Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dokładny poziom testosteronu - gdzie badanie Wrocław?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
finapliks

finapliks

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 162 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: +2
    Witam chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna zbadac DOKLADNY poziom testosteronu we krwi.Gdzie nie jade mowia ze nie robia takiego. Zawsze tylko oznaczaja( jesli powyzej normy) 15,00 i daja strzaleczki

    Wiec jesli ktos wie gdzie i za ile prosilbym o napisanie.
    Lokacja : WROCLAW
    • 0

    #2
    Drops

    Drops

      eye contact

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3939 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Obwiniasz za swoją niedowagę niski poziom testosteronu? Dobrze kombinuje? %)

    Obwód przedramienia w [cm]: 20
    Obwód klatki piersiowej w [cm]: 90
    Obwód uda w [cm]: 50
    Obwód łydki w [cm]: 40
    Waga w [kg]: 60
    Wzrost w [cm]: 175
    Obwód ramienia w [cm]: 30
    Obwód w pasie w [cm]: 85
    Staż treningowy [miesiące]: 12


    • 0

    #3
    finapliks

    finapliks

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 162 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: +2
    nic z tych rzeczy.Profil juz dawno nie aktualny, w dodatku nie planuje cyklu w najblizszym czasie.
    Kumpel jest ON, a z racji dostepnych srodkow pienieznych i ciekawosci ktora nas ogarnela jestesmy ciekawi jakie bedzie stezenie we krwi .
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko