Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT - Gołąbiedź

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Gołąbiedź

Gołąbiedź

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16

    Cześć :)

    Po długiej przerwie, trwającej prawie 3 lata mam zamiar w końcu znowu wziać się za siebie.
    Małe streszczenie tego co się u mnie działo. W liceum razem z kolegami się zainteresowaliśmy siłownią, zrobić fajną formę na wakacje, powyrywać dziewczyny, jak to bywa w tym wieku. Pierwszy rok to były głupie treningi, bez rozpiski, kompletne nieogarnięcie. Następnego roku zaczęliśmy ogarniać co i jak - dieta, rozpisane treningi, stały progres, delikatna suplementacja. Jednak to trzeci rok był najlepszy pod względem formy. Postanowiłem, że będę startować do Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Bardzo mocno przygotowywałem się do testów sprawnościowych: podciąganie, bieg wahadłowy, bieg na km i pływanie. Niestety nie udało mi się dostać do tej szkoły. Jeszcze trochę poćwiczyłem, bo chciałem startować w przyszłym roku jeszcze raz, ale ostatecznie się rozleniwiłem i zrezygnowałem ^^
    Więc w ciągu tych już prawie 3 lat gdzie nic nie robiłem waga wzrosła z 82 do 103kg, kondycja spadła okrutnie i pogorszyła się astma xD

    Powrót będzie bardzo ciężki, ale mam nadzieję, że prowadzenie dziennika ułatwi mi powrót do formy.

    Mam zamiar ćwiczyć planem HST. Kiedyś nim ćwiczyłem i z tego co pamiętam to miałem na nim największe przyrosty.

    Plan treningowy brałem z tego wątku - https://www.kfd.pl/t...l-261414.html/.

    Będe korzystał z opcji 3 razy w tygodniu:

    Tydzień 1

    Wtorek - Push1, Czwartek - Pull1, Sobota - Push2

    Tydzień 2

    Wtorek - Pull2, Czwartek - Push3, Sobota - Pull3

    Tydzień 3

    Wtorek - Push4, Czwartek - Pull4, Sobota - Push5

    Tydzień 4

    Wtorek - Pull5, Czwartek - Push6, Sobota - Pull6

     

     

    Byłem dzisiaj na siłowni zobaczyć maksy i prezentują się następująco:

    • Przysiad: 120kg - Jest opcja, że wziąłbym 130kg, ale byłem sam i bałem się, że mogę już tym ciężarem nie wstać :D
    • Wyciskanie żołnierskie: 65kg
    • Uginanie ramion ze sztangą: 60kg
    • Martwy ciąg: 130kg
    • Dipsy: 12
    • Wyciskanie sztangi wąsko: 70kg
    • Podciąganie: 10
    • Wiosłowanie sztangą: 110kg

     

    Ostatecznie mój plan treningowy wygląda tak:

    • Poniedziałek - Ścianka wspinaczkowa
    • Wtorek - HST
    • Środa - Ścianka wspinaczkowa
    • Czwartek - HST
    • Piątek - Wolne / kardio
    • Sobota - HST

    Jutro podeślę zdjęcia mojej obecnej "formy" i tej szczytowej.


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    #2
    EuzebiuszKFD

    EuzebiuszKFD

      aj-ef-bi-bi-pro

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11087 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 09`

    Powodzenia :ziober:


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko