Skocz do zawartości

Zdjęcie

Glutamina oraz posiłki około treningowe

- - - - - Posiłek glutamina dieta

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
bedziu

bedziu

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 93 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    Witam jestem w okresie robienia masy. Dowiedziałem się że glutamina może się przydać, teraz pytanie czy l-glutamina czy pepyd glutaminy? Jakie odżywki doradzacie ? Mam bcaa białka witaminy carbo. Oraz dobrze ułożoną dietę.
    Drugie pytanie odnośnie pory jedzenia posiłku jedni zalecają 2h przed treningiem drudzy zaraz przed. Kończę pracę o 12 trening mam o 15.II śniadanie zjadam około 10:30. Lepiej zjeść koło 13 pełnowartościowy posiłek ryż + kurczak + warzywa ? Czy koło 14 zjeść ryż + jogurt + rodzynki ? Czy to i to ?? Po treningu wiem że od razu ilolat + carbo a około 40min po pełnowartościowy posiłek. Dzięki za pomoc pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    1. L-glutamina
    2. Białko, carbo, gainer - jako uzuepłnienie diety. ZMA + Melatonina - regeneracja, lepszy sen. Nic wiecej nie trzeba, chyba że chcesz kreatyne.
    3. 1-2h przed treningiem. Zależy od tego jak duży posiłek oraz jak bardzo lubisz być najedzony podczas treningu. Ja np jem 16h przed treningiem :D (tj na czczo robię trening)
    4. Wg mnie lepiej ten pierwszy (ryż, warzywam kurczak)
    • 1

    #3
    bedziu

    bedziu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 93 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 48
    zma + matonina ? co proponujesz jesli o to chodzi
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko