Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gotowany filet z piersi kurczaka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
WYMARZONASYLWETKA

WYMARZONASYLWETKA

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: x

Witam, mam pytanko, jakie makro ma filet z piersi po ugotowaniu? W google jak wpisywalem na jednej stronce jest 21,8 B, na drugiej 32 B. Wchodzac na stronke, ktora liczy kalorie ( potreningu) tam tez filet z piersi ugotowany ma 32,9 bialka, a jak wy to wliczacie? Jestem leniwy i nie chce mi sie smażyć kury, wiec po prostu gotuje wode w garnku i wkladam ryz, fileta, czekam 15 minut i gotowe:D 

Z gory dzieki


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Abusek

Abusek

  • KFD pro
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:SDL

  100g - 151kcal 32.9 białko 2 tłuszcz


  • 0

#3
WYMARZONASYLWETKA

WYMARZONASYLWETKA

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: x

Czyli .. normalnie filet ma 21 B, a po ugotowaniu 32?XD


  • 0

#4
Abusek

Abusek

  • KFD pro
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Miasto:SDL

Czyli .. normalnie filet ma 21 B, a po ugotowaniu 32?XD

Logiczne, podczas obróbki mieso traci wodę, (surowe ma dość sporo) i wartości odżywcze ulegają skoncentrowaniu 


  • 0

#5
WYMARZONASYLWETKA

WYMARZONASYLWETKA

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: x

Dzieki:P


  • 0

#6
WYMARZONASYLWETKA

WYMARZONASYLWETKA

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: x

Wracając do tematu, ważyć zatem kurczaka normalnie przed gotowaniem i wliczac jako 32 g bialka? czy po ugotowaniu zważyć i dopiero wliczyć jako 32 b?


  • 0

#7
adinsoon

adinsoon

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 09/16

    Wracając do tematu, ważyć zatem kurczaka normalnie przed gotowaniem i wliczac jako 32 g bialka? czy po ugotowaniu zważyć i dopiero wliczyć jako 32 b?

     

    wartości odżywcze liczyć przed obróbką termiczną

    gotowany kurczak może rzeczywiście mieć 32g w 100g, ale w 100g ugotowanych, a przed gotowaniem ważył więcej


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko