Skocz do zawartości

Zdjęcie

Frankie NY's dostosowanie ciężaru

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dive87

Dive87

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat

    Witam

     

    Od dłuższego czasu ćwiczyłem 4-dniowym systemem push&pul. Na resztę masówki chciałem przejść na podobny w formacie https://www.kfd.pl/f...am-188128.html/ , o którym słyszałem kilka dobrych opinii (góra dół, przód tył, fbw jakoś mi nie leżą). Zastanawiam się tylko od jakich ciężarów zacząć, jeśli plan zakłada jako optymalne progresowanie co tydzień wykonując 5x5 lub 4x6.

     

    Obecnie wygląda to następująco:

     

    wyciskanie leżąc: 125 kg 3 serie rep goal 20 (progresja 2,5 kg przy osiągnięciu 20 powt.)

    martwy ciąg: piramidka zaczynając od 80 kg do 200 kg (200 x 1 jako ostatnia seria)

    wiosłowanie sztangą: 90kg 8x3

    wyciskanie żołnierskie: 60kg 7x3

    przysiad: podobnie jak martwy tylko do 150kg (przysiad leży, bo go olewałem zbyt długo)

     

    Myślałem o odjęciu 15-20% i progresowaniu stamtąd.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Zwiększanie ciężaru , Zwiększanie ciężaru | czy dobrze to robie? : P , Rozkład ciężaru w treningu HST , Tępy ból od łokcia do barku | Odczówam ból przy wyciskaniu ciężaru na klatkę i barki. , dokladanie ciężaru

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57104 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Myślałem o odjęciu 15-20% i progresowaniu stamtąd.

    ok ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko