Skocz do zawartości

Zdjęcie

Domestic Lab

* * * * * 4 głosów opinie uwagi ranking

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
papierowy

papierowy

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 60+
    Ja nie wroze ja to wiem .
    • 0

    #22
    JACA_85

    JACA_85

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2265 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL...
    • Staż [mies.]: 2001
    Ja tez wiedzlame ze tren andro jest igla... wbilem andro atom i nex... po tym sie wypowiedzialem. Wbije domestic z medicalem na jesien to bede mowil co wiem... ;) Ps. Oby tak bylo ;-) Wysłane z mojego SM-G925F

    Edytowany przez JACA_85, 21 kwiecień 2016 - 17:42 .

    • 0

    #23
    TRENIK

    TRENIK

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 420 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:siedlce
    • Staż [mies.]: 20

    ja od lipca ruszam z propem, masterem, npp, antek(na 3 tyg), tura(na 7 tyg) i boldem domestic. pozniej odstawie npp i dojdzie tren i oxa. relacja bedzie zdana napewno. do konca roku tylko na tym labie(badania jakie trzeba bedzie tez po robie zeby bylo wiadomo jak srodki szarpia %%) ) foty zapasow tez wrzuce  %-)  (zapas na pol roku :santa:  %%)  %-) ) bolda trzymalem w rekach i mam w posiadaniu(bedzie odpalony 28.06.2016 odrazu po ostatnim starcie %-)  :str:  wykonanie i dessing zajebiaszcze  %%)  %-)  obecnie leci sam medical (tren, master i prop) dzialanie jak dotej pory LUX  %%) wiec tez bede mogl na koniec zdac relacje i porownac  :fakju:  

    ze sportowym pozdrowieniem  %-)  %%)  :cozagopek: hahaha  %%)  


    • 0

    #24
    BanksPG1945

    BanksPG1945

      HI-TEC TEAM - Sportowy Kamil

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8982 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:POLSKA
    • Staż [mies.]: DŁUGO
    Propek fajnie wyglada. Odpalam w poniedzialek.
    • 0

    #25
    mundy

    mundy

      <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3899 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ostrow maz
    • Staż [mies.]: 108

    No fajnie może i wygląda , jak chcieli zrobić taki super wyglad i zaufanie , to mogli zainwestować w amp i pudełka jak np genesis ...

     

    Chociaż żadne opakowanie i tak nie jest wyznacznikiem i malo jest film nie mających podszywaczy ,lub które same nie wypuszczają gorszych partii -taki rynek.


    • 0

    #26
    papierowy

    papierowy

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1410 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 60+
    Po co ampulki i super pudelka nie wazne jak wyglada to ma dzialac ma byc kosa i ogien w dupie a nie ladny wyglad !!!Ladny wyglad byl w Titanie i co ??? No wlasnie kazdy wie co ... dla mnie moze byc i w słoiku aby bylo w srodku to co ma byc
    • 1

    #27
    Piemel

    Piemel

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 283 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna

    Dzisiaj doszła do mnie paka. Bardzo ładnie się to wszystko prezentuje. Zawartość jest przezroczysta i strzał był bezbolesny mimo ze to prop. Za jakiś czas pojadę na badania i je tutaj wkleję. 

     

    http://www.fotosik.p...d1028bf2070feee


    • 3

    #28
    kwp19

    kwp19

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 858 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: troche

    Po co ampulki i super pudelka nie wazne jak wyglada to ma dzialac ma byc kosa i ogien w dupie a nie ladny wyglad !!!Ladny wyglad byl w Titanie i co ??? No wlasnie kazdy wie co ... dla mnie moze byc i w słoiku aby bylo w srodku to co ma byc

    przeciez jarales sie ze titan Ci rozjebuje kumpli i sam pisales,ze wbijesz
    • 0

    #29
    papierowy

    papierowy

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1410 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 60+
    No co tak mi powiedzieli przyglupy z kturymi nawet juz nie rozmawiam naszczescie kupilem tego tri bolda tylko 2 paki i co kupa dlatego nie polecam nigdy bym nie kupil tego ani nie wziol za free . Tam cos siedzi ale to napewno nie jest bold bo estro zbilo mi strasznie . I z takimi tekstami to ty wiesz gdzie mozesz ....
    • 0

    #30
    BanksPG1945

    BanksPG1945

      HI-TEC TEAM - Sportowy Kamil

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8982 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:POLSKA
    • Staż [mies.]: DŁUGO

    Nie regujcie na posty Levisa on ma swój świat.

    Jutro jadę zbadać z rana ile wyjdzie na badaniu tescia :D


    • 0

    #31
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:

    Levis1 ban za trollowanie. Każdy temat w który wjedziesz przeradza się w śmietnik. Proszę nie wklejać tu też żadnych maści i innych gówien. Na temat, albo wcale. 


    • 0

    #32
    zajo84

    zajo84

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 642 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:syberia
    • Staż [mies.]: 24

    ma może ktoś fotki orali  :ziober:


    • 1

    #33
    papierowy

    papierowy

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1410 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:UK
    • Staż [mies.]: 60+
    Wlasnie jak z tymi oralami sa juz w sprzedazy ?
    • 0

    #34
    blue-chees

    blue-chees

      indestructible madman:)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8555 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:london
    • Staż [mies.]: 7lat

    w najblizszym czasie bedzie cala gama srodkow/orali - zaktualizuje temat + fotki poszegolnych saa


    • 0

    #35
    blue-chees

    blue-chees

      indestructible madman:)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8555 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:london
    • Staż [mies.]: 7lat

    *
    POPULARNY

    Testosteron Enantathe

     

    Załączony plik  Capture5.PNG   355,9K   17 pobrań

     

     

    Trenbolone Ace

     

    Załączony plik  Capture4.PNG   308,73K   20 pobrań

     

     

    Pozostale fotki beda sukcesywnie dodawane w kolejnych postach oraz pelna aktualizajca saa bedzie w post #1


    • 8

    #36
    JACA_85

    JACA_85

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2265 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL...
    • Staż [mies.]: 2001
    Blue nie wstawiaj bo kusisz tylko :-)
    Czesc asortymentu na testy juz mam... ale slinka na inne jest...

    Wysłane z mojego SM-G925F


    • 0

    #37
    BanksPG1945

    BanksPG1945

      HI-TEC TEAM - Sportowy Kamil

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8982 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:POLSKA
    • Staż [mies.]: DŁUGO

    co Ty testerem jesteś :P zejdz juz w koncu z tego cyklu mordo :D


    • 0

    #38
    JACA_85

    JACA_85

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2265 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL...
    • Staż [mies.]: 2001
    Nie chce mi sie juz testowac ;-)
    Z trenami sie bawilem i starczy. Teraz jak dla mnie na wlasny uzytek stawiam Medical, Nexium i Domestic... na tych 2 pierwszych juz bazuje, Domestic na dniach odpalam co nieco do zestawienia... amen. ;)
    Co do zejscia to plany sie zmieniaja z dnia na dzien i cos wydaje mi sie ze za szybko nie skonczy sie ten rozdzial :-B

    Wysłane z mojego SM-G925F


    • 0

    #39
    TRENIK

    TRENIK

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 420 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:siedlce
    • Staż [mies.]: 20

    ja w nastepnym tyg odpalam trena a %%)  jestem na medicalu wiec zobaczymy  czy bedzie roznica  :devil:


    • 0

    #40
    JACA_85

    JACA_85

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2265 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL...
    • Staż [mies.]: 2001
    Daj znac co i jak... bo nie wiem co magazynowac "na zaś"

    Wysłane z mojego SM-G925F


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko