Skocz do zawartości

elofrytki

elofrytki

Użytkownik od 25 01 2016
Offline Ostatnio aktywny lip 18 2017 09:27
*----

#4905559 FBW co drugi dzien - duza intensywnosc?

Napisany przez elofrytki na 03 lipiec 2017 - 17:18

Powinienes napisac cos wiecej o sobie.
Jaki cel,staz,jak cwiczyles wczesniej, jakie masz maksy w bojach, dieta ,suple czy cos.
Sory za brak edycji ale na fonie siedzę.

Co do treningu

A
Martwy
Front
Żołnierz
Podciaganie

B
SIAD
WIOSLO
Lawa
Dipsy

Rob serie takim ciężarem:
40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
Gdzie 100% to nie twój maks a ostatni ciężar tego dnia.

Raz robisz w niskim zakresie (3-6) a następny zakres to wyższe powtórzenia (8-12)

Przerwy od 2-5minut.

Progresuj liniowo (co tydzień dodawaj po 2kg w wycisku stojąc i leząc a w wiosle martwym ,siadach po 5kg)- a jak chcesz jakiejś wymyślnej metody to poczytaj tu na forum.
Polecam rep goal - dla podciągania i dipsow powinno sie sprawdzić.

Pod koniec A można dać tric z bicem (jakies podstawowe uginania i prostowania) 3x10 a pod koniec B lydki z brzuchem 3x20.

Nie ma najlepszego treningu bo to zależy od stażu od celu i poprzednich treningow ale ten powinien być ok.

Polecam ćwiczyć 3 razy w tyg przy czym fajnie będzie robić tydzień odpoczynku od ciężaru co 1-3 miesiące albo jakiś deload lżejszym ciężarem.

Możesz ćwiczyć tak  2-4 razy w tyg.
Ale pamiętaj by pilnować tego bo plan sie zazebia.

A niskie powt
B niskie powt

A wysokie powt
B wysokie powt

Jak cię to ciekawi to obadaj systemy 5x5 bill starr, starting strenght, hst czy 531 jim wendler.
  • 1


#4905554 FBW co drugi dzien - duza intensywnosc?

Napisany przez elofrytki na 03 lipiec 2017 - 17:07

Jezeli chodzi o plan na 4 dni to polecam split czy push pull albo phat czy cos innego.
Fbw dobre na 2-3 dni w tyg.

Sam doświadczyłem przetrenowania
Jak ćwiczysz dwa razy w tygodniu silowo to w sumie rozladowania nie są potrzebne
Jak ćwiczysz wymagającymi planami albo z duza częstotliwością to już fajnie jakbyś zrobił sobie co 1-3 miesiące tydzień odpoczynku od ciężaru albo tydzień lżejszych ćwiczeń .
Slaba koncentracja, stagnacja (zastoj),osłabienie, brak apetytu, dużo snu a slaba jakość , brak wypoczęcia, nudności, brak chęci do czegokolwiek,irytacja itp.
W dodatku twoje ciało po przerwie będzie swiezsze i będzie wręcz rwalo sie do ruchu -efekt ,syndrom laika.
Niektóre plany wylagaja rozladowania np. Hst ( 5 10 15) czy chociazby 531
Po takim powrocie można odnotować lepsze przyrosty niż przy całym zapieprzaniu bez sensu.
Trzeba sie zastanowić czy chce sie mieć efekty czy podnosić po to tylko by podnosić.
Ciało rośnie wtedy kiedy odpoczywa.
Sam zobaczyłem ze spałem po 10h a wstawałem zmęczony z zakwasami i miałem problemy z ukladem nerwowym.poczytalem trochę i pogadałem z ludźmi i jednak lepiej odpocząć co jakiś czas, zjeść cos na mieście , czy sie trochę upodlić by mieć spokój.
  • 1


#4903331 SZYBKIE PYTANIA

Napisany przez elofrytki na 28 czerwiec 2017 - 17:58

pot te sprawy


  • -1


#4902953 Kolejność ćwiczeń - znaczenie

Napisany przez elofrytki na 27 czerwiec 2017 - 21:58

temat wyczerpany ale dodam od siebie

 

to zalezy jaki masz trening czy fbw czy split

 jak split to ciezko rozlozyc wioslo i martwy

jak fbw to podziel to.

jest zasada ze najpierw powinny byc cwiczenia najciezsze czyli

 

cw dynamiczne ( zarzuty;rwania)

ciezkie wielostawy ( martwy; siady)

lzejsze wielostawy ( podciaganie; dipsy)

izolacje ( bicepsy ;triceps)

 

przy czym w izolacjach tez mozna to rozdzielic ze najpierw izolacje na wolnym ciezarze a pozniej te na linkach/maszynach


  • 1


#4895886 Ile obciążenia zdjąć z maksów?

Napisany przez elofrytki na 11 czerwiec 2017 - 18:30

robisz rozgrzewke:

40%x5

50%x5

60%x5

 

pozniej te wartosci i cwiczenia pomocnicze

 

i tak 4 razy w tyg(jezeli bierzesz ten plan co tam dali)


  • 1


#4892180 UFC 212

Napisany przez elofrytki na 03 czerwiec 2017 - 11:34

Karolina dawala rade w ksw a w ufc zobaczymy, chociaz juz walczyla o pas

 

duzo zawodnikow ktorzy przechodza z ksw do ufc nie radza sobie - obawy o karoline oraz spojrzmy na blachowicza -

w ksw mistrz a tutaj nie moze wygrac

 

drwal, jedrzejczyk czy soszynski nie byli z ksw i dawali sobie rade

 

spojrzmy jeszce na mistrzow ksw :

mankowski rozal mamed - oni w ufc nie byliby nie wiem kim a w ksw sa bogami z pasami

 

pomijajac juz kontrakty ksw na 1 walke - ze nowi ludzie wchdoza i walka o pas


  • 1


#4884087 SZYBKIE PYTANIA

Napisany przez elofrytki na 17 maj 2017 - 00:18

Vitapak od KFD.
Dwie rano czy jedna rano i jedna wieczorem?
  • -2


#4881887 RASHGUARD

Napisany przez elofrytki na 11 maj 2017 - 22:44

mam juz jeden taki drozszy

 

aczkolwiek widze ze z praniem nie daje rady

 

szukam w miare taniego ew. cena-jakosc dobrego rashu

 

do biegow i ogolnie do treningow


  • -1


#4875651 Ciosy proste - boks

Napisany przez elofrytki na 29 kwiecień 2017 - 13:32

ja bym powiedział że jak uderzasz sierpem to pięść powinna być tak ustawiona aby kciuk był u góry

jak wyprowadzasz proste kciuk musi być na dole

jak hak to kciuk po zewnętrznej stronie

 

sam tez cos porusz

zobacz jak bokserzy atakuja

to zalezy tez od tego jaka dyscyplina

 

zrob RISERCZ na yt i zobacz jak niektorzy lepsi zawodnicy atakuja

 

u mnie w miescie 50 zl sie placi i ciekawych rzeczy moga nauczyc ale wiekszosc z internetu ludzie podgapiaja

 

nie mowie ze lepiej samemu bo jak ktos juz iles lat w tym siedzi to zobaczy rzeczy i skoryguje bledy ktorych ty nie widzisz ale slepo ufajac jednej osobie to mozna sie przejechac wzlaszcza jak widze po czym oni sa

 

wiekszosc tych trenerow to ludzie z papierkiem byleby miec wyzsze - to skonczyli jakies gowno bo matmy nie umieja i by sie nie dostali na porzadny kierunek .  potem idzie taka bozenka z awf - ze sportu to tylko taniec zumbe a nie wie co to sztanga olimpijska meska

 

ludzi ktorych to interesuje jest malo i zazwyczaj ze sportu - pasji by sie nie utrzymali

 

u mnie w klubie jest koles wrcz kwadratowy i kazdy do niego chodzi po porady - a tu ze jest tak naszprycownay ze w sumie od tego urosl a zadnej wiedzy nie ma to juz drobiazg


  • 1


#4870462 140/100/180

Napisany przez elofrytki na 18 kwiecień 2017 - 21:16

BĄŻUR!


  • -1


#4868557 SPAM POST Powerlifting

Napisany przez elofrytki na 14 kwiecień 2017 - 20:38

dobra grejfrut bo zaraz hejt na mnie poleci


  • -1


#4868432 SPAM POST Powerlifting

Napisany przez elofrytki na 14 kwiecień 2017 - 16:44

pedalskie 

pod xfjut


  • -4


#4867786 SPAM POST Powerlifting

Napisany przez elofrytki na 13 kwiecień 2017 - 12:50

JACA = PRACA


  • -2


#4865631 Ocena FBW

Napisany przez elofrytki na 09 kwiecień 2017 - 17:54

zamiast Side plank x3


  • 1


#4865622 Ocena FBW

Napisany przez elofrytki na 09 kwiecień 2017 - 17:24

High Pulls 5x5

mozesz na stale to cw. dodac

na  brzuch dalbym jeszcze unoszenie nog w zwisie

5-tak

4-napewno w jakims stopniu pomoze ale graj w kosza i rozwijaj kondycje jeszcze


  • 1





Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
 Zamknij okienko