Skocz do zawartości

Zdjęcie

Forma aerobów?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Creatorrr

Creatorrr

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 190 postów

Ogólnie mam pulsometr, więc będę mógł monitorować puls, ale szczerze mówiąc nie sądzę, żebym wytrzymał 30 minut biegu, czy jest sens, biegać w sensie długodystansowo jeśli nie dam rady wytrzymać tych 30 minut? To znaczy, może po jakimś czasie to by się zmieniło. I jakie tętno utrzymywać?

 

 

Czy może lepiej wrzucić interwały, tylko jakie proporcje? 10 interwałów 15 : 30 [s] ? 

 

Jazda rowerem chyba tak skuteczna nie jest, bo mam w Poznaniu jezioro Malta koło siebie, więc mógłbym jeździć w nieskończoność, albo pływanie, ale w pływaniu to raczej kwestia kilku długości basenu niż kilkunastu minut, więc sensu też raczej nie ma.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
KlimOwodz

KlimOwodz

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 834 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Sierpc
    • Staż [mies.]: 34

    Biegać nie, tym bardziej długich dystansów. Nie rozumiem czemu ludzie patrząc na maratończyków czy długodystansowców nie potrafią wyciągnąć wniosków z ich budowy ciała.


    • 0

    #3
    _Knife_

    _Knife_

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 633 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 140
    Skoncz temat, bieganie do 30 minut 3 x w tygodniu niczemu nie przeszkadza. Do autora - podpis.
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko