Skocz do zawartości

Zdjęcie

FBW Rep Goal

- - - - - fbw rep goal plan treningowy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mrbungle

mrbungle

  • KFD pro
  • PipPip
  • 50 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 40

    Witam wszystkich serdecznie w tym świątecznym czasie. Zastanawiam się nad zmianą planu. Kiedyś plan, cele wyglądały tak:
    http://www.kfd.pl/no...l/#entry4582658
    http://www.kfd.pl/5x...l/#entry4629051

    Po tych dwóch planach (typowo fbw na początku roku i 5x5, który ciągnąłem przez kilka miesięcy) zrobiłem miesięczną przerwę po wakacjach, zmieniłem siłownie i ruszyłem ze splitem. Oczekiwałem, że progres będzie zauważalny, ale to chyba nie dla mnie. Ćwiczę już tak prawie 3 miesiące, ale chyba wrócę do FBW. Nie widzę progresu (oprócz bicepsa), treningi są długie, nudne (takie głaskanie każdego mięśnia osobno mnie męczy xD) i brakuje mi pracy z dużymi ciężarami przy niewielkiej liczbie powtórzeń. Kilka danych:

     

    Waga: 91kg -  miało być już 100kg. Wróciłem do gry w piłkę na hali więc zrobił się bardzo fajny brzuch i przez to też ubyło trochę tłuszczyku.

    Cel: Przede wszystkim siła, a później masa. Chciałbym też popracować nad wytrzymałością. Generalnie około 3 x w tygodniu. Jak znajdę jakieś fajne zajęcia grupowe to może będę ćwiczył siłowo tylko 2 x w tygodniu, 1 x w tygodniu futsal i 1 x w tygodniu grupowe.
     

    Plan bardzo prosty i podstawowy. Założenia:

    - Rep goal, robię tak długo aż wykonam określoną ilość powtórzeń,
    - Przerwy 90 sekund,

    - Jeśli zrobię określony zakres powtórzeń w 5 seriach to następnym razem zwiększam obciążenie. Jeśli się nie uda przez 3 treningi to zmniejszam obciążenie w dół. Do skutku.
     

    ----------

    Dzień A

    martwy ciąg klasyczny - 30
    podciąganie na drążku z obciążeniem - 30
    wyciskanie sztangi na ławce skośnej - 30
    żołnierskie stojąc - 30
    SUPERSERIA 3x8 - uginanie ramion młotkowe + ściąganie drążka wyciągu górnego, w przerwach mięzy superseriami brzuch
     
    ----------
    Dzień B
    Przysiad ze sztangą - 30
    Wiosłowanie sztangą - 30
    Wyciskanie hantli nad głową w siadzie - 30
    Wyciskanie sztangi na ławce prostej - 30
    SUPERSERIA 3s max - podciąganie na drążku podchwytem + poręcze, w przerwach między superseriami brzuch
     

    Zapraszam do komentowania. Sugestie i krytyka dotycząca tego planu i poprzednich działań mile widziana :-)

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57408 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Jak dla mnie ok ;)


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko