Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT Czas na zmiany

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Hagall

Hagall

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 0
Witam, mam na imię Rafał, 30 lat. Postanowiłem założyć dziennik ponieważ tak najlepiej mi się pracuje nad różnymi rzeczami, poza tym przyda mi się pomoc w tym wszystkim. Do tej pory nie zwracałem szczególnej uwagi na to ile, co i kiedy jem, bardziej na jakość, choć śmieciowe jedzenie nie jest mi obce. Z alko mam problem ale pracuję nad tym. 
Na początek planuję zacząć od diety zbilansowanej, 2500kcal przy 178cm i 76kg.
 
Do tej pory nie ćwiczyłem regularnie, moja aktywność jest raczej lekka i nieregularna, najwięcej ruszam się w pracy.
Na drążku nie jestem w stanie podciągnąć się 2 razy poprawnie  :mellow:
Postanowiłem zacząć od ćwiczeń z własnym ciałem ponieważ nie widzę siebie na siłowni, poza tym dojazd to godzina czasu.
 
Forma dziennika będzie prosta: dieta, trening i ewentualnie uwagi.
Wszystkie ważniejsze zmiany/informacje postaram się aktualizować w pierwszym poście.
Mój cel to ograniczyć alko i śmieciowe jedzenie do "od święta", wzmocnić siłę i kondycję oraz poprawić sylwetkę.
 
Aktualna sylwetka:
 
Spoiler
 
Spoiler
 
Przykładowy jadłospis:
 
śniadanie:
jaja kurze 300g,
masło extra 10g,
chleb żytni razowy 160g,
miód 20g
obiad:
kasza gryczana niepalona 100g,
soczewica zielona 100g,
oliwa z oliwek 20ml
kolacja:
twaróg wiejski tłusty 120g,
kuskus razowy 100g,
słonecznik łuskany 30g
 
plus szklanka warzyw do każdego posiłku, których nie będę wliczał.
 
2489kcal, B125g, T91g, W267g
 

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko