Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fader Training - Trening przed snem

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Krynas-R1-

Krynas-R1-

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1764 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Amsterdam

    Fader Training to metoda treningu fizycznego i psychicznego bazująca na ogromnej objętości i częstotliwości treningowej oraz sile umysłu.

    Polega on na wykonywaniu dwóch ćwiczeń, po jednym na mięśnie trójgłowe ramienia oraz mięśnie dwugłowe ramienia w superserii. Należy wykonać ściśle określoną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia w ściśle określonej ilości serii.

    Trening wykonujemy każdego dnia w niezmienionej postaci. Pora poświęcona na wykonanie ćwiczeń również nie jest bez znaczenia i należy jej bezwzględnie przestrzegać. Ćwiczyć należy bezpośrednio przed snem, co warunkuje wykonywanie treningu w domowych warunkach.

    Należy zmuszać swój mózg do pracy tak samo intensywnie jak mięśnie. W tym czasie nie liczy się nic innego niż wyobrażanie sobie, jak mięśnie rosną. Wydaje się to głupie? Możliwe, jednak rezultaty osiągnięte za pomocą tej metody mówią same za siebie.

    trenujemy 7 dni w tygodniu,
    - trenujemy bezpośrednio przed snem,
    - po treningu nie należy niczego jeść ani wykonywać innych czynności poza niezbędną toaletą,
    - używamy 2 hantli o regulowanym obciążeniu,
    - wykonujemy 1 ćwiczenie na triceps oraz 1 ćwiczenie na biceps w superserii,
    - nie trenujemy ramion podczas pozostałych tradycyjnych treningów wykonywanych na siłowni,
    - zwiększamy podaż kalorii i białka w diecie,
    - śpimy minimum 6 h dziennie,
    - wykonujemy krótkie pompujące ruchy, nie dopuszczając do maksymalnego skurczu i rozciągnięcia mięśnia,
    - dobieramy takie obciążenie, aby wykonać zaplanowaną ilość serii i powtórzeń bez przerw odpoczynkowych w ich trakcie.

    Trening:
    Superseria - 100 powtórzeń Skull Crushers (wyciskanie francuskie chwytem młotkowym) za pomocą hantli + 60 powtórzeń Hummer Curls (uginanie hantli młotkowo). Wykonujemy 3 tego typu sety bez przerw odpoczynkowych pomiędzy nimi.

    Główny cel tego treningu - przełamanie stagnacji

    Film w ktorym Rich porusza tematyke treningu przed snem.
    https://youtu.be/5lSVjMxgAus


    Załączona miniaturka z innej beczki ale moze komuś pomoże.

    Załączone miniaturki

    • 1.jpg

    Edytowany przez Krynas-R1-, 03 grudzień 2016 - 01:27 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3609 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+

     jednak rezultaty osiągnięte za pomocą tej metody mówią same za siebie.

     

    Czyje rezultaty jeśli mógłbym wiedzieć? Nie ma żednego przykładu. Dodam tylko, że Rich najlepszym przykładem nie jest :)


    • 0

    #3
    Krynas-R1-

    Krynas-R1-

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1764 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Amsterdam
    Nie widzisz łapy Piany? xD Nawet Hulk Smash obok wymięka ^^
    f1XWZ2s.jpg

    A tak na powaznie z tego co wiem Christian Thibaudeau testował, no i tam jest troche filmikow randomów. Trening jest znany tez pod nazwą Feeder Workout.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko