Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziwne..??

- - - - - dziwne

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kłoks

kłoks

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z nikąd...
    • Staż [mies.]: 3 Lata
    witam!zaczołem 2 dni temu bić silabolin 25mg-1ml(silabolin ruski) i po iniekcji na posladku zauwazyłem biała plame (była dokladnie śiwa) miala moze z 5cm obwodu ale po 10 minutach zeszła i posladek zrobil sie normalny.czy to jest spowodowane??silabolin jest z pewnego zrodła,czy juz ta ruska firma leje jakiś olej do tych rakiet :angry: i czy to jest normalne przytrafilo sie to komuś????
    • 0

    #2
    w-pogoni-za..

    w-pogoni-za..

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1777 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: sporo
    moze siniak sie zrobil po przebiciu jakiesgos naczynka ale zeby tak odrazu zszedł to faktycznie dziwne

    Edytowany przez omka250, 03 marzec 2007 - 19:33 .

    • 0

    #3
    kłoks

    kłoks

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 297 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z nikąd...
    • Staż [mies.]: 3 Lata
    wlaśnie to jest dziwne :angry: zaraz po zastrzyku robi sie taka biala,siwa plama ale znika po 5 minutach
    • 0

    #4
    Gywer

    Gywer

      Sex Alkohol Anaboliki

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7948 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Meneli
    • Staż [mies.]: 2003r
    straszne ...
    zyjesz i nic ci nie jest wiec nie widze powodow do obaw...
    • 0

    #5
    susa22

    susa22

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 179 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszow
    • Staż [mies.]: 34
    prawdopodobnie przebiłes naczynie krwionosne albo płytka iniekcja
    jeszcze jedno jak bijesz słe i bolda bo podobno tak jest, to zapodaj testostewron jakis najlepiej krotki łancuch ewentualnie metan tez moze byc
    siła słabo sie łaczyz receptorami z testo da rade przynajmniej ja wykorzystasz a tak to mały pozytek
    pzdr.

    Edytowany przez susa22, 03 marzec 2007 - 20:32 .

    • 0

    #6
    Adrian adw

    Adrian adw

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 511 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice i okolice
    • Staż [mies.]: troche
    robisz wielkie chalo z niczego, jak ja wbilem 100mg propa+100mgprolo w noge to jej nie czulem a ty wyjezdzasz z jakimis bomblami czy plamkami
    stary miales zwykly pecherz powietrza, naucz sie wytlaczac powietrze ze strzykawki :angry:
    • 0

    #7
    belial...

    belial...

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPip
    • 1683 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z cipki.
    • Staż [mies.]: up
    ...j/w nic ci nie jest to zupelnie normalne,mam to samo. :angry:
    • 0

    #8
    kłoks

    kłoks

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 297 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z nikąd...
    • Staż [mies.]: 3 Lata
    ahaa spoko.ale to naprawde niemilo wygladało kozaki z was bo niewiedzieliście he ;) pozdro
    • 0

    #9
    adzioMGW

    adzioMGW

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 4 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gostyń
    • Staż [mies.]: 3
    SIEMA, WŁAŚCIWIE TO CHCIAŁEM ZAŁOŻYĆ TAKI WŁASNIE TEMAT:

    Ponieważ tez mam takie plamy, ale wy mówicie o 5cm a mi po iniekcji deki z Normy wychodzą mi jasne plamy w miejscu ukłucia i widać jak sie powiększają (deka rozlewa sie pod skórą) i spływa po nodze w dół lub w bok, zależy czy stoje czy siedze (po iniekcji)
    Pierwsza moja plama miała 5 cm ale następne są o wiele wieksze. Nie wychodziły mi na początku, dopiero po 4 zaszczyku, piąty był ok a 6 i 7 też sie rozlały.
    Znajoma pielęgniarka mówiła mi że jesli deka wylała mi sie pod skóre to pizda, nie będize działać bo "lek" musi zostać podany do mięśniowo i w mięśniu sie wchłonąć, natomiast koleś od którego kupiłem mówi że może sie wchłonie... nie wiem co o tym myśleć, mam zdjęcia tych plam:

    http://img105.images...42863385yu1.jpg - 1ml w strzykawce
    http://img224.images...96622549yf1.jpg - wbita igła
    http://img105.images...57517823vr6.jpg - wszystko wszczyknięte
    http://img396.images...67543268oj1.jpg - plama spływa w strone pośladka ponieważ siedziałem a iniekcja była u góry uda
    http://img224.images...45719011oj0.jpg
    http://img396.images...79179472da3.jpg - tu dobrze widać
    http://img396.images...61240573xj8.jpg
    http://img105.images...14881776pm8.jpg - gdy wstałem z łóżka plama "spłynęła" w dół, do łydki.

    Wszystko oczyściłem wodą utlenioną, szczykawka i igła są nowe, deka przechowywana w zimnym miejscu, kłóje w noge według strony spotInjections.com Na 100% wkłółem się w mięsień, dokładnie to czułem.

    Moje pytania brzmią: czy macie tak samo ? czy deka się wchłonie i będzie działać? czy robie coś źle ? (robie to z kolegą i robi dokładnie tak samo jak ja i ma ok, zresztą ja też miałem ok do 4 szczału %) )

    P.SPROSZE TYLKO NIE WYZYWAĆ MNIE ZA WIEK W KTÓRYM TO ROBIE, PROSZE TYLKO O POMOC !!!
    • 0

    #10
    Stanzo

    Stanzo

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 33
    • Staż [mies.]: 36
    nic Ci nie bedzie ja mam problem z tym jak robilem szota w brzuch i sie nie przyjelo i ropa sie zebrala poszedlem do lekarza a ten zrobil mi ladna dziurkie.:rolleyes: a to Ci zejdzie po prostu musi sie wchlonac
    • 0

    #11
    joozek88

    joozek88

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pl
    • Staż [mies.]: stop
    w brzuch ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko