Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dziennik by Tcep - Moja droga do bycia FIT?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Tcep

Tcep

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chorzów
    • Staż [mies.]: 0

    toSaudd.png

     
     
    Cześć,
     
    Nazywam się Seweryn, mam 22 lata. Dzień 04.12.2018 historyczny dzień dla mnie i ludzi mojego otoczenia... Poszedłem pierwszy raz na siłownię, chcąc zmienić swój obecny wygląd oraz samopoczucie. Dziennik treningowy zakładam, aby mieć wgląd w swoje postępy, jak i również radzić się bardziej doświadczonych osób w kwestiach, z którymi nie będę potrafił sobie poradzić. Dużo czasu spędziłem na tym, aby znaleźć dla siebie odpowiednią dietę oraz plan treningowy. W końcu trafiłem na filmiki jednego użytkownika na YT i dzięki jego wiedzy, którą starał się przekazać na filmie potrafiłem sobie wyliczyć swoje zapotrzebowanie na dzień. Pracuje po 12 godzin, więc moje posiłki nie będą jakieś wykwintne, ale na wolnym postaram się wrzucić jakiś ciekawy przepis bo lubię gotować i właściwie ja to w domu robię  :loler: 
     
    HvGqrkB.pngWaga startowa: 106,7 kg

    JFXy9OF.pngDieta: Z moich wyliczeń wyszło, że przy mojej aktywności zero wynosi około 3500kcal, na starcie zrobiłem -500kcal.

    Białko: 213g

    Węglowodany: 349g

    Tłuszcze: 83g

    LfFdF8h.pngTrening: FBW

    Tutaj przeczytałem cały temat użytkownika -Adrian, gdzie znalazłem najpotrzebniejsze informacje odnośnie FBW. Trening będę robił co drugi dzień.

     

    Zestaw A
     
    Przysiad - RAMPA
    Podciąganie - REP GOAL
    Wyciskanie leżąc - RAMPA
    High Pull - REP GOAL
    Triceps + Biceps
     
    Zestaw B
     
    Martwy ciąg - RAMPA
    Poręcze - REP GOAL
    Wyciskanie stojąc - RAMPA
    Wiosłowanie - RAMPA
    Triceps + Biceps


    PcAbMBz.pngSuplementy: Białko, kreatyna, BCAA, Omega 3, VITAMIN C+ 500 MG, LIFE PAK oraz przed treningówka.

     

    Dzień 04.12.2018

     
    Dzisiejszy dzień zacząłem od zestawu A. Z racji mojego stażu, który można uważać za początkującego, nie przykuwałem tutaj uwagi do ciężaru, lecz do techniki. Starałem się wykonywać te ćwiczenia jak najlepiej pod względem technicznym. Na rozgrzewkę oczywiście 15 minut na bieżni, zaczynałem od marszu skończyłem na biegu z prędkością 8 km/h.

     

    LfFdF8h.png Trening:

     

    Przysiad - RAMPA 5 serii po 8 powtórzeń. Kończyłem na 50 kg.
     
    Podciąganie - REP GOAL 5 serii po 5 powtórzeń. Musiałem się tutaj wspomóc maszyną, wszystkie podciągnięcia robiłem nachwytem szerokim. Wspomaganie 42 kg.
     
    Wyciskanie leżąc - RAMPA 6 serii po 8 powtórzeń. Skończyłem na 55 kg. To był już mój maks.
     
    High Pull - REP GOAL Zrobiłem 30 powtórzeń. Szczerze nigdy wcześniej nie widziałem, aby ktokolwiek te ćwiczenie wykonywał na siłowni i szczerze mówiąc, gdy je robiłem to każdy na mnie patrzył i pewnie myśleli co Ty typie robisz. Ale muszę przyznać, że ćwiczenie prze kozak... Chyba najbardziej przypadło mi do gustu. Zobaczyłem chyba z 30 filmików jak poprawie to wykonywać.
     
    Triceps + Biceps - 2 serie po 10 powtórzeń wyciskanie francuskie sztangi leżąc, unoszenie sztangi.
     

    PcAbMBz.png Suplementy: Białko, kreatyna, BCAA, Omega 3, VITAMIN C+ 500 MG, LIFE PAK oraz przed treningówka.

     

     

    Wszystkie wymiary swojego ciała wrzucę jutro jak wstanę po nocce. Generalnie po dzisiejszym pierwszym treningu czuje się zmęczony, najbardziej chyba odczuwam nogi po treningu  :oops:  oraz bólach kark od sztangi. Ale czuje się świetnie, oby tylko ten zapał szybko nie minął..  mam nadzieję, że ten dziennik też mi w tym pomoże.

     

    Tak jak napisałem, wymiary oraz zdjęcia dodam jutro  :thx:

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57072 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    Powodzenia.


    • 1

    #3
    Tcep

    Tcep

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chorzów
    • Staż [mies.]: 0

    Powodzenia.

    Dziękuję bardzo.


    Dziś dzień nie treningowy! Dopiero dziś czuje wszystko... Ledwo chodzę 😂 Nie spodziewałem się, aż takiej trudności w siadaniu na krześle... Ale jutro lecimy na kolejny trening, tym razem plan B! Na pewno zdam relacje.

    Teraz mam pytanko. Staram się dietę naprawdę trzymać na tym 3k kcal. Czy w dni nie treningowe mogę jeszcze niżej zejść z kcal?

    Może jestem dziwny, ale staram się przerzucic na wodę zwykłą. Wcześniej piłem tylko smakowa. Problem polega na tym, że jak pije zwykłą wodę to ciągle chce mi się pić i po prostu tak mi wysycha gemba, że normalnie się czuje jakbym miał Sahare w gembie. Polecacie jakiś sposób jak się przestawić czy może jakiś sok/syrop do wody "nie tuczacy" 😂

    Jutro dodam bardziej obszerny wpis ;)

    Miłego wieczoru!

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko