisana niżej :p fajnie poszło i łokcie wcale nie bolały praktycznie :p

    Dzisiaj po treningu jeszcze o 25g platków mniej niż wczoraj :) 

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Plecy

     

    1. Podciaganie szeroko

    Cc x10 x8 x8 x8

     

    2. Wiosło sztanga

    125x10 150x7 140x8 125x6

     

    3. Wioslo sztanga leżąc na lawce

    92x12 82x9 70x12 70x9

     

    4. Ściąganie klamry górnego wyciągu do klatki

    70x12 x11 x10 x9

     

    5. Pull over

    5x10 4x9 3x10 2x10

     

    6. Allahy

    45x15 x13 x11 x9

     

    7. Wznosy nóg

    x18 x17 x16 x15

     

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #47
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    6-Czerwca-2018

    Środa

    Redukcja 3 Tydzień

     

    45639041696552691952.jpg

     

     

     

    Elo

    Dzisiaj waga cos 115,2kg xD a cukier z rana na czczo 55 xD

    Dzisiaj trening barków :D wyszło zarabiscie, przy wyciskaniu dodalem kolejne 2kg i udalo sie wszystkie serie zrobic jak ostatnio, dobrze ze przy wyciskaniu sztangi nad glowe ten łokieć nie daje o sobie znac :p reszta podobnie jak ostatnio, chociaz na następnym treningu zmniejsze te Unoszenie na boki do 37kg i bede próbował sie takim obciążeniem bawić, bo 42kg to przesada xD

    Po treningu weszło 35min cardio i to by bylo na tyle :p

    Nie wiem czy to juz pisałem czy nie ale taka ilość kcal i jedzenia jest na ten moment dla mnie idealna xD ani głodny ani przejedzony xD ale co sie dziwic jak leci okolo 4800-5000kcal a w tym dużo wegli jeszcze :p

     

    15321870067165925235.jpg

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Barki

     

    1. Wyciskanie sztangi siedząc w oparciu

    40x12 70x6 105x6 95x7 85x7 75x9

    40x12 70x6 107x6 97x7 87x7 77x9

     

    2. Unoszenie hantli na boki stojąc

    42x10 32x12 32x10 32x9

     

    3. Unoszenie hantli na boki leżąc na ławce

    32x12 32x10 28x12 28x11

     

    4. Unoszenie hantli na boki siedzac

    28x12 22x15 22x15 22x15

     

    5. Unoszenie hantli w przod w oparciu o lawke

    19x10 15x13 15x12 15x11

     

    6. Face pull

    7x12 7x11 7x12 7x12

     

     

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3g

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #48
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    7-Czerwca-2018

    Czwartek

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    34507475_1902326666479175_34618742634163

     

    Siemka

    Dzisiaj na wadze 115,6kg, czyli taka masa podczas tej redu :p

    Dzisiaj trening rąk i dodalem kolejne 2kg przy wąskim wyciskaniu no ale sie nie udalo, zrobilem o jedno powtorzenie mniej niz ostatnio w regresach juz zmniejszylem bardziej obciążenie i robiłem dokładniej żeby chociaż trochę oszczędzić łokcie-:p później gdzie sie dalo to dolozylem. Uginanie na biceps tez +2kg i zrobilem tak samo jak ostatnio, czyli jest gites :p ogolnie z treningu jestem mega zadowolony :p

    Jutro te nieszczesne nogi, musze sie zastanowic jak to rozegrać, bo jak juz wejde na siady to nie będzie zmiłuj xD  

    Po calym treningu uczywiscie 35min cardio :p

     

     

    13643028485853777850.jpg

     

    2029117_trening.jpg

     

    Ręce

     

    1.Wyciskanie wąsko R8

    40x12 70x6 90x5 130x5 120x5 110x6 100x6

    40x12 70x6 90x5 132x4 110x7 100x8 90x8

     

    2.  Francuz sztangą

    50x8 45x8 40x8 35x8

    52x8 47x8 42x8 37x8

     

    3. linki górnego wyciągu

    5x8 4x11 3x12 2x12

     

    1. Uginanie sztangą łamana

    58x10 58x9 58x8 48x10

    60x10 60x9 60x8 50x10

     

    2. Uginanie hantlami siedząc

    22x9 19x9 15x12

    22x9 19x10 15x13

     

    3. Uginanie mlotkowo hantlem o modlitewnik

    19x9 15x11 15x11

    19x10 15x12 15x11

     

    4. Uginanie hantlami na przemian z zatrzymaniem izometrycznym

    10x5+5+5+5+(5)  x2s

     

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #49
    rutkow

    rutkow

      feel the power

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14182 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stargard/Ruda

    wsparcie na bogato :-D

     

    bedzie co szamać :-D


    • 0

    #50
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno
    Teraz szamam wheya z rana, przed i po treningu to akurat te trzy paki ida lekko :p hehe
    • 0

    #51
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    8-Czerwca-2018

    Piątek

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    Siemka

    Dzisiaj waga 115,4kg i na treningu poleciały dwugłowe uda, lydki, brzuch i 35min cardio :p

    Trening przyjemny xD wprowadzone tempa, zatrzymania itp żeby tylko jak najbardziej oszczędzić stawy i ścięgna :D

    A tak serio to chce sorawdzic jak bedzie jutro z bólem łokci przy klatce a siady dowale między treningiem barków a rąk więc moze nie zmaleja za bardzo xD

    Weekend pewnie w trasie bo mam troche spraw do ogarniecia zwiazanych z obrona mgr :p w sumie to papierkowa robota sie zostala no i troche nauki do obrony :p

     

    23684830884258955366.jpg

     

    No i jakby tego było mało to miałem jeszcze kolejne cardio xD 5 ton węgla do wrzucenia ;p ale na szczęście workowany, około 170-180worków przeniesione i poukładane ładnie w piwnicy :D prostowniki myślałem że pękną xD a łokieć poczułem xD czyli tyle z oszczędzenia się dzisiaj xD 

     

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Dwugłowe uda, łydki, brzuch

     

    1.uginanie leżąc 2/0/x/1

    3x15 4x12 5x10 6x8 5x8 4x8 3x10

     

    2. Mc na prostych nogach 3s negatyw

    125x10 125x10

     

    3.Uginanie na dwugłowe jedną nogą stojąc z zatrzymaniem w max spieciu

    3x12 4x8 4x8 4x8

     

    4. Uginanie z hantla między nogami 3/1/x/0

    22x10 22x8 19x8 19x7

     

    5. Wspiecia na palce 30s przerwy

    x30 x24 x25 x16 x16 x17 x14 x13

     

    6. Wzniosy nóg

    22x14 22x12 22x11 22x10

     

    7. Spiecia brzucha leżąc

    x17 x15 x14 x13

     

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #52
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    31073414_1855364167842092_12589652103895

     

     

    9-Czerwca-2018

    Sobota

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    Elo

    Dzisiaj waga tyle samo co tydzień temu, czyli 114,4kg, na treningu klatka i 35min cardio :p

    Jednak bez wczorajszych siadów i dzisiaj lekko mniejszy ból ale był :/ co nie zmienia faktu ze trzeba bylo dowalic trening jak trzeba :p na plaskiej +5kg tylko z tym ze zrobilem 7 a nie 8p na skosie dodatnim tez +5kg i o dziwo udalo sie zrobic 8p xD reszta podobnie jak ostatnio :p juz nie chcialem szaleć bo dość mocno czułem lokcie, wiec tempa wprowadzone i klateczka na super pompie :p

     

     

    03897831250854707037.jpg

     

     

    Dzisiaj raport dla Adama, foty itp :p

    Odpowiedź juz dostałem wiec  od jutra lecą zmiany w szamie i cardio :p nie ma co czekać na zbawienie :p

     

    Foty z dzisiejszego raportu

    10928990351022843352_thumb.jpg 71175428914531860177_thumb.jpg 50897475777406339763_thumb.jpg

     

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Klatka

     

    1.Wyciskanie sztangi plasko

    40x12 70x8 100x8 120x8 110x8 100x8 90x9

    40x12 70x8 100x6 125x7 115x7 105x7 95x8

     

    2.Wyciskanie sztangi skos +

    90x8 80x10 70x12 70x11

    95x8 85x9 75x10 70x11

     

    3. Wyciskanie hantli mlotkowo leżąc na ławce 3/0/x/1

    28x10 28x9 28x8 28x8

    28x11 28x10 28x9 28x8

     

    4. Rozpietki skos +  3/0/2/0

    22x9 19x10 19x9 15x12

     

    5. Pompki zwykłe z rekami na hantlach (żeby zejść niżej i mocniej rozciągnąć klatke)

    X8 x7 x6

     

     

     

    35min cardio

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA + 75g carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 125g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #53
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    34756939_1905912759453899_10071528786760

     

     

    10-Czerwca-2018

    Niedziela

    Redukcja 3 Tydzień

     

     

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    Witam :)

    Tak więc trzeci tydzień redukcji kończę z wagą 114kg, tyle było dzisiaj :) na treningu poszły plecy i brzuch ;p tym razem bez cardio ;p bo już całe odbębniłem w tygodniu ;p 

    Od rana w trasie później powrót do domu i trening. Siła raczej w miejscu, stwierdziłem dzisiaj że wiosło zacznę od 150kg i chciałem zrobić na 10p xD ale poszło 7 i ten ósmy taki wymuszony już strasznie ;p później regresy i w sumie cały trening opisany niżej ;p 

    Tak jak mówiłem spore cięcia w dni treningowe bo odeszło 75g carbo i 25g ryżu :P i cardio na 6x40min ;p to teraz już musi coś ruszyć xD hehe 

    Lecimy nie śpimy, bo dupsko grube a na dworze po 30 stopni xD pocę się niemiłosiernie xD

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Plecy

     

    1. Podciaganie szeroko

    Cc x10 x8 x6+2 x4+4

     

    2. Wiosło sztanga

    150x8 140x8 125x9

     

    3. Wioslo sztanga leżąc na lawce

    94x11 80x9 70x10

     

    4. Przyciąganie klamry dolnego wyciagu do brzucha

    70x12 x11 x10

     

    5. Ściąganie klamry górnego wyciągu do klatki

    72x12 x10 x8

     

    6. Pull over

    5x11 4x12 3x14 3x12

     

    7. Allahy

    45x16 x13 x12 x10

     

    8. Wznosy nóg

    10x15 x13 x11 x10

     

    9. Spięcia brzucha

    x25 x22 x20 x19

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #54
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    11-Czerwca-2018

    Poniedziałek

    Redukcja 4 Tydzień

     

    34507475_1902326666479175_34618742634163

     

     

    Elo

    Dzisiaj na wadze 113,7kg i padło na trening barków + 40min cardio :D na treningu chciałem dołożyć te 2kg do wyciskania no ale sie nie udalo, zrobilem to tylko na 4p a mialo isc na 6 :/ no nic, na kolejnym treningu cofam sie do 100kg i spróbuje znów progresowac chyba ze jeszcze raz spróbuje to 109kg :p wszystko wyjdzie w praniu :p reszta praktycznie tak jak ostatnio :p pompa super, czucie tez mega :p jakos nie czułem tego ze nie mam carbo podczas treningu :p ogolnie jest gites :p

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Barki

     

    1. Wyciskanie sztangi siedząc w oparciu

    40x12 70x6 107x6 97x7 87x7 77x9

    40x12 70x6 109x4 99x5 90x7 80x8

     

    2. Unoszenie hantli na boki stojąc

    37x6+6 32x7+6 32x6+6 32x5+7

     

    3. Unoszenie hantli na boki leżąc na ławce

    32x12 32x10 28x12 28x12

     

    4. Unoszenie hantli na boki siedzac

    28x12 22x15 22x15 22x15

     

    5. Unoszenie hantli w przod stojac

    22x12 19x13 15x15 15x15

     

    6. Face pull

    7+2,5 x12

    7+2,5 x11

    6+2,5 x12

    6+2,5 x12

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    Edytowany przez WinterR, 11 czerwiec 2018 - 17:16 .

    • 0

    #55
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    12-Czerwca-2018

    Wtorek

    Redukcja 4 Tydzień

     

    33942275_1893230160722159_50702891529818

     

    Siemka

    Dzisiaj waga ponownie pokazala 113,7kg a na treningu czwórki, lydki i brzuch +40min cardio :D

    Ale jazda, dołożyłem dzisiaj kolejne 5kg w siadach, niby zrobilem tylko 4p ale jestem z tego mega zadowolony, nareszcie glowa sie nie blokuje ale przyznam ze mialem glupie mysli, przy 4p pojawily sie lekkie mroczki przed oczami i dołożyłem bo bylem sam u siebie wiec nie ma co ryzykować, później regres do 200kg i tutaj fajnie poszlo na 6p jak ostatnio, dodatkowo poszlo jeszcze 170kg na 6p nie wiem dlaczego ale to 170kg ważyło tyle samo co to 200 xD chyba juz nogi byly zmeczone :p

    Później wyprosty w ktorych dodalem 2,5kg, tylko ze u mnie strasznie oporna jest ta maszynka do wyprostow, ale to nic. Nastepnie wykroki, myslalem ze dam rade 80kg po 8p ale ledwo 6p dlatego tez regres do 50 i dalej ogień, kolejne cwiczenie to syzyfki tutaj maksymalne skupienie, rozciagniecie i spiecie, praca pod ciaglym napieciem :p i ostatnie cwiczenie to siady z nogami załąCzonym ze sztanga na plecach, tez ciagle napiecie strasznie niewygodne jak dla mnie, ale czwórkę ladnie napompowalo :p

    Pozniej juz łydki i brzuch no i cardio :p

    To by było na tyle dzisiaj :p

    94889850881740797017.jpg

    Nieśmiałe ale cieszą xD 

     

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Czworogłowe, łydki, brzuch

     

    1.Przysiad tylny

    80x12 125x6 175x6 220x6 200x6

    80x12 125x6 170x6 225x4 200x6 170x6

     

    2. Wyprosty nóg na maszynie 3/0/x/2

    57,5x10 x9 x7 45x12

     

    3. Wykroki w miejscu (rep na jedna noge)

    80x6 50x10 50x9

     

    4.  Sisi squat 3/1/x/0 60s przerwy między seriami

    Cc x11 x10 x9 x9

     

    5. Przysiady z nogami złączonymi, typowe pompowanie, niepełny wyprost, ciągle napięcie

    55x12 x12 x13

     

    6. Lydki 30s przerwy

     x40 x20 x19 x19 x18 x17 x14 x13

     

    7. Allahy

    7x12 x15 x12

     

    8. Wznosy nóg

    3s max powtórzeń

     

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

    42045889000866447636.jpg 20185312883963083414.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    • 0

    #56
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    13-Czerwca-2018

    Środa

    Redukcja 4 Tydzień

     

    35282759_1936176016406926_58564679227838

     

     

    Siemka

    Dzisiaj waga 113,6kg a na treningu ręce i 40min cardio.

    Na wąskim dodałem 2kg ale zrobiłem znów 1p mniej. Za tydzień schodzę już troche z obciążeniem bo to nie ma sensu po 3p tylko robić. Reszta obciążenia w sumie jak nizej :p z treningu jestem zadowolony, wszystko fajnie siadlo, pompa zacna :p

    49994849632789415978.jpg

     

    2029117_trening.jpg

     

    Ręce

    58595628506138334494_thumb.jpg

     

    1.Wyciskanie wąsko R8

    40x12 70x6 90x5 132x4 110x7 100x8 90x8

    40x12 70x6 90x5 134x3 112x8 102x7 92x8

     

    2.  Francuz sztangą

    54x8 49x5 40x8 35x8

     

    3. linki górnego wyciągu

    5x9 4x9 3x12 2x13

     

     

    1. Uginanie sztangą łamana

    60x10 60x9 60x8 50x10

    62x10 62x8 52x8 42x10

     

    2. Uginanie hantlami siedząc

    22x10 19x10 15x13

     

    3. Uginanie mlotkowo

    28x10 22x12 19x15

     

    4. Uginanie hantlami na przemian z zatrzymaniem izometrycznym

    10x5+5+5+5+(5)  x2s

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     64929842095559319842_thumb.jpg 78237735933920499797_thumb.jpg 40543178577953087539_thumb.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 5g

    Hi Tec Carbo Plus - 75g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g

     

    • 0

    #57
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    34668380_1905105876201254_10147065793934

     

    14-Czerwca-2018

    Czwartek

    Redukcja 4 Tydzień

     

    35357572_1912118592166649_58903057539058

     

     

    Siemka

    Dzisiaj na treningu dwugłowe uda, łydki, brzuch i 40min cardio :p wszystko w sumie poszło super. W MC na prostych dołożyłem wiec jestem zadowolony, reszta podobnie jak ostatnio, różnica powtórzenia więcej czasami :p wiec spoko, pompa super :p czego chcieć więcej :p no dobra... chcieć formy jak najszybciej xD

    11789871403191648323.jpg

     

    2029117_trening.jpg

     

    Dwugłowe Uda, Łydki, Brzuch

     

     

    1.uginanie leżąc 2/0/x/1

    3x15 5x12 6x6 5x10 4x10 3x12

     

    2. Mc na prostych nogach bez odkładania na ziemię

    125x10 125x10

    140x12 125x11 80x12

     

    3. Uginanie z hantla między nogami 3/1/x/0

    22x11 22x9 19x8 15x9

     

    4.Uginanie na dwugłowe jedną nogą stojąc z zatrzymaniem w max spieciu

    3x8 3x9 3x10 3x10

     

    5. Wspiecia na palce 30s przerwy

    x35 x25 x20 x18 x25 x20 x19 x18

     

    6. Wzniosy nóg

    x25 x19 x16 x15

     

    7. Spiecia brzucha leżąc

    x12 x12 x12 x12

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     65106382131037020142_thumb.jpg 96390890247424120310_thumb.jpg 55226240835453600799_thumb.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 10g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g

     

    • 0

    #58
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    35347231_1914210945290747_35989765043372

     

    15-Czerwca-2018

    Piątek

    Redukcja 4 Tydzień

    Dzień: 23

     

    32709190_1881239475254561_75585099984357

     

     

    Elo

    Dzisiaj na treningu klatka i 40min cardio :p trening nawet gites, z siła tak średnio, poki co chyba w miejscu stoi, za tydzień chyba nie będę dodawać tych 2kg tylko zostane już na tym co jest :p zresztą to sie jeszcze zobaczy. Łokieć czuć przy robieniu klatki ale to zadna nowość :p

    Byle jakos to bylo i nie złapać wiekszej kontuzji :p

    Praca mgr złożona w archiwum prac dyplomowych i pewnie w ciagu okolo 2tygodni będę wiedzial kiedy mam termin obrony :p teraz jeszcze nauczyc sie pytan do obrony i zrobic prezentacje na jej temat :p więc troche roboty jest ale juz bliżej niż dalej :p

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Klatka

     

     

    1.Wyciskanie sztangi plasko

    40x12 70x8 100x6 125x7 115x7 105x7 95x8

    40x12 70x8 100x6 127x7 117x6 107x7 97x8

     

    2.Wyciskanie sztangi skos +

    95x8 85x9 75x10 70x11

    97x7 87x8 77x10 70x11

     

    3. Wyciskanie hantli mlotkowo leżąc na ławce 3/0/x/1

    28x11 28x10 28x8 28x8

     

    4. Rozpietki skos +  3/0/2/0

    22x9 19x10 19x9 15x13

     

    5. Pompki zwykłe z rekami na hantlach (żeby zejść niżej i mocniej rozciągnąć klatke)

    x9 x8 x6

     

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 125g ryż

    -trening -->25g BCAA + 45g Carbo

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 125g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     65106382131037020142_thumb.jpg 96390890247424120310_thumb.jpg 55226240835453600799_thumb.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 10g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g


    Edytowany przez WinterR, 15 czerwiec 2018 - 17:13 .

    • 0

    #59
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    35347231_1914210945290747_35989765043372

     

    16-Czerwca-2018

    Sobota

    Redukcja 4 Tydzień

    Dzień: 24

     

     

    01523952652702437419.jpg

     

    Siemka

    Dzisiaj dzień raportu dla trenejro :p

    Więc, waga 113,5kg i dzisiaj na tapete poleciały plecy z brzuchem :p siadlo super, nawet sie nie spodziewałem że aż tak spoko pójdzie to znaczy pod względem pompy, czucia mięśniowego, ogólnej takiej energii :p

    Obciążenia opisane niżej, prostownik daje radę powoli tak wiec odpuściłem wioslo na ławce leżąc na rzecz wiosła końcem sztangi :p duzo lepiej wchodzi :D

    Jeszcze na koniec kilka fotek które poleciały do Adama, waga skodzi ale sylwetka dalej kupa xD wiec dzialamy i czekamy dalej na magię xD hehe

    07365751040416178583_thumb.jpg 39127594053467821457_thumb.jpg 46969345220330578028_thumb.jpg

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Plecy

     

    1. Podciaganie szeroko

    5kg x7

    Cc   x7 x5+3

     

    2. Wiosło sztanga

    155x9 140x8 125x8

     

    3. Wioslo końcem sztangi

    105x10 90x12 90x10

     

    4. Przyciąganie klamry górnego wyciagu do klatki

    75x12 x9 70x8

     

    5. Ściąganie drążka do klatki szeroko

    70x11 65x12 65x11

     

    6. Pull over

    5x11 4x10 3x11 2x12

     

    6. Allahy

    47x17 x13 x10

     

    7. Spięcia brzucha leżąc

    X17 x12 x15 x14

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA 

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     65106382131037020142_thumb.jpg 96390890247424120310_thumb.jpg 55226240835453600799_thumb.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 10g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g

     

    • 0

    #60
    WinterR

    WinterR

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 20966 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    35347231_1914210945290747_35989765043372

     

    17-Czerwca-2018

    Niedziela

    Redukcja 4 Tydzień

    Dzień: 25

     

    35476424_1917066908338484_30566458127307

     

     

    Siemanko :)

    Dzisiaj poszły na ogień barki ;P tak jak mówiłem w wyciskaniach zszedłem o te 9kg w dół i zrobiłem 100kg x7 ale już kolejny regres 90x6 xD później 80x8 70x10 czy jakoś tak xD na dole opisane wszystko ale każda seria do odcięcia, więcej nie szlo wyszarpać, jeszcze ostatni negatyw trzymałem tak dlugo jak się dalo xD piekło fajnie ;p 
    Reszta w sumie podobnie jak ostatnio, z tym że więcej regresów obciążenia i trochę mniej bujania w unoszeniach na boki xD pompa fajna siedziała :P 
    Jutro z rana zastanawiam się co zrobić bo jak dowalę czwórki a później w trasie przez 5h bo ja będę prowadził podczas delegacji to mogę mieć czasami ciężko dlatego zastanawiam się nad rękami a nogi zrobię całe po powrocie z delegacji, to znaczy w środę, wtorek padnie jako dnt :P na wtorek nie będę miał szamy ale bedę się starał jeść tylko same mięsa bo pewnie jak zawsze staniemy na jakieś obiady ;p najwyżej zjem mniej niż jest w planach w DNT xD nie umrę raczej :D haha 

    Tutaj jeszcze fotała po treningu xD ale wczorajszym xD 

    43581894028083379569_thumb.jpg

     

     

    2029117_trening.jpg

     

    Barki

     

    1. Wyciskanie sztangi siedząc w oparciu

    40x12 70x6 109x4 99x5 90x7 80x8

    40x12 70x6 100x7 90x6 80x8 70x10

     

    2. Unoszenie hantli na boki stojąc

    37x7+5 32x7+6 28x9+6 22x10+7

     

    3. Unoszenie hantli na boki leżąc na ławce

    32x12 28x15 22x15 22x14

     

    4. Unoszenie hantli na boki siedzac

    28x12 22x15 19x15 19x15

     

    5. Unoszenie hantli w przod stojac

    22x12 19x13 15x15 15x15

     

    6. Face pull

    50 x12

    45 x12

    6szt x13

    6szt x12

     

     

     

     

     

    2029115_Dieta.jpg

     

    84875541575515339120.jpg

     

    1. 5jaja, 80g kury, 25 ryż, 

    2. 225g kura, 100g ryż

    3. 225g kura, 100g ryż

    4. 70g Whey C-6, 150g ryż

    -trening -->25g BCAA 

    5. 80g Whey C-6, 125g ryż, 150g banan, 100g płatki kukurydziane

    6. 225g kura, 100g ryż, 20g migdały

     

     65106382131037020142_thumb.jpg 96390890247424120310_thumb.jpg 55226240835453600799_thumb.jpg

     

    2029116_suplementacja.jpg

     

     

    19620105188743250031.jpg

     

    Rano:

    Hi Tec Witamina A-Z 2tabs
    Hi Tec Omega3 - 3g 
    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Wit. C 2g

     

    Podczas treningu:
    Hi Tec BCAA 25g 

    Hi Tec Creatine Powder - 10g

     

    Przed snem:

    Hi Tec Omega3 - 3gA

    Hi Tec Witamin A-Z - 2tab

    Witamina D3+K2 2000IU+100uG

    Hi Tec ZincMag 3tabs

    wit C 2g

     

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko