Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gino po Oxie i Winstrolu?

- - - - - gino oxie winstrolu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Padams

Padams

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 29 postów
  • Wiek: 42
    • Staż [mies.]: 60
    Witam
    Jakies pol roku temu zrobilem pierwszy cykl z oxy i winka. (po 30mg dziennie przez 5 tyg) Troche mnie wysypalo po zakonczeniu cyklu ale od jakiegos miesiaca zauwazylem, ze lewy sutek jest twardy i jakby wypelniony grudami. Tylko lewy.
    Zakladam, ze to ginekomastia.
    Nie odblokowywalem sie po cyklu bo sadzilem, ze po oxy i winie nie bedzie potrzeby.
    Z bzykankiem nie mam problemu tylko ten lewy sutek mnie zastanawia. Gdy nacisne to boli.

    Czy po takim czasie powinienem cos wziasc czy jednak udac sie do lekarza? Czy moze w tymprzypadku objawy moga ustapic samepo jakims czasie?

    Pozdro
    • 0

    #2
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    mozesz sprobowac nolvy 20 mg ed i zobaczysz, ale dziwne ze po takim czasie cie wzielo

    Edytowany przez omka250, 06 lipiec 2007 - 00:40 .

    • 0

    #3
    koksik20

    koksik20

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja jestem ?
    • Staż [mies.]: 2 lata
    wal nolve , a jak nie pomoze to udaj sie do endokrynologa ;)
    • 0

    #4
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24240 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    co ma koks z przed pol roku jeszcze malo aromatyzujacy do Twojego gino ? moim zdaniem nic! idz do lekarza
    • 0

    #5
    gieksiarz

    gieksiarz

      Znawca w dziale doping

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2285 postów
  • Wiek: 50
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Górny SLąSK.
    • Staż [mies.]: 6lat
    przyczyna jest inna niz oxa czy winstrol te saa wogóle lub minimalnie aromatyzują
    w estrogeny, po drugie gino wyskakuje przewaznie na cyklu, po trzecie idż do
    endrykologa, zrób badania bo przyczyna raczej nie jest w saa, chyba że miałes lipny towar, zamiast oxy
    np meta, ale to i tak gino pojawia się raczej na cyklu.
    • 0

    #6
    Padams

    Padams

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 29 postów
  • Wiek: 42
    • Staż [mies.]: 60
    No tez wlasnie nie za bardzo wiem skad taka reakcja?
    Dlatego wlasnie bralem oxe i wino na pierwszy cykl zeby poobserwowac jak bedzie sie zachowywal moj organizm.
    No to wizyta u lekarza w takim razie.
    Dzieki
    • 0

    #7
    Lemoniadowy

    Lemoniadowy

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5856 postów
  • Wiek: 14
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:że znowu
    niektorzy dostaja gino i bez koksu
    • 0

    #8
    gieksiarz

    gieksiarz

      Znawca w dziale doping

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2285 postów
  • Wiek: 50
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Górny SLąSK.
    • Staż [mies.]: 6lat
    lub po innych lekach.
    dodam tylko ze moze to lipo a nie gino.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko