Skocz do zawartości

Zdjęcie

dodatki do diety

- - - - - dodatki diety

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~~Fresh~~

~~Fresh~~

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 275 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:~~West Side~~
    • Staż [mies.]: 27
    Witam.
    Mam rozpisaną diete, trzymam sie jej itd.
    Chce sobie zapodać jakieś dodatki do niej, co sądzicie o tym;

    http://www.allegro.pl/item97111676_promocja_glukoza_dextroza_.html

    http://www.allegro.pl/item97497369__whey_protein_concentrate_80_bialko_80_.html

    ?? prosze o odpowiedzi i pomoc z góry dzięki %)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57450 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    9 zł za kg glukozy to tak średnio+przesyłka jeszcze,więc lipa.To "białko" to syf,więc o nim zapomnij.Najtańsze dobre białko to wpc ostrowia.
    • 0

    #3
    ~~Fresh~~

    ~~Fresh~~

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 275 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:~~West Side~~
    • Staż [mies.]: 27
    ok glukoze biore :-P (kupie w spożywczaku taniej ;) )

    białko odpada

    a chodzi Ci o te?

    http://www.allegro.pl/item97537075_bialko_ostrowia_wpc_80_0_5kg_gratisy_dowoz.html
    %)
    za białkiem popatrze w sportowych ;) bo te przesyłki dodają za dużo

    Edytowany przez ~~Fresh~~, 18 kwiecień 2006 - 15:32 .

    • 0

    #4
    soc

    soc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 576 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    Tak jest to jest zajefajne białko WPC Ostrowia.
    Ja polecam też biore.
    • 0

    #5
    ~~Fresh~~

    ~~Fresh~~

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 275 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:~~West Side~~
    • Staż [mies.]: 27
    Kupiłem glukoze w spożywczym :) wszystko co było (4 opakowania po 200gram) 2,70zł za opakowanie. Jeszcze te białko i będzie git.
    Teraz chciałbym sie dowiedzieć w jakich porcjach dawkować tą glukoze i kiedy? (po ile gram, po treningu czy jak?) :rolleyes:
    • 0

    #6
    soc

    soc

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 576 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bielsko-Biała
    Glukoze po treningu 0,6-1gram na kilogram masy ciała.
    Pozdrawiam!
    • 0

    #7
    ~~Fresh~~

    ~~Fresh~~

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 275 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:~~West Side~~
    • Staż [mies.]: 27
    :rolleyes: B-) wow... nie dostane cukrzycy?
    • 0

    #8
    świras

    świras

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 202 postów
  • Wiek: 31
    • Miasto:Katowice
    • Staż [mies.]: 17

    :rolleyes: B-) wow... nie dostane cukrzycy?


    %) hehe nie martw sie
    tych wegli nawet do diety nie licz
    to jest do uzupelnienia glikogenu :-)

    Edytowany przez świras, 18 kwiecień 2006 - 21:24 .

    • 0

    #9
    ~~Fresh~~

    ~~Fresh~~

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 275 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:~~West Side~~
    • Staż [mies.]: 27
    skoro na moją wage powinienem "zjeść" 63 gramy, to powiedzcie mi ile ma duża łyżka stołowa płaska? (abym mógł sobie dawkować bo miarki nie mam :P )
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko