Skocz do zawartości

Zdjęcie

Do przodu - DT by kokos

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#701
kokosxpxp1

kokosxpxp1

    <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    nie wiem co bedzie w tym tygodniu i jak bedzie wygladac progresja. dla prykladu: mialem low bary rampa5 na 135. teraz w ty tyg mam dac +7.5kg :p


    • 0

    #702
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    PR z dzisiejszych siadow

    lowbar 147.5x5 z zapasem na jakies 2rep lub 3/5kg. bez pasa. planowany siad na zawody w okolicach 180/190


    • 0

    #703
    Bydlur

    Bydlur

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 846 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Ładnie, a jak na oko w pozostałych bojach?


    • 0

    #704
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    pojecia nie mam %) ciąg 175x4 MOZE na ten moment (w  piatek robilem 175x3), ławka tez nie wiem. stawiam na okolo 110/115 na ten moment 


    • 0

    #705
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    niespodzianka %)

     

    ciąg KLASYK 180x3 z malym zapasem ale prawie zemdlalem XD bez pasa

    przysiad highbar mialo byc PR 147x5 ale sie zajebalem i zrobilem na 6 %)


    • 0

    #706
    Ogoras

    Ogoras

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 263 postów
    Lepiej jedno wiecej niz o jeden za malo😜
    • 0

    #707
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    Lepiej jedno wiecej niz o jeden za malo

    trener byl w szoku i stwierdzil ze sie wczesniej opierdalalem na treningu %) 


    • 0

    #708
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    z dzis: lowbar comp. 152.5x6 z zapasem na 1/2 rep. bez pasa :)

     a do tego  wyciskanie zza karku 48 6x6 i siady lowbar comp. pauzowane 3x3 142.5 142.5 i 145 lekko z zapasem na 1 :) 


    • 0

    #709
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    klasyk 200x3 w pasie, na wyjezdzie, sztanga crossfitowa z ubogim radelkiem i bumpery zamiast talerzy. potem szybkie siady do 145x5 hibar bez pasa. w sumie smacznie %)


    • 0

    #710
    Ogoras

    Ogoras

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 263 postów
    No siady to ci ida pieknie, gratulacje. Ale myslisz ze wyciskanie zza glowy jest konieczne, biorac pod uwage kontuzjogennosc cwiczenia?
    No i ciagi tez super, fajnie ze ktos w trojboju idzie klasykiem😊
    • 0

    #711
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    No siady to ci ida pieknie, gratulacje. Ale myslisz ze wyciskanie zza glowy jest konieczne, biorac pod uwage kontuzjogennosc cwiczenia?
    No i ciagi tez super, fajnie ze ktos w trojboju idzie klasykiem

    nie ja ustalam cwiczenia :)  ale czuje przelozenie. pracuje tylnym aktonem. robiac to dobrze krzywdy sobie nie zrobie :)


    • -1

    #712
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    siady lowbar rampa4 170kg pas +1 seria 10% drop ciezaru

    wyciskanie zza karku 4x4 55kg

    siady lowbar pauzowane 145x2 150x2 155x2 bez pasa. byloby lepiej ale plecy mnie nakurwiren przez 170. 

     

    potrójny szok bo:

    pierwsze lowbary z pasem, zmiana ciezaru z dwubojowego na zeliwne, zmiana sztangi na twardą ipf.

    za tydzien wchodzą juz neopreny sbd. ma byc z jajem. bedzie wiecej.

     

    STAY TUNED %)


    • 0

    #713
    blackmanczarny

    blackmanczarny

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 28 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8

    Powodzenia


    • 0

    #714
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    zyje :P

     

    pierwsze podejscia na zawodach maja byc nastepujace:

     

    przysiad 185

    ława 110

    ciąg 207.5

    :)


    • 0

    #715
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    pierwszy start za mną.

    9/9 wszystkie podejscia zaliczone

    200 siad

    117.5 ława

    220 ciąg


    • 0

    #716
    Bydlur

    Bydlur

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 846 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 44

    Które miejsce? Miałeś jakiś zapas w ostatnich podejściach czy już było czuć, że maks?


    • 0

    #717
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    w siadzie gdybym nie zjebal troche biodra mysle ze 205 poszloby. ława jest mocno do poprawy ale na ampach mysle 125/130 pojdzie. ciag kasztanilem ustawienie, jesli poprawie ustawienie i pare innych bobali to te 230/240 pojdzie na momencie. siad podobnie.

     

    generalnie cel na kolejne zawody (ampy w maju) 225/125-130/245. DO ZROBIENIA :P


    • 0

    #718
    Ogoras

    Ogoras

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 263 postów
    Troche mnie tu nie bylo, a widze ze grobo sie tu dziej. Super wyniki, gratuluje.
    • 0

    #719
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    dziekuje :)


    • 0

    #720
    kokosxpxp1

    kokosxpxp1

      <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2510 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata+

    wciaz zyje %)

     

    zabawa wyglada fajnie. wyciskan nie mam poki co.

    z siadow z tygodnia na tydzien wiecej, katowane highbary. 155x7 i 150x9. ciągi dimmela 180 w 2 seriach na 4 rep z pauza na dole łapane zamkiem. ofc wszystko bez pasa. 

     

    tak wiec przyszlosc wydaje sie przyjemna :D 

    aa no i lowbar w 3 seriach 165x3 pauzowany bez pasa :P


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko