Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziennik treningowy~mininity

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
mininity

mininity

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Cześć. 

Nazywam się Arek i niedawno rozpocząłem swoją przygodę z siłownią.

Moją motywacją jest osiągnięcie wymarzonej sylwetki.

Na razie mam z 20% body fat, słabo rozwinięta masa mięśniowa. Sylwetka podchodząca pod skinny fat, ale to jeszcze nie to.

Nie będę ukrywał, że mam wiele pytań. Chcę bowiem osiągać cele w jak najkrótszym czasie. Mam nadzieję, że forum pomoże mi w tym w pewnym stopniu.

Bez owijania w bawełnę przedstawię wam mój dotychczasowy trening. Ćwiczyłem z nim ponad miesiąc. Niestety przez zaistniałą sytuację z koronawirusem przestałem ćwiczyć ok. 2 tygodnie temu. Dodam. że nie mam żadnej stałej diety. Staram się po prostu jeść więcej zdrowych rzeczy, a ograniczać słodycze/chipsy itp.

 

Każdy trening poprzedzony rozgrzewką- orbitrec 15 minut.

 

Poniedziałek:

1. Przysiady na maszynie 4x12
2. Ugięcia siedząc 4x12
3. Ściąganie drążka wyciągu górnego 4x12
4. Wyciskanie na  maszynie 4x12
5. Wyciskanie hantli siedząc 4x12
6. Prostowanie ramion na wyciągu górnym 4x12
 
Środa:
1. Suwnica „kaczka” 5x12
2. Wykroki chodzone 4x12
3. Przyciąganie drążka do brzucha siedząc 4x12
4. Wyciskanie sztangi leżąc 4x10
5. Face pull 4x10
6. Ugięcia przedramion z drążkiem wyc. dolnego 4x10
 
Piątek:
1. Wyprosty siedząc 4x12
2. Przywodzieciel / odwodziciel 5x12
3. Ściąganie z góry siedząc maszyna 4x12
4. Pompki 4x10
5. Wyciskanie na barki maszyna 4x10
6. Wznosy nóg na poręczach 5x15
 
Mógłby ktoś ocenić skuteczność takiego treningu? Co mógłbym pozmieniać?
Po tej całej kwarantannie planuję we wtorki i w czwartki wplątać bieganie. Uważacie to za dobry pomysł? 
 
Wiem, że na samym początku dietę nie chcę nastawiać na bilans dodatni, ani ujemny. Planuję modyfikować makroelementy, ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać. Jeżeli chcę robić źle to proszę o wyprowadzenie mnie z tego błędu. Chodzi mi o to, aby jak najszybciej spalić tkankę tłuszczową nie tracąc przy tym praktycznie wagi (masy mięśniowej). Wiem, że teoretycznie nie jest to możliwe, ale chyba widzicie mój punkt. Po spaleniu tkanki tłuszczowej planuję mieć bilans dodatni i skupiać się tylko na budowaniu mięśni. 
Czy taki plan ma szansę wypalić? Ile czasu może mi zająć realizowanie mojego celu przy maksymalnym przyłożeniu się do treningów i dobrej diecie?
 
Na czas kwarantanny planuję tylko co 2 dni biegać. Może przy dobrym nastawieniu 2-3 razy w tygodniu trening z własnym ciężarem ciała. Czy taki rodzaj aktywności fizycznej pozwoli na osiągnie efektów? Jeszcze raz zapytam czy dieta na utrzymanie obecnej wagi z modyfikowaniem makroelementów w stronę zmniejszania tłuszczów będzie dobrym pomysłem. Będę wdzięczny za linki do tematów z tym związanych (mogą być też filmiki ofc). 
 
Pozdrawiam!
~mininity
 
 
 
 
 
 
 

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
B3AM

B3AM

    Się rozkreca

  • Nowi na forum
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Pomorze

    Mógłby ktoś ocenić skuteczność takiego treningu? Co mógłbym pozmieniać?

    Po tej całej kwarantannie planuję we wtorki i w czwartki wplątać bieganie. Uważacie to za dobry pomysł? 

     

    Czemu tak mało wolnych ciężarów?? Wywal te maszyny najlepiej i zastąp je ćwiczeniami wielostawowymi. Maszyny mają ewentualnie wspomagać, ale nie mogą być podstawą Twojego treningu.

     

    Bieganie super pomysł. Ale rozważ też trening interwałowy. Możesz sobie to podzielić, że np. we wtorki robisz interwał, a w czwartki cardio.

     

    Jeszcze raz zapytam czy dieta na utrzymanie obecnej wagi z modyfikowaniem makroelementów w stronę zmniejszania tłuszczów będzie dobrym pomysłem. Będę wdzięczny za linki do tematów z tym związanych (mogą być też filmiki ofc). 

     

    Przy redukcji powinno się ograniczać węglowodany i spożywać więcej białka i tłuszczy. Z kolei przy budowaniu masy mięśniowej powinno być więcej ww.

     

    ____________________________

     

    Powodzenia i wytrwałości życzę  ^_^


    • 1

    #3
    mininity

    mininity

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów

    @up

    Dzięki wielkie za pomoc. Ten plan treningowy ogarnę na dniach, a jeżeli chodzi o dietę to nawet nie wiesz jak doceniam to, że wyprowadziłaś mnie z błędu.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko