Skocz do zawartości

Zdjęcie

Domowa Siłownia Na Strychu

* * * * - 3 głosów nowe foty drugiej stronie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
fobos91

fobos91

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPip
  • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    Witam chcialem przedstawic wam moja ciezko dorobiona silke. Ze wzgledu ze jeszcze sie ucze i nie mam pracy i rodzice nie byli wstanie mi pomoc finansowo, wiec zeby myslec o mojej wlasnej silce musialem zbierac i rezygnowac z innych zeczy ;) ale udalo sie i po ponad pol roku mam to ;) :) Mi to wzupelnosci starczy cwicze ponad rok z przerwami. Jak oceniacie moja silke??

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Dodany obrazek

    Edytowany przez fobos91, 10 październik 2009 - 14:23 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    piciu1991

    piciu1991

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 288 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wieleń
    • Staż [mies.]: 20
    No niezle. Najwazniejsze sprzety masz. Nieźle to sobie wykombinowałes. Nic wiecej tylko ćwiczyc ;)
    • 0

    #3
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT
    jest w porządku. Gdybyś jeszcze gdzięs wstawił drązek do podciągania i poręcze do ścian to w ogole byloby glanc :)
    • 0

    #4
    DamianT

    DamianT

      Natural user

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6329 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    siłka na plus , to co najwazniejsze to masz . Tak jak Tankiel mowi dodaj drazek i bedzie git.
    Rosnij , powodzenia ;)

    Edytowany przez Prezes Mass, 10 październik 2009 - 14:30 .

    • 0

    #5
    .eLDOKa.

    .eLDOKa.

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 795 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów!
    • Staż [mies.]: ***
    Spoko tyrka ;), pozostaje tylko zyczyc przyrostów! ;)
    • 0

    #6
    muc13k

    muc13k

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 201 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Dukla
    • Staż [mies.]: 1^ rok
    Wszystko super tylko czy nie masz tam zimno w zimie??
    Ja mam siłkę w piwnicy i planuję właśnie przenieść na strych bo w piwnicy to w korytarzu tylko mogę...
    Mało miejsca mam na ławkę nie mówiąc już o innym sprzęcie :(
    • 0

    #7
    fobos91

    fobos91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    Wiez przez strych przechodza kominy i jak jest zima to sie grzeje wiec nie jest tak zle, tylko jak jest bardzo wietrznie to cieplo szybko ucieka. Mialem mozliwosc w piwnicy ale jak jest zima to tam pizdzi az sie wlos na reku jerzy dlatego wybralem strych.
    • 0

    #8
    miszol00

    miszol00

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 555 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bieruń Stary
    • Staż [mies.]: ze 35
    ooo ja tez mam na strychu i powiem wam ze jak jest zima to bez kurtki sie nie obejdzie
    kalesony pod spodnie
    kurtka zimowa na gore
    czapka
    welniane skarpety i glany wysokie

    fajnie jest pocwiczyc w extremalnych warunkach gdy na polu jest -20*C
    • 0

    #9
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT
    Fajnie ćwiczyc w takich warunkach? ;) Ja raz bylem z zime u kumpla to az ciezko było gryf trzymać taki zimny i dłonie bolały. Nigdy wiecej...
    • 0

    #10
    miszol00

    miszol00

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 555 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bieruń Stary
    • Staż [mies.]: ze 35
    eeeeeeee no co ty stary jest zaje fajnie
    czasami warto jest sie poswiecic dla pakierni
    a zima tuz tuz
    • 0

    #11
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Na początek pozdrawiam kolegę z okolicy.


    Najważniejsze są chęci, póki one są to będzie wszystko ok. Co do sprzętu to ładnie kombinujesz, z czasem przydałoby się trochę sprzętu dodać, tj. drugi wyciag, poręcze, drążek.

    Moim zdaniem, skoro masz mało kasy niepotrzebnie kupowałeś ławkę rzymska, w to miejsce można było kupić coś bardziej pożytecznego.
    • 0

    #12
    fobos91

    fobos91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    Witam

    Mam 50 dych co bym mogl dokupic do mojej silki porzytecznego ???
    • 0

    #13
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Drążek, nakład lub prasa do nóg
    • 0

    #14
    fobos91

    fobos91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    Za te 50 zl kupilem 40 kilo nakladu^^
    • 0

    #15
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    No elegancko %-)
    • 0

    #16
    fobos91

    fobos91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    nie tam zadne z betonu ani stalowe mam zeliwne

    Edytowany przez fobos91, 13 listopad 2009 - 19:07 .

    • 0

    #17
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Wstaw foto przy okazji %)

    ale chyba nie żebra od kaloryfera ? :-)
    • 0

    #18
    fobos91

    fobos91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 134 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lębork
    • Staż [mies.]: 24
    Nie, takie jak mam na innychg fotach tylko 10 bo tam sa same 5 kilo, wstawie dzisija jeszcze foty:P
    • 0

    #19
    Szy3ki

    Szy3ki

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5144 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    Nie przesadzaj z ciężarem , żebyś rodzicą do salonu nie wleciał :-) A tak na poważnie to tylko pozazdrościć , nie ma to jak włąsna siłownia , pod nosem , nie trzeba dojeżdzać , prysznic w domu , zjeśc coś też w domu - BAJKA no i kasa nie trzeba na karnety wydawać tylko na jedzonko czy jakąś odżyweczke %)
    • 0

    #20
    ~Ramzes

    ~Ramzes

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 732 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:to pytanie?
    • Staż [mies.]: rośnie
    Ja też kiedyś siłkę miałem na strychu i jak coś to w zime ćwiczyłem do 16 bo poźniej to spadało do ponieżej -10 stopni. A tak to przy -5 to po rozgrzewce i dobrym dresie nie ma problemów. Tak to sprzęt konkret.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko