Skocz do zawartości

Zdjęcie

DT ancient-blood

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
ancient-blood

ancient-blood

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Miasto:Katowice

M1W3D20 (16.02.2019) sobota

*******************

 

POSIŁKI (5) 2270kcal - W 41% (337g) / B 24% (144g) / T 35% (62g)

 

 

08:00 trening
09:30 białko wpc 80 (30g), ryż jaśminowy (50g), mleko bez laktozy (150ml), 471 kcal, BTW: 32/7/60
12:30 duszona pierś z kurczaka (120g), ryż brązowy (100g), brokuł mrożony (150g), 538 kcal, BTW: 40/4/80
16:00 kefir 1,5% (400g),czerwona papryka (100g), orzechy włoskie (25g), 388 kcal, BTW: 18/24/26
20:00 jajko x3 (160g), płatki owsiane (80g), wiórki kokosowe (10g), jabłko suszone (100g), jogurt grecki (200g), 983 kcal, BTW: 40/36/130
 

SUPLEMENTACJA - multiwitamina, D3K2, ZMA, witamina C, drożdże piwne (witaminy z grupy B), tran z wątroby dorsza

 

TRENING - siłowy - plecy + biceps

 

rozgrzewka rąk i pleców, rozciaganie dynamiczne

 

przyciaganie linki do brzucha 2x15 20kg

ściąganie linki wyciągu górnego w szerokim nachwycie serie rozgrzewkowe 2x20 20kg, 10/10/8/10 35kg

wiosłowanie sztangą 4×12 25kg
podciąganie się na drążku wąskim nachwytem 3x10 dociążenie 20kg
przyciaganie linki wyciagu dolnego do brzucha 3x15 20kg


wznosy sztangi prostej na biceps stojąc 12/12/11/10 15 kg
wznosy hantli z supinacją stojąc 3x10 na stronę hantle 2x7kg

wznosy hantli stojąc hantle 2x4kg

 

przyciąganie nóg do klatki piersiowej w zwisie 2x25

plank 1 minuta


rozciąganie statyczne

 

SEN 9 godzin

 

*******************

 

Plecy zrobione. Koniecznie muszę się bardziej zainteresować tematem pleców bo podczas treningu zwyczajnie ich nie czuję. Po treningu nóg mogę zdecydowanie powiedzieć, że to był dobry trening a po plecach ledwo co... 

 

*POSIŁKI (5) 24920kcal - W 54% (334g) / B 25% (151g) / T 21% (59g)

 

 

08:00 trening
09:30 białko wpc 80 (40g), ryż jaśminowy (100g), 515 kcal, BTW: 40/4/82
12:30 duszona pierś z kurczaka (90g), ryż jaśminowy (100g), brokuł mrożony (150g), cukinia (100g), 507 kcal, BTW: 33/2/85
16:00 wołowina (100g), makaron pełnoziarnisty (100g), ser parmezna twardy (15g), zielona papryka (100g), papryczki jalapeno (20g), 429 kcal, BTW: 33/16/34
19:30 krewetki (150g), bagietka (100g), masło klarowane (15g), 565 kcal, BTW: 40/20/50

  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko