Skocz do zawartości

Zdjęcie

FBW MODE 2019

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
reku95

reku95

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć,

Ułożyłem plan, który mam zamiar robić co drugi dzień(pon, śr, pt - weekendy regeneracja). Zerknijcie proszę i powiedzcie co sądzicie. Co warto usunąć, co dodać lub zamienić. Szczere opinie, pisałem to na podstawie atlasu ćwiczeń KFD.|
Ogólnie swoim planem chcę znacznie poprawić sylwetkę i mam przekonanie, że trenując całe ciało równomiernie wyjdę na tym lepiej niż typowym splitem. 

 

Nogi: Powtórzenia Przysiady ze sztangą 10/10/10 Wspięcia na łydkach 15/15/15 Uginanie nóg leżąc 15/15/15     Plecy:   Ściąganie drążka za głowę 10/10/10 Przyciąganie klamer 12/12/12 Wiosłowanie hantlem 10/10/10     Klatka:   Wyciskanie hantli - płaska 10/10/10 Wyciskanie hantli młotkowo - płaska 10/10/10 Wyciskanie na Smith - skos 10/10/10 Rozpiętki  12/12/12 Ściąganie linek 15/15/15     Barki:   Podciąganie sztangi do brody 10/10/10 Unoszenie hantli na boki 10/10/10 Arnoldki 10/10/10     Biceps:   Modlitewnik  10/10/10 Uginanie przedramion z linką leżąc 10/10/10     Triceps:   Prostowanie ramion na wyciągu 10/10/10 Francuskie siedząc  10/10/10     Przedramiona:   Obracanie ramion na ławce 10/10/10     Brzuch:   Skręty ze sztangą 10/10/10 Allahy 10/10/10

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57284 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Cześć, prosimy o wypełnienie profilu oraz rozpisanie tego planu czytelniej.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko