Skocz do zawartości

Zdjęcie

gino

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
rafix86

rafix86

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    witam forumowiczow

    niedawno skonczylem cykl propka z meta, zjadlem dwa liscie clomidu i wszystko wydaje sie ok. Ale od kilku dni mam guzik pod sutkiem, sam z siebie nie boli ale jak go dotykam to troszke pobolewa. Niby po tych srodkach gino nie powinno miec miejsca, ale wolalem sie z wami skonsultowac. Pozatym czy to mozliwe ze tylko na jednym cycku ginekomastia? Mam nolve i nie wiem czy ja brac
    • 0

    #2
    monster_silownia

    monster_silownia

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 127 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3 Lata
    Jak boli, piecze, swędzi to pewnie gino zapodaj Nolve w małej dawce i stosuj aż do zaniknięcia skutków po 1 tab dziennie wystarczy.
    • 0

    #3
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    dobra mam tamox z Ebewe po 20 mg tabs, łamać i po pół łykać czy całość??
    • 0

    #4
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Uderz w pierwszym etapie 40mg dziennie, potem dawkę możesz zmniejszyć i podtrzymać.
    • 0

    #5
    KamilXX

    KamilXX

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 215 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:...
    • Staż [mies.]: 6 lat
    dołącze sie do pytania, jestem pol roku po winie i propie i tez wyskoczylo gino, delikatnie bolące guzki (nie bralem zadnych nandrolonów) tamox przy dawce 40-20mg zadnych efektow. przy 60mg czuje ze pomaga ale jak zejde na 40mg, potem 20 to znowu wraca, nie wiem o co chodzi %) mozna ladowac wieksze dawki tamoxa? a moze bromo?

    Edytowany przez KamilXX, 27 marzec 2011 - 13:09 .

    • 0

    #6
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    A może tak zacząć jeść jak człowiek? Dieta low carb, dużo aero i i estrogen zejdzie.
    • 0

    #7
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    u mnie dieta nie jest zla, aero zaczalem krecic w tamtym tygodniu 2 razy po 40 min. Zapodam tego tamoxa tak jak drops radzisz 40 mg przez 3-4dni? Potem tydzien 20 i tydzien po 10 czy jakos inaczej?
    • 0

    #8
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Jedz kilka dni po 40mg i pisz co się dzieje.
    • 0

    #9
    szmundek

    szmundek

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 348 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    U mnie pomimo diet zawsze podczas cyklu występuje gino lewego "cyca", dlatego tym razem postanowiłem się z nim rozprawić i po świętach jestem umówiony na wycięcie u chirurga-androloga.Z prawej strony nigdy nie miałem gino, nie wiem czym to jest spowodowane, iż tylko lewa strona tak reaguje.Mam nadzieje że po zabiegu będę miał święty spokój z ginekomastią.
    • 0

    #10
    magulo

    magulo

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chelm
    • Staż [mies.]: 36
    witam tez sie podlącze pare miechow temu skączylem cykl oma meta i niedawno wyskoczyla i gulka na lewym sucie mam nolvadexD 20mg wcinac cz nie bo ktos napisal ze samo zejdzie ale nic nieschodzi tylko sut coraz bardziej wiekszy ale guzik jakby sie rozchodzi juz go tak nieczuc
    • 0

    #11
    szmundek

    szmundek

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 348 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk

    witam tez sie podlącze pare miechow temu skączylem cykl oma meta i niedawno wyskoczyla i gulka na lewym sucie mam nolvadexD 20mg wcinac cz nie bo ktos napisal ze samo zejdzie ale nic nieschodzi tylko sut coraz bardziej wiekszy ale guzik jakby sie rozchodzi juz go tak nieczuc

    Sam może nie zejść, piszę to na własnym przykładzie. Jak masz Nolve to lepiej zapodaj. Osobiście też myślałem że zejdzie, ale się myliłem.
    • 0

    #12
    naja

    naja

      NAJA KFD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5212 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    czesto problem nie tkwi w podwyzszonym poziomie estrogenow obowdowych a mniejscowyym w gruczole.Czesto wystepuje tam znaczne nagromadzenie aromatazy , oraz duze stezenie receptorow estrogenowych. Nie proponowal ci lekarz andactimu ?
    • 0

    #13
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    5 dzień łykam po 40 mg i nie bardzo czuje poprawe... Ogólnie to sutek mnie nie swędzi, nie piecze, delikatnie boli jak dotykam ale czuje jakby się powiększył gruczoł bo przy samym sutku jest oki a ten "guzek" siedzi w środku cyca. No i jest bardziej czuły. Łykać dalej po 40 mg czy zwiększyć na 50-60mg? dodam że zostało mi jeszcze tylko 10 tabsów tamoxa
    • 0

    #14
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    Panowie potrzebuje waszej pomocy. Drops, naja reszta forumowiczów którzy może że mieli tego typu problem
    • 0

    #15
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Możesz odstawić wszelki sok, iść na badania, sprawdzić jak tam poziomy hormonów, zaatakować mocnym środkiem (femara, aromasin), znowu iść na badania i ponownie sprawdzić poziomy, czy sytuacja się poprawiła. Albo już dzisiaj atakuj guza Femarą i kontroluj na bieżąco sytuację.

    Edytowany przez Drops, 01 kwiecień 2011 - 10:05 .

    • 0

    #16
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    Drops i tu kolejne pytanie do Ciebie, od połowy miesiąca planowałem cykl enan 1-11 e4d i wins 6-11 ed. Na chwile obecną jestem bodajże 7 bądź 8 tydzien off. Wcześniejszy cykl krótki na propku i mecie 1-6
    Przesunąć cykl na poźniej czy rozpocząć normalnie a do tego czasu walczyć z gino? spytam sie dila o femare a na razie moze zwiększe dawke tamoxa bo zostało mi jeszcze 20 tabletek.
    • 0

    #17
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Załatw najpierw sprawę gino, bo odpalisz cykl i pogorszysz sprawę.
    O Polską Femarę ciężko jest, jedynie z Indii coś z generyków można na własny koszt zamotać.
    • 0

    #18
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 48
    • Płeć:b/d
    Ja mam na szczęsie femarę kiedyś żałowałem ze dałem za to tyle kasy ale środek w sprawach gino nie zawodny najmocniejszy IA w galaktyce także cofający w początkowym stadium lub nie zaawansowanym objawy gino.
    obecnie dile nawet ari cieżko u dilla załatwić.
    • 0

    #19
    rafix86

    rafix86

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 286 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Oka
    • Staż [mies.]: 30
    Chyba musze iść z tym do rodzinnego i zobaczyć co on mi powie bo nie stać mnie żeby wyłożyć takie pieniądze. Widzicie inne wyjście?

    Edytowany przez Drops, 01 kwiecień 2011 - 12:05 .

    • 0

    #20
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Rodzinny to Ci Rutinoskorbin na to zapisze %) Środek bardzo drogi, trudno dostępny, ale bardzo skuteczny.

    Edytowany przez Drops, 01 kwiecień 2011 - 12:04 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko