Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT by Marcin - przygoda z TS

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#101
MarcinMarkowskiPT

MarcinMarkowskiPT

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 7
    12.05.2017

     

    Siady 2x6p 75kg (8 RPE) 20x10, 30x10, 40x5, 50x3, 60x2
    Wyciskanie 3x6p 55kg (7.5 RPE) 20x10, 20x10, 30x5, 40x3, 50x2
    Ciąg 1x6p 85kg (7.5 RPE) 40x10, 40x10, 50x5, 60x3, 70x2

     

    + brzuch (lekko) + rollowanie + cardio (3.5km spaceru do domu)

    Na treningu robilem live na insta dla mojej znajomej, zeby mogla technike ogarnac i cos powiedziec. W poniedzialek moze uda sie zrobic trening na zywo i moze znow bedzie live! :) zapraszam na @sirbartwal


    Treningi jak dla mnie co raz ciezsze, nie ma juz tak latwo ale celujemy ciagle w RPE 9 - jedno powtorzenie w zapasie. Zrobie wszystko co w mojej mocy, zeby caly kolejny tydzien poszedl na progresie 5kg - wtedy bede zadowolony na 150%! :)


    Jak suple? Dietanabolu nie ma, suple lekko :) kreatyna zawsze rano w wodzie rozmieszana i popijam w ciagu dnia, bcaa tylko przed treningiem (jakos 10-12g samych amino), kreatyna przed treningiem (zalezy czy mi sie przypomni), redweiler przed treningiem (2 saszetki, czyli jakos 24g), gainer po treningu (testuje rozne ale trzymam sie glownie gain bolica - do takiego mam tanie dojscie, chociaz mysle o gainer 737 - co sadzicie o tym??), magnez + cynk+ kava kava rano i wieczorem, multiwitamina 1/3 dawki rano :)


    • 0

    #102
    k1s1el

    k1s1el

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1092 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 2014r.

    Ja też przez pewien czas stosowałem iffym bez makro :-D

    To sie nazywa IF IT FITS YOUR MOUTH!! hehe
    • 0

    #103
    thorcik

    thorcik

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2629 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Otwock
    • Staż [mies.]: 2 lata

    To sie nazywa IF IT FITS YOUR MOUTH!! hehe

    Jeszcze nie ma 22, cicho 😂😂😂
    • 0

    #104
    TayTay

    TayTay

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2916 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    Luz chłopaki, ja obecnie "redukuje" na ifym bez makro, ba nawet bez liczenia kcal
    • 0

    #105
    ProfesorPaker

    ProfesorPaker

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3609 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Konina/Poznań
    • Staż [mies.]: 24+

     + cardio (3.5km spaceru do domu)

    :loler:


    • 0

    #106
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    To sie nazywa IF IT FITS YOUR MOUTH!! hehe

    Everything is a dildo if you are brave enough! Oh shit... Nie ta grupa :D

     

    Jeszcze nie ma 22, cicho

    Zakaz jedzenia przed 22? xD

     

    Luz chłopaki, ja obecnie "redukuje" na ifym bez makro, ba nawet bez liczenia kcal

    A co to makro? Ta hurtownia z jedzeniem? :D

     

    :loler:

    Idealnie wpasowałem się między dwa autobusy i zamiast czekać 20-25min na następny, to zrobiłem cardio :P


    • 1

    #107
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 8
    14.05.2017

     

    A1 OHP 5s12p 30kg

    B1 Barbell Row 5s12p 30kg

     

    A2 Barbell Curl 5s12p (sztanga + 10kg)

    B2 Reverse Push Up 5s12p CC

     

    + brzuch (lekko)

     

    Trening 9

    15.05.2017
     

    Siady 2x6p 80kg (8.5 RPE) 20x10, 30x5, 40x5, 50x3, 60x2, 70x1
    Wyciskanie 3x6p 60kg (8 RPE) 20x10, 20x10, 30x5, 40x3, 50x2
    Ciąg 1x6p 90kg (8 RPE) 40x10, 50x5, 60x3, 70x2, 80x1

     

    + brzuch (lekko) + rollowanie + kilka ćwiczeń na wzmocnienie chwytu


    • 0

    #108
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 10

    17.05.2017
     

    Siady 42.5x10, 50x8, 60x6, 67.5x4, 77.5x2, 92.5x1, 85x6@8.5, 85x5@9
    Wyciskanie 32.5x10, 40x8, 45x6, 52.5x4, 57.5x2, 72.5x1, 65x6@8.5, 65x5@10, 65x6@10
    Ciąg 47.5x10, 57.5x8, 67.5x6, 75x4, 85x2, 105x1, 95x6@9

     

    + rollowanie

     

    Po robocie, więc trening na zmęczeniu ogólnym, do tego robiony wieczorem (22+) ale jakoś poszło.

    Zmieniłem schemat rozgrzewki, co ładnie widać: ostatnia seria rozgrzewkowa robiona na 110% ciężaru roboczego :)

    Siady poszły spoko, chociaż pierwsza seria robocza trochę mnie zmęczyła, bo krzywo sztangę ułożyłem i nie siadło odpowiednio. Druga za to idealnie ^^

    Wyciskanie to dramat - ostatnia rozgrzewka na 72.5 i za mało przerwy po poprzedniej rozgrzewce i poszło na styk. Później podobny błąd, bo za krótki rest pomiędzy I i II serią roboczą - efekt to 5 powtórzeń zamiast 6 :( Oznacza to tyle, że zasłużyłem na dołożenie ciężaru ale nie 5kg, tylko 2.5 :)

    Ciągi poszły zacnie ale muszę robić ciut dłuższe przerwy pod koniec rozgrzewki, bo 105x1 nie poszło tak dobrze technicznie jakbym chciał. Za to seria główna całkiem spoko, mocne 2/10 :D

    Dzisiaj (18.05) wpadnie pewnie fajne saunowanie: 4x(15on/15off) :) Regeneracja się przyda!

    A Wy jakie macie patenty na lepszy regen (poza vit. T)? :D

     

     

    PS: tutaj macie moje zmagania z poniedziałku (15.05) w ciągach i wyciskaniu:

    https://www.instagra...n-by=sirbartwal

    https://www.instagra...n-by=sirbartwal


    • 0

    #109
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 11

    19.05.2017
     

    Siady 45x10, 55x8, 62.5x6, 72.5x4, 80x2, 100x1, 90x6@8.5, 90x6@8.5
    Wyciskanie 35x10, 40x8, 47.5x6, 55x4, 60x2, 75x1, 67,5x3@10, 67.5x3@10, 67.5x3@10
    Ciąg 50x10, 60x8, 70x6, 80x4, 90x2, 110x1, 100x6@8.5

     

    Siady gładko, rozgrzewka 100x1 weszła fajnie https://www.instagra...n-by=sirbartwal a później zrobiłem przyjemnie obie serie robocze :) Przerwy ustawiłem na 5 minut i dałem radę :)

     

    Wyciskanie to dramat - przeciążyłem ramienno-promieniowy w lewej ręce i nie chciałem ryzykować, dlatego minimalny zakres powtórzeń, szybka akcja z fizjo (już po pierwsze serii) i rolowanie sztangą - to pozwoliło mi zrobić trening :)

    Ciągi weszły tak przyjemnie jak nigdy! 110x1 bez większych problemów i 100x6 z zapasem na 2-4 powtórzenia (z czego zapas na 2 z dobrą techniką) :D Moja życiówka! W tym roku poszło 100x5, a wczoraj na 6 ruchów :) Już w poniedziałek podejście pod 115x1 i 105x6 ^^

     

    Z racji walniętej łapy, to odpuszczam trening sobotni i przeroluje przedramiona, żeby w poniedziałek wejść na świeżości na trening. 95x6 -> 68.2x6 -> 105x6 :D


    • 0

    #110
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 12

    22.05.2017
     

    Siady 47.5x10, 57.5x8, 67.5x6, 75x4, 85x2, 105x1, 95x6@9.5, 95x6@10
    Wyciskanie 35x10, 40x8, 47.5x6, 55x4, 60x2, 75x1, 68.2x4@10, 68.2x4@9.5, 68.2x4@9.5
    Ciąg 52.5x10, 62.5x8, 72.5x6, 85x4, 95x2, 115x1, 105x6@9.5

     

    Siad ze 105 wszedł w ten sposób: https://www.instagra...n-by=sirbartwal jak na razie jeszcze lekki zapas jest :) Technicznie chyba też nie ma tragedii, prawda?
    Serie robocze, to było wyzwanie! Ogólnie zapomniałem o zasadach treningu! Powinienem robić tyle powtórzeń, żeby być pewnym że zrobić mogę jeszcze jedno powtórzenie (RPE9), a ja zapomniałem o tym i starałem się zrobić 6 powtórzeń i mieć szybszy progres. Czuje, że 100kg w środę pójdzie na 3-4 powtórzenia tylko :)

     

    Wyciskanie o wiele lepiej tym razem! Co prawda dalej doskwiera przedramię lewe, ale dałem radę 4 powtórzenia wykonać - chociaż lepiej byłoby zrobić 3 i zaliczyć RPE9... Uczę się na własnych błędach i poprawię się w środę!

    To był jakiś dramat! Ciągi bez leginsów... :/
    W powietrzu unosił się dym przypalonych włosów, na podłodze walały się resztki, a każde powtórzenie to była droga przez mękę.
    95x2 poszło jeszcze ok, za to 115x1 z kotem - nie mogłem oderwać sztangi bo się przykleiła do piszczeli! No cholera jasna!
    105x6 zrobione, pewnie też kocie ale zrobione! Jeszcze jedno chyba bym zrobił, powiedzmy na 70% :)

     

    W środę zakładam odpowiednio 100, 69.3, 110 :D


    • 0

    #111
    MarcinMarkowskiPT

    MarcinMarkowskiPT

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 237 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław

    Trening 13

    24.05.2017
     

    Siady 50x10, 60x8, 70x6, 80x4, 90x2, 110x1, 100x3@9, 100x3@9.5
    Wyciskanie 35x10, 42.5x8, 50x6, 55x4, 62.5x2, 77.5x0, 70x3@9, 70x3@9, 70x3@9
    Ciąg 55x10, 65x8, 77.5x6, 87.5x4, 100x2, 120x1, 110x3@9

     

    Krótko się spało, obudziłem się zmęczony. Szybkie ogarnianie się na trening, żeby zdążyć ze wszystkim, bcaa + redweiler + amino linx i pobudzenie było, ale i tak czułem się mega chujowo.

    110kg to mój nowy Personal Best i jestem z niego mega dumny! Głębokość na zaliczenie, więc jest zajebiście! :)

    Obie serie siadów z setką robiłem mając w głowie, że mam zrobić tyle powtórzeń, żeby RPE wyszło 9 i też tak zrobiłem :) na kolejnym treningu dokładam 0.68kg (cztery klamry z tworzywa sztucznego, 170g każda - taka prowizorka!) i zobaczymy jaka będzie dyspozycja dnia.

     

    Wyciskanie to dramat, 77.5 nie zdjąłem dzisiaj nawet ze stojaka, ale 70x3x3@9 weszło super i byłem zadowolony z tego :) Co prawda całe przedramię nakurwiało mnie niesamowicie ale weszło!

     

    Ciągi bardzo spoko, 120kg lżej niż myślałem ale dalej czułem dyskomfort w ręce i to nie było to. 110x3 asekuracyjnie - jakbym się zmusił i pociągnął kotem to byłoby 110x4@9 ale bez kota x3 i micha mi się cieszy :)

     

    Chwile po treningu wpadła znajoma z TS (pozdro dla Klaudii!) i szybko ogarnęła co jest nie tak z moją łapą - przeciążyłem mięśnie w samej dłoni od chwytu. Podotykała 2-3 minuty (tak ładnie to brzmi, bo bolało niesamowicie) i nie boli <3

    Jutro wieczorem planuje saunę długą, żeby regen się wkreciło :) Tylko jest pytanie: 4x15min on/off, czy może dłuższe sesje 4x20on/10off? Ktoś coś wie o saunowaniu?


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko