Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziennik Treningowy +850kg raw

* * * * * 2 głosów sila

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
PowerTS

PowerTS

    Akademia KFD

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    Witam

    Zakladam nowy dziennik gdyz zamknalem I etap.
    Progresy duze potwierdzone na zawodach, ktore zaliczylem z zapasem. Mialem plany na czerwiec, ale kontuzja nadgarstka mnie wyeliminowala.
    Aktualnie wchodze trening objetosciowy, na 10 a moze nawet 15 powtorzeniach aby dac odstapnac troche organizmowi.
    Jakie cele na te polrocze:
    - kilka startow waznych, o ktorych dowiecie sie pozniej i do nich sie przygotowuje,
    - sylwetka...zbijanie bf juz zszedlem z 22 do 13%, ale jest to cel nie istotny jesli bedzie zle wplywal na stan moich stawow


    REKORDY ZYCIOWE (Bez sprzetu)
    TRENINGOWE/NA ZAWODACH

    PRZYSIAD 290/290 (230x10, 260x5, 270x3)
    WYCISKANIE LEZAC 220/200 (180x10, 200x3)
    MARTWY CIAG 310/340 (310x5 z zapasem)

    CELE:
    PRZYSIAD: 300-310
    WYCISKANIE LEZAC: 225
    MARTWY CIAG: 350
    WAGA : DO 100kg

    WAGA: 100kg

    TRENING
    Czestotliwosc: 3 razy w tyg.
    TRENING A 1, A2, - dol ciala
    TRENING B - gora ciala
    System: 1 1 1 1 1 2 A1 B A2


    niestety bez wszelkich wyciskan tj. wyciskanie lezac, pompki na poreczach, wyciskanie na barki. tylko rozpietki, wznosy.

    DIETA
    na ta chwile z - kcal.
    B 2.5-3
    W 2
    T 1

    wiecej pozniej

    SUPLEMENTACJA

    Aktualnie na ta chwile suplementy tylko z HiTeca bialko C6, pozniej dokupie pelny zestaw suplementow na czesc glowna tzn. od polowy sierpnia.

    Załączone miniaturki

    • Zzzzz.jpg

    • 2

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    #2
    mesco7

    mesco7

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 646 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wałcz(okolice)
    • Staż [mies.]: 36

    Pająk zaatakował Ci majtki : 0


    • 0

    #3
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI

    O, nie ujmując trójbojowcom na tym forum, da się ciskać dużymi ciężarami i przy tym mieć zajebisty wygląd. Gratulacje i powodzenia.


    • 0

    #4
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat

    no wlasnie tylko ciekawe czy uda sie to godzic i czy niski poziom tluszczu i dieta redukcyjna nie zniszczy stawow


    • 0

    #5
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    Dzieki:-)

    Wczorajszy trening.

    podciaganie-rozpietki 5s10p
    wznosy bokiem-rotacja zewn. 3s10p
    wznosy przodem-wznosy w opadzie 3s10p
    bic-tric 3s10p

    Ogolnie ok, brak wyciskan jak widac poniewaz nadgarstek na to nie pozwala. "zakwasy" sa. Szkoda, ze tric nie moge robic, bo tez czuje nadgarstek.
    • 0

    #6
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    zabojczy trening dla mojego prostownika. Taka pompa, ze nie szlo po ciagach nic robic. Zwiazku z tym musze dokonac duzej korekty w planie.

    Martwy ciag 180 2s15p
    wioslo szt.
    szrugsy
    przysiad
    brzuch
    brzuch

    Edytowany przez PowerTS, 08 czerwiec 2013 - 12:15 .

    • 0

    #7
    KierownikImprezy

    KierownikImprezy

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2124 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna

    dobrze wygladasz


    • 0

    #8
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat

    ja po takich ciagach juz bym brzucha nie zrobil


    • 0

    #9
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    nie jest tak zle tylko prostownik za bardzo spompowany.


    Dzis trening ok, brakowalo tylko motywacji w drugich seriach aby cos powalczyc.
    Wprowadzilem wyciskania hantlami, ale moge to robic tylko podchwytem i mlotkowo.


    PRZYSIAD 200/10, 6
    PRZEDNI PRZYSIAD 120/10, 6
    MC na prostych z hantlami 40/10, 10
    podciaganie-wyciskanie hantli
    wioslo jednoracz-rozpietki
    brzuch

    Edytowany przez PowerTS, 11 czerwiec 2013 - 17:43 .

    • 0

    #10
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat

    *
    POPULARNY

    kulturystycznym okiem jakie zaleglosci?

    Załączone miniaturki

    • Zzzzzzxxx.jpg

    • 5

    #11
    Peru

    Peru

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2471 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: 80

    Ale forma Sebastian!!!!!!!! Jest naprawde niezle!!!!


    • 0

    #12
    zielu-pfk

    zielu-pfk

      MAŁY BYK !

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7555 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:woj.Wielkopolskie
    • Staż [mies.]: 100

    Kozacka sylwetka !


    • 0

    #13
    KaczyAK

    KaczyAK

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 408 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5 lat

    Dobre kopyto, tu macie przyklad ze w wiekszości te "smieszne" milion serii na nogi, i milion cwiczen roznego rodzaju jak tu większość promuje są o ch rozbic, a nogi mają tak beznadziejne ze szkoda mi tego komentować %) siad/mc i jest dobre kopyto a jak masz juz takie mozna sie pobawic w izolacje typu hak przysiad/prasa/prostowanie 


    • 0

    #14
    Prooost

    Prooost

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14705 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2 dni

    Kozak mutant z Ciebie !

     

    Powodzenia :ziober:


    • 0

    #15
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    Dzieki Panowie

    na nogi tylko siady przednie lub tylne:)
    • 0

    #16
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    Dzis lekki trening. Postep jesli chodzi o nadgarstek, wiecej zrobiłem, ale o sztandze moge pomarzyc.
    W podciaganiu na drazku postep, chcialbym zblizyc sie do formy życiowej tzn. +50kg/5 powtorzen

    Podciaganie na drazku szeroko 10p 10kg/10 20kg/10
    wyciskanie hantli lezac 40/15, 15, 15
    wioslo hantlami
    wyciskanie hantli +
    wioslo sztanga
    wyciskanie stojac
    rotacja zewn. jednoracz-wznosy bokiem
    rotacja zewn oburacz-wznosy przodem
    biceps
    rozpietki
    brzuch
    • 0

    #17
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6120 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    ciężary jakie ?:D

    ogólnie kozacko ;)


    • 0

    #18
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat
    bardzo małe, co bys chcial wiedziec?
    • 0

    #19
    T.Pabiniak

    T.Pabiniak

      HiTec & KFD Team

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 30372 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 lat

    no forma tutaj wyglada dobrze gestosc jest


    • 0

    #20
    PowerTS

    PowerTS

      Akademia KFD

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4544 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 14 lat

    *
    POPULARNY

    Co bys proprawil zmienil Tomku?

    Po dzisiejszym treningu.

    Aktualny poziom tkanki tluszczowej (z wczoraj): 12.5%

    Trening dzisiejszy:
    martwy ciag 2s 15p 200 kg
    wyciskanie hantli 2s15p 50kg
    przysiady 2s15 180kg
    podciaganie na drazku 2s15p
    wyciskanie hantli stojac 45 2s15p
    rotacja zewn - rozpietki 2s15p
    szrugsy
    uginanie nog maszynie
    wspiecia
    brzuch

    Załączone miniaturki

    • ZZZZZZZZXXXCX.jpg

    • 5




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko