Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT-push/pull Matehezer

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
matehezer

matehezer

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 9 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna

      Witam Serdecznie, zakładam ten temat w celu uzyskania porad, wskazówek, może jakieś poprawki? Wszystkie informacje czerpie z internetu, więc mam nadzieję, że jak ktoś zobaczy błędy, ukierunkuje mnie na poprawna drogę. 
      Założyłem sobie,że treningi będę odbywał "metodą" push/pull/legs. Plan znalazłem w internecie , aczkolwiek postanowiłem go trochę zmodyfikować. Mam nadzieję,że takowy plan będzie dla początkującego odpowiedni, ale zacznę od paru informacji o mnie. Wcześniej ćwiczyłem z planem FBW,ale trochę mi się znudził.
    Styczeń 2018 waga- 128kg, z tej wagi udało mi sie zejść do 113kg tylko rowerem i do września 2018. Od września zacząłem treningi na siłowni, co poskutkowało, że obecna waga to 106kg. Moim celem natomiast jest 90 kg chociaż do końca sierpnia 2019r. Tak więć mój plan wygląda następująco. 
    Push- poniedziałek
    Klatka piersiowa:
    -Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 12-10-8-6
    -Wyciskanie hantli ze skosem dodatnim- 12-10-8-8
    -Rozpiętki na maszynie 15-13-12
    Barki:
    Wyciskanie żołnierskie: 8-8-6-6
    Wyciskanie hantli siedząc 12-10-8-8
    Wznosy boczne na maszynie 12-8
    Triceps:
    Wyciskanie sztangi francuskie siedząc 10-8-6
    Prostowanie ramion z linka 12-10
    Pull-środa
    Plecy
    Podciągnie na drążku-8-6-6
    Wiosłowanie sztangą: 12-10-8
    Martwy: 12-10-8-8
    Przyciąganie drążka: 12-10-8
    Biceps:

    Uginanie ramion ze sztangą łamana stojąc: 10-8-6-6
    Uginanie ramion na modlitewniku: 12-10-8
    Uginanie ramion z wyciągu dolnego :10-8-6
    Nogi Piątek
    Przysiady na suwnicy smitha: 10-8-6-6
    Prostowanie nog na maszynie siedząc: 12-10-8-6
    Wykroki: 14-12-10
    Martwy ciag na prostych nogach  10-10-10
    Łydki wspięcia siedząc: 20-17-15
    Łydki wspięcia stojąc 20-17-15

    Cardio bieżnia 10 minut na rozgrzewkę, bez forsowania,raczej taki trucht, po treningu 30 minut bieżni tempem biegu, ostatnie 12 minut jaki interwał. 3 x w tygodniu, bez dnia w którym będę robił nogi. Do tego mam w planach rower raz w czas, badz jakies spokojne truchtanie na powietrzu. 

    To tyle z planu treningowego, co do diety, plan mam taki, jak najmniej jeść "badziewia", czy innych zapychaczy, utrzymać kcl dzienne na poziomie 2700. Białko plus kreatyna. Tutaj mam pytanie, kiedy najlepiej jest wypic porcje kreatyny? W dni treningowe? Czy codziennie? 
    To byłoby na tyle, mam nadzieję, że znajdzie sie dobra dusza ktora wrazie czego poprawi mnie jeżeli sa błędy. 



     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:







    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko