Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT Kitty :)

* * * * * 4 głosów

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#81
WinterR

WinterR

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20966 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa/Jaworzno

    Heh, trudne pytanie :) Jest dużo dużo opcji ;) Póki co występuję w tv  (uczę aktorów/celebrytó występujących w programie Sztuka Życia tańczyć) lub chałturzę na jakiś eventach. Jeżeli chodzi o zawody to docelowe są MP w maju. Póki co tylko w salsie, ale właśnie tu pojawia się pewne światełko w tunelu dotyczące też innych tańców karaibskich :) Wyjaśni się w połowie listopada, jak wszystko pójdzie po mojej myśli to oficjalnie wszystko powiem :-)

    Czyli też się nie nudzisz :P zawsze coś się dzieje, te występy w tv to fajna sprawa :)

    Plany ambitne :P nic tylko obserwować jak wszystko się potoczy ;p 


    • 0

    #82
    Kamil-Nowakowski

    Kamil-Nowakowski

      HI TEC NUTRITION

    • Partner KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11988 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Giżycko
    • Staż [mies.]: długo

    dobry dziennik :)


    • 0

    #83
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    Czyli też się nie nudzisz :P zawsze coś się dzieje, te występy w tv to fajna sprawa :)
    Plany ambitne :P nic tylko obserwować jak wszystko się potoczy ;p

    Słowo nuda nie istnieje w moim słowniku juz teraz :-) a jak wszystko wypali to chyba bede musiała zrezygnować ze spania, zeby to wszystko ogarnąć :loler:

    Prawdopodobnie w te sobote o 11 na TVP 2 bedzie odcinek ze mna i Rafałem Rutkowskim :-) jak bede wiedziała na pewno to dam znać :)

    dobry dziennik :)

    Pochwała od samego bosa +10 do fejmu ;-)
    Dzieki :-)


    Tapatalk
    • 0

    #84
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    22.10.2014

     

    Trening:

    Dziś było bardzo słabo ;( Najpierw trochę potańczyłam a później planowałam zrobić interwał na bieżni. Niestety piszczel w prawej nodze dał mocno o sobie znać. Gdy zaczęłam sprint poczułam mega ból aż mi sparaliżowało na chwilę nogę. Dobrze, że udało mi się zeskoczyć z bieżni bo chyba źle by się to skończyło. Stwierdziłam, że pójdę na orbiego ale też dałam radę tylko 20 min :/

     

    Na szczęście nagrałam co nieco tańca. Nic specjalnego, sam basic footwork'ów ale było śmiesznie bo później uczyłam jednego trenera z siłowni. Całkiem nieźle mu szło :)

     

     

     

     

     

    Dieta:

     

     

    *Migdały

    *Łosoś
    *filet z kurczaka wędzony (domowej roboty)
    *Dużo papryki

    *wątróbka drobiowa

     

     

    Komentarz:

    Z racji tego, że ta noga dała już o sobie dosyć poważnie znać, wybrałam się do KFD na Solcu, żeby kupić coś co mnie wspomoże. Pan sprzedawca polecił  zestawik na stawy %). Przeraziłam się po otworzeniu puchy :-P Jeden woreczek to zestaw młodego chemika :loler:
    Dokupiłam też pudełeczko na tabsy, gdyż niestety mam problem z systematycznością jeżeli chodzi o witaminy itp. nigdy nie pamiętam, co już wzięłam a czego nie :-)


    • 0

    #85
    rutkow

    rutkow

      feel the power

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14182 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stargard/Ruda

    w dziennikach Hi Tec-a nie mozna reklamowac supli innych firm ;)

     

    tu Kamil pochwalił tu juz nie bedzie zadowolony %%)


    • 0

    #86
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    Upss, ale wpadka :-D Leci edit :-)


    • 0

    #87
    rutkow

    rutkow

      feel the power

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 14182 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stargard/Ruda

    ;) trzeba było kupić glukosamine z Hi Tec-a ja cały czas stosuje i sobie chwale :-)


    • 0

    #88
    Majkel20

    Majkel20

      pogromca ścierw

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chorzów

    to Ty masz dziennik? dobrze wiedzieć %%)


    • 0

    #89
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24234 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    Gdzie nie wejde, tak Kitek dziennik nawala.....:)
    Umawiamy sie na jakies tance? Bo ja tez wymiatam jak dzik...lol
    • 0

    #90
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    ;) trzeba było kupić glukosamine z Hi Tec-a ja cały czas stosuje i sobie chwale :-)

    Glukosaminę przerabiałam już jakiś czas temu i średnio się sprawdzała, być może była jakaś słaba :) Jak ten zestaw nie będzie działał, to wtedy ją przetestuję :-)


    • 0

    #91
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    to Ty masz dziennik? dobrze wiedzieć % %)

    Hallo! Już powróciłam! ale nie chce mi się bujać na dwa, a w tamtym było za dużo pomieszania z poplątaniem %-)

     

    Gdzie nie wejde, tak Kitek dziennik nawala.....:)
    Umawiamy sie na jakies tance? Bo ja tez wymiatam jak dzik...lol

    Chwila chwila! To dopiero mój drugi, a póki co jedyny :-)

     

    Ja jestem gotowa o każdej porze dnia i nocy %)


    • 0

    #92
    bandzior93

    bandzior93

      Fit&Strong Direction, Strength & Conditioning Coach

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10510 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Oleśnica/ Wrocław / Poznań

    Uważaj z tą kontuzją bo ścierwo się ciągnie długi długi czas jak nie leczone - wiem po sobie. Z czasem jak zaniedbasz to możesz nawet mieć problemy z chodzeniem. Więc jeśli nie chcesz mieć przerwy na jakieś 3-6 miesięcy to zadbaj o to koniecznie !!

    Także na tą chwilę - okładaj lodem kilka razy dziennie, smaruj maściami przeciwzapalnymi, udaj się do fizjo koniecznie.


    • 0

    #93
    Lwica-Mea

    Lwica-Mea

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2480 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Debiuty city
    I koniecznie rób okłady z borowiny. :*

    Tapatalk MEA


    • 0

    #94
    bartus0510

    bartus0510

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5176 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wawa
    • Staż [mies.]: 5 lat

    te morning cardio fajne  %%)


    • 0

    #95
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    Uważaj z tą kontuzją bo ścierwo się ciągnie długi długi czas jak nie leczone - wiem po sobie. Z czasem jak zaniedbasz to możesz nawet mieć problemy z chodzeniem. Więc jeśli nie chcesz mieć przerwy na jakieś 3-6 miesięcy to zadbaj o to koniecznie !!

    Także na tą chwilę - okładaj lodem kilka razy dziennie, smaruj maściami przeciwzapalnymi, udaj się do fizjo koniecznie.

    Lodem jeszcze nie okładałam ale od jutra zacznę to robić. Smaruję póki co śmierdzielem-bengay'em :) A fizjo miałam dobrego (jeżeli chodzi o kwalifikacje) ale niestety musiałam zakończyć z nim współpracę :crying:

     

    I koniecznie rób okłady z borowiny. :*

    Tapatalk MEA

    oo nie słyszałam o tym sposobie, poczytam :))

     

    te morning cardio fajne  % %)

    polecam %-)


    • 0

    #96
    bandzior93

    bandzior93

      Fit&Strong Direction, Strength & Conditioning Coach

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10510 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Oleśnica/ Wrocław / Poznań

    Okładaj jak najwięcej - lód łagodzi stan zapalny, który u Ciebie już jest - skoro mówisz, że mega mocno to odczuwasz. Ben Gay odłóż bo jeśli dobrze kojarzę to on jest rozgrzewający, a tego nie chcemy. Kup jakiś gel przeciwzapalny w aptece - ja mam flector - i na noc smaruj grubą warstwę owiń bandażem żeby przez noc się ładnie wchłaniało bo w ciągu dnia nie ma na to czasu :) Rozciągaj też łydki mocno i jeździj po 10-20 min dziennie na rowerku bez obciążenia. 

    wgl to często nosisz obcasy ? Miałaś taką kontzuję wcześniej ? 


    • 0

    #97
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    Okładaj jak najwięcej - lód łagodzi stan zapalny, który u Ciebie już jest - skoro mówisz, że mega mocno to odczuwasz. Ben Gay odłóż bo jeśli dobrze kojarzę to on jest rozgrzewający, a tego nie chcemy. Kup jakiś gel przeciwzapalny w aptece - ja mam flector - i na noc smaruj grubą warstwę owiń bandażem żeby przez noc się ładnie wchłaniało bo w ciągu dnia nie ma na to czasu :) Rozciągaj też łydki mocno i jeździj po 10-20 min dziennie na rowerku bez obciążenia.
    wgl to często nosisz obcasy ? Miałaś taką kontzuję wcześniej ?

    Okej, zrobie tak jak mowisz ;-)

    Co do rozciągania to raczej u mnie nie kuleje ;-)

    Obcasy? Codziennie min. 2-3h treningu tanecznego. Czasem jedynie zmieniam na płaskie jak juz siły nie mam. Dzisiejszy filmik był nagrywany na płaskich treningowych ale oczywiście tańczyłam na palcach. Jedynie zumbe tańczę cały czas w adidasach ale niestety tez na palcach-taki nawyk.

    Hmm wlasnie nie miałam a od zawsze tańczę na obcasach. Mysle, ze te interwaly w połączeniu z tańcem mnie załatwiły :(


    Tapatalk
    • 0

    #98
    bandzior93

    bandzior93

      Fit&Strong Direction, Strength & Conditioning Coach

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10510 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Oleśnica/ Wrocław / Poznań
    No wlasnie to obcasy sie w duzej mierze do tego przyczynily. Plus to, ze na palcach tanczysz - ja jak gram na bramce to tez wszystko tylko na palcach. To tez przemeczenie - miesnie piszczelowe nie daja rady + moze masz tez jakas wade stop nawet minimalna. Hehe wiem ze u Ciebie nie kuleje - u mnie tez nie, ale rozciaganie samych lydek zaniedbalam, wiec stad moja uwaga - rob ze 3 cwiczenia na same lydki.
    Niestety ta kontuzje sie leczy tylko wypoczynkiem :/

    Wysłane z mojego HTC One


    • 0

    #99
    Kitty23

    Kitty23

      :)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4333 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Warszawa

    No wlasnie to obcasy sie w duzej mierze do tego przyczynily. Plus to, ze na palcach tanczysz - ja jak gram na bramce to tez wszystko tylko na palcach. To tez przemeczenie - miesnie piszczelowe nie daja rady + moze masz tez jakas wade stop nawet minimalna. Hehe wiem ze u Ciebie nie kuleje - u mnie tez nie, ale rozciaganie samych lydek zaniedbalam, wiec stad moja uwaga - rob ze 3 cwiczenia na same lydki.
    Niestety ta kontuzje sie leczy tylko wypoczynkiem :/

    Wysłane z mojego HTC One

    Łydki rozciagalam tez zawsze osobno wiec tu jest wsystko ok :-) wlasnie leze z okładami z lodu. Cardio robię na Orbim. Jestem juz po porannym i nic nie bolało ;-)
    Obcasy na treningi taneczne tez póki co zamieniam na płaskie treningowki ;-)


    Tapatalk
    • 0

    #100
    bandzior93

    bandzior93

      Fit&Strong Direction, Strength & Conditioning Coach

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 10510 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Oleśnica/ Wrocław / Poznań

    Orbi to trochę jak bieganie :) Więc lepiej serio rób na rowerku - bo to pomaga w szybszym leczeniu tej kontuzji :) 

    Najważniejsze, że mówisz, że nic Cię nie bolało :)

    Ja też właśnie leżę z okładem z lodu :D! 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko