Skocz do zawartości

Zdjęcie

FBW do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Katolik89

Katolik89

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 3

    Witam,

    Zacząłem regularnie trenować od początku roku więc staż 3,5 miesiąca.

    Staram się trzymać michę na poziomie 2500-2600 kcal,, białko zjadam około 140g, żadnej suplementacji ( celuje w 200g białka ale na razie ciężko mi to tak ułożyć ).

    Cel to redukcja z nadzieją na rekompozycje ze względu na to, że jestem początkujący.

    Buduję siłownię w piwnicy, na razie mam drążek, poręcze do dipów, sztangę i około 100kg żelaza. W planach kupno stojaków do sztangi bo ciężko mi robić przysiady dźwigając sztangę z ziemi, boję się trochę o kręgosłup. Potem pewnie dokupię ławeczkę ale na razie jestem w sumie zadowolony z tego co jest.

    Mam siedzącą pracę i 3 dzieci więc nie za wiele czasu na trening ale celuję w 3 razy w tyg, 2 udaje się zawsze 3 zwykle.

    Lubię proste treningi bez zbędnego kombinowania więc w każdym ćwiczeniu progresuję aby robić 8 powtórzeń w serii i potem dokładam ciężaru. Celuję w ćwiczenia wielostawowe i małą ilość dodatków do nich. Największy problem mam z ćwiczeniami z własną masą ciała ze względu na 21% fatu :)

    Prośba o ocenę planu i ewentualne porady co do rozbudowy siłowni, mam tam mało miejsca  ( 6m2 ) więc nie poszaleję. Każdy trening robię taki sam, nie dzielę na A / B czy coś.

     

    -Przysiady ze sztangą 4 x 8 (50 kg )

    -Dipy w wersji na klatę 3 x 8 ( obecnie 3x4)

    -Łydki ze sztangą stojąc 1x40 (50 kg)

    -Łydki ze sztangą siedząc 1x50 (50kg)

    -Podciąganie 3x8 (obecnie 3x5 negatywy, nie daje rady ani razu się podciągnąć )

    -Pompki na uchwytach (schodzę bardzo nisko ) 3x8 (obecnie 3x7 )

    -Wiosłowanie sztangą 2x8 (50 kg )

    -Martwy ciąg 3x8 (57,5 kg)

    -OHP 3x8 (32,5 kg)

    -Bench dip ( pompki w podporze tyłem) 2x8 (dokładam 15 kg w plecaku )

    -Uginanie ramion ze sztangą (biceps ) 2x8 (32,5 kg)

    Całość to 27 serii, około 1,5h, przerwy daję po minucie żęby zaoszczędzić czas.

    Wszelkie sugestie mile widziane.

     

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko