Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziwnego rodzjaju dreszcze- czy lek odstawić?

- - - - - dziwnego rodzaju dreszcze

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
KubasPowerx

KubasPowerx

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 265 postów
Siemka. Od pół roku biorę odżywki firmy Trec, cały czas tylko te. Dostałem od lekarza na zapalenie oskrzeli silny antybiotyk. Kiedy zacząłem go brać i stosować odzywki to chyba za dużo dla organizmu, bo wymiotowałem i miałem dziwnego rodzaju dreszcze. Czy mam odstawić antybiotyk?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
l.med.Renie

l.med.Renie

    Specjalistka pomocnik :)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1157 postów
Absolutnie NIE. Na dreszcze najlepsze jest zakończenie treningu. Jesteś chory na zapalenie płuc, trening jest zbyt duży dla wyczerpanego choroba organizmu. Dodatkowo unikaj palenia papierosow. Co ty chcesz siłownie stawaic ponad stan zdrowia? Jak będziesz duzo trenował to nigdy nie wyzdrowiejesz. Antybiotyk nie odstawiaj, może zmień na lżejszy, jesli po tym wymiotujesz!pozdrawiam;)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko