Skocz do zawartości

Zdjęcie

h. wzrostu

- - - - - wzrostu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
alfonso

alfonso

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WLKP
    • Staż [mies.]: 30
    Witam , mam 16 lat i 163cm wzrostu chciałbym wziąś hormon wzrostu, lecz nie jestem pewien czy to mi coś pomoże, co Wy o tym sądzicie ???
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    vinyl_peplos

    vinyl_peplos

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 526 postów
  • Wiek: 33
    • Miasto:Lebork & Warszawa
    • Staż [mies.]: 22

    Witam , mam 16 lat i 163cm wzrostu chciałbym wziąś hormon wzrostu, lecz nie jestem pewien czy to mi coś pomoże, co Wy o tym sądzicie ???


    jesli chcesz od tego urosnac kilka cm wzrostu, to jest to raczej nie mozliwe, bo gdyby tak bylo, Coleman mialby juz ze 3m wzrostu ;)
    Zapytaj sie w dziale Doping, a ci powiedza, co od tego uzyskasz, albo wejdz na www.sterydy.net

    pozdro
    • 0

    #3
    bobek

    bobek

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 931 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    Skonsultuj się ze swoim lekarzem... Robiąc cos na wlasną reke mozesz sobie bardziej zaszkodzic, niz pomoc, pozatym to nie ten dzial troszke ;)
    • 0

    #4
    koks5000

    koks5000

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 83 postów
    • Staż [mies.]: -
    chcesz wziac hormon wzrostu??? czlowieku nie wiesz co piszesz chyba... masz 16 lat, jeszcze urosniesz
    • 0

    #5
    :Sickboy:

    :Sickboy:

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 214 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 78
    każdy ma taki moment ze wystrzeli w góre ze wzrostem jak z armaty wiec mysle ze i na Ciebie przyjzdzie czas %)
    • 0

    #6
    hose_estable

    hose_estable

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
    • Staż [mies.]: 36
    Mój kumpel brał to w zastrzykach, urósł, ale ma anemie :) i słabe wyniki ogólne, krew ,mocz itd itp.

    Edytowany przez hose_estable, 22 lipiec 2006 - 20:20 .

    • 0

    #7
    Mitrill

    Mitrill

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4450 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    • Staż [mies.]: 7 lat
    Pomyliłeś działy kolego........zdecydowanie odradzam ci przyjmowanie hormonu wzrotu szczególnie w tym wieku sam kiedys chcialem to brac ale poczytalem o skutkach ubocznych i sie przeraziłem.
    pozdrawiam
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko