Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziwne uczucie w brzuch

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
barteek12

barteek12

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 18 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1 rok
    Wiek 20
    Waga 75kg

    Cześć. Tydzień temu skończyłem brać antybiotyk. Oczywiście na antyboityku mało jadlem.. później tydzień jadlem więcej Ale też nie za dużo. I w poniedziałek kupiłem sobie dużego burgera xl. I jakoś po 1.5 godz po zjedzeniu tego burgera biegiem do domu z pracy.. było mi cały czas źle podczas biegu bo burger się jeszcze nie rozłożył.. I dziś jest czwartek i mam cały czas taki brzuch większy.. zjem kawałek ciasta i zaraz balon z brzucha się robi i tak czasami lekko boli. Ktoś pomoże?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Przyjmowałeś probiotyk podczas stosowania antybiotyku?


    • 0

    #3
    barteek12

    barteek12

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1 rok
    Nie nigdy nie stosowalem
    • 0

    #4
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    No to prawdopodobnie na skutek stosowania antybiotykoterapii zniszczyłeś sobie przyjazną florę bakteryjną i możesz teraz tak reagować na ciężkostrawne produkty. A nawet na inne możesz reagować biegunką czy bólami brzucha.

    Kup sobie w aptece jakieś dobre probiotyki i stosuj kilka tygodni. 


    • 0

    #5
    barteek12

    barteek12

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1 rok
    Jakiś czas temu około 4 miesięcy temu miałem podobną sytuację. Też miałem dziwne bóle brzucha i jak tylko zjadłem nawet mało zaraz brzuch wywalalo i poszedłem do lekarza i dała mi skierowanie na usg. Nic nie wykryto
    A co z jedzeniem jeść na siłę? Czy lepiej nie ?
    • 0

    #6
    djfafa

    djfafa

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1532 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    Może Ci szkodzą określone produkty. Zwróć uwagę, czy nie wywala Ci brzucha po np. pieczywie. Jak tak będzie to będziesz wiedział od czego to może być.


    • 0

    #7
    Arthass

    Arthass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Zbanowany
    • PipPipPipPip
    • 944 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    ▬( I dziś jest czwartek i mam cały czas taki brzuch większy.. zjem kawałek ciasta i zaraz balon z brzucha się robi i tak czasami lekko boli. Ktoś pomoże? )▬

    Prawdopodobnie kwestia chwilowej nietolerancji FODMAPs ze względu na osłabienie naturalnej flory bakteryjnej jelit przez antybiotyk ( częsty problem po antybiotykoterapii ). Generalnie, już w trakcie antybiotykoterapii powinno się brać probiotyk.
    Kup dobry probiotyk ( minimum 10mld CFU w kapsułce ), ja zalecam na początek bez prebiotyku, bo może po nim również wywalać brzuch. Dobry jest Sanprobi IBS ( dostępny praktycznie w każdej aptece ). Bierz 1 kapsułkę dziennie po posiłku - wystarczy na miesiąc terapii.


    • 0

    #8
    Arthass

    Arthass

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Zbanowany
    • PipPipPipPip
    • 944 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    PS. Staraj się unikać przez pewien czas śmieciowego jedzenia typu fast-foody, soki owocowe, napoje wysokosłodzone, słodycze, przetwory owocowe. Za dużo cukru będzie stymulować wzdęcia i gazy ( wynik nadmiernej fermentacji bakteryjnej ).


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko