Jump to content

Photo

Dziwne zachowanie organizmu po szpitalu psychiatrycznym

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
ania19942020

ania19942020

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 posts

Mam problemy ze zdrowiem po szpitalu psychiatrycznym,nie wiem co się stało ale mój organizm nie reaguje na leki ani na niskie spożycie kalorii.Trafiłam do szpitala psychiatrycznego po tym jak zostałam uzależniona od leku clonazepamu ,ponieważ nie mogłam spać,w szpitalu spędziłam 7 tygodni.Przez pierwszy tydzień dostawałam leki w zastrzykach po których spałam niemal cały dzień,praktycznie nie jadłam.Po tygodniu zaczęłam spożywać większe ilości jedzenia z powodu depresji przez kolejne 6 tygodni przytyłam 11kg,przez ten okres dostawałam tylko duże ilości tabletek po 3x dziennie w tym czasie zmniejszano mi lek clonazepam abym się od niego od uzależniła,co mogłam zrobić w domu np. pod kontrolą lekarza.Jednak w pewnym momencie (około 5 tygodnia w szpitalu) leki przestały na mnie działać,nie mogłam spać,spałam około 2h dziennie.Po wyjściu ze szpitala byłam załamana tym że zamknęli mnie do szpitala tylko dlatego że byłam uzależniona od leków nasennych,jednak teraz myślę tylko o samobójstwie widząc do czego mnie doprowadzili.Jednak chciałam dalej żyć mimo tego że mnie tam zamknęli,więc postanowiłam że schudnę,wyjadę do innego miasta i zacznę nowe życie.Nie sety tak się nie stało ,postanowiłam że schudnę i wrócę do clonazepamu ponieważ nie mogę spać pomimo pobycie w szpitalu psychiatrycznym.Więc poszłam do psychiatry ,wypisał mi clonazepam ,myślałam że się w końcu wyspie,jednak okazało się że i clonazepam na mnie nie działa,próbowałam różnych dawek.Po kilku tygodniach poszłam do znów do lekarza i przepisał mi inny lek,ponieważ może ten na mnie nie działa,dostałam xanax i co się okazało ten również na mnie nie działa,tutaj również próbowałam różnych dawek,żadna melatonina,ashwagandha i inne naturalne sposoby na sen nie pomagają,zaczęłam również uprawiać sport ,jednak to porzuciłam po kilku tygodniach ze względu na brak rezultatów.Nie sety do dziś nie mogę poradzić sobie ze snem,a leki na mnie nie działają,dodatkowo próbowałam zrzucić wagę zaczynając od 1500 kalorii po kilku tygodniach brak rezultatów,więc zaczęłam jeść tylko 500 kalorii,niestety i w tym wypadku nie mogłam nic zrzucić ,ani kilograma tak ani kilograma nie schudłam jedząc tak mało,nie mam pojęcia z czego organizm czerpie energie ,dodatkowo nie pozbywając się wagi.Podejrzewam że zostałam czymś otruta w szpitalu psychiatrycznym o czym w karcie nie jest nic napisane,albo zostałam królikiem doświadczalnym na jakimś środku,przez co mój organizm tak się zachowuje,bo wszystkie problemy z organizmem zaczęły się właśnie w szpitalu psychiatrycznym jaki od razu po nim.Proszę o poradę co robić,do jakiego lekarza się udać,co może być przyczyna tak dziwnego zachowania organizmu.
Dziękuję


 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Jaki środek na pobudzenie organizmu? | cos na pobudzenie organizmu... , Dziwne spalanie tłuszczu | Potrzebuje pomocy , dieta,trening czy co?! | totalne zablokowanie organizmu? , dziwne uczucie , Produkty mleczne a zakwaszanie organizmu

#2
Gość_OlekZG_*

Gość_OlekZG_*
  • Goście
Wydaje mi sie ze rozsadnie by bylo jednak tam wrocic
  • 1

#3
lMAGO

lMAGO

    Oligarcha

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 27784 posts
  • Płeć:Mężczyzna

Czemu nie możesz zasnąć? tj denerwujesz się kładąc spać czy masz jakieś negatywne myśli?

Clonazepam, xanax i reszta benzo należy do depresantów stąd i nie dziw się, że po odstawieniu w nią wpadłaś.

To nie tak że leki nie działają, one działają tylko że w sposób jaki mają działać, głównie mają zadanie przeciwdrgawkowe, przeciwlękowe stosowane na padaczkę. To nie tak że nastrój sam z siebie pójdzie do góry.

Palisz papierosy?

Z jedzeniem albo zbyt krótko tzrymałąś miskę albo nie podliczałaś przekąsek/ słodkich napojów.

Możesz mieć także problem z tarczycą i piszę tu pod względem bezsenności i samopoczucia na wagę wbrew pozorom ma znikomy wpływ.

 

Wbijanie sobie do głowy zatrucia w szpitalu podjeżdża już pod paranoje. Przez przypadek nie korzystałaś z jakiś "mocniejszych" środków odurzających?

Niektóre leki mają również fluor, ktory negatywnie wpływa na szyszynkę jak i wiele innych rzeczy a ona głównie jest odpowiedzialna za sen.

Tak samo kwestia szczepienia, jak wstrzykłaś środek który nie wiadomo do końca jak działa i przebadany będzie za 2 lata..

 

Dobra to tak pare możliwych przyczyn, ogólnie polecam jakąś psychoterapię sam skorzystałem z pomocy "wiedźmy" (serio/ tak wiem jak brzmi %) ) mi przepędziła wszystkie niezgodności z głowy, oczywiście możesz pójść moją drogą lub konwencjonalnie lekarz + ewentualna farmakoterapia. Tu już obojętnie kto prowadzi sama musisz obserwować czy pomaga.

Co do szpitala odradzam a jak już to inny niż byłaś, ponieważ twoje podejrzenia podejrzeniami i mogą być podejrzane jednak ewidentnie pobyt w nim wyszedł Ci na -.

 

Pzdr i życzę powrotu do zdrowia :)


  • 0

#4
ania19942020

ania19942020

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 posts

Wydaje mi sie ze rozsadnie by bylo jednak tam wrocic


Dziękuje za miłe słowa i podniesienie na duchu,teraz na pewno lepiej będzie mi się żyło.


  • 0

#5
Gość_OlekZG_*

Gość_OlekZG_*
  • Goście
Nie ma za co
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

 Zamknij okienko