
#1
Napisany 19 listopad 2009 - 16:56

Witam..szukałem na necie ale nei znalazłem..do jakich samochodów można instalować LPG...bo wiadomo że nei wszystkie dorbze to znosza...nie każdy silnik ma wtedy długą zywotnośc ponieważ gaz nie działa na nie zbyt dorbze...sa takie w ktorych LPG sprawuje sie bardzo dobrze i nie niszczy ich..prosiłbym o podział jakis marek samochodów..bądź cos bardziej rozbudowanego..jesli wiecie gdzie mozna znaleźć cos takiego...pozdrawiam

#2
Napisany 19 listopad 2009 - 17:42

Najlepsze silniki 8 zaworowe na jednopunktowym wtrysku. I pojemność, żeby była minimum 1,4 bo w mniejszych to się nie opłaca.
#3
Napisany 19 listopad 2009 - 18:28

pytasz się do jakich nie zakladać...
hehe do diesli
uprzedzając pytania i próby wysmiewania... do diesli też można.
tak jak pisał kolega wyżej.
8 zaworowe albo 16 na sekwencji.
w silnikach z turbiną warto gaż plynny zalożyc. spory koszt ale nie ma porównania do benzyny.
więcej mocy i momentu!! na gazie!!
hehe do diesli

uprzedzając pytania i próby wysmiewania... do diesli też można.
tak jak pisał kolega wyżej.
8 zaworowe albo 16 na sekwencji.
w silnikach z turbiną warto gaż plynny zalożyc. spory koszt ale nie ma porównania do benzyny.
więcej mocy i momentu!! na gazie!!
#4
Gość_~Marcin_*
Napisany 19 listopad 2009 - 18:42

Gaz lpg przyczynia się do szybszego zużycia każdego silnika dlatego, ze ma wyższą temp spalania, jest suchy więc nie ma właściwości smarnych, szybciej zużywają się świece kable wysokiego napięcia kopułka, palec, zdycha szybciej sonda lambda i wydech ogólnie
są silniki, które tolerują lpg tzn da się zamontować i wyregulować i korzystać bez większych problemów a są takie które sprawiają kłopoty - najbezpieczniejsza jest sekwencja nie mamy ryzyka wystrzału, nie tracimy na mocy, spalanie minimalnie większe niż benzyny
Generalnie najważniejsze w gazie to jest jak dobrą instalkę montujemy i kto ją montuje jak "rzemieślnik gaziarz" zna się na rzeczy to cieszymy się ekonomią a jak partacz to mamy problemy non stop jeździmy na regulacje mamy wystrzały, dużo słabsze auto i gromadkę kłopotów
są silniki, które tolerują lpg tzn da się zamontować i wyregulować i korzystać bez większych problemów a są takie które sprawiają kłopoty - najbezpieczniejsza jest sekwencja nie mamy ryzyka wystrzału, nie tracimy na mocy, spalanie minimalnie większe niż benzyny
Generalnie najważniejsze w gazie to jest jak dobrą instalkę montujemy i kto ją montuje jak "rzemieślnik gaziarz" zna się na rzeczy to cieszymy się ekonomią a jak partacz to mamy problemy non stop jeździmy na regulacje mamy wystrzały, dużo słabsze auto i gromadkę kłopotów
#5
Napisany 19 listopad 2009 - 19:30

Rozumiem...rozjaśniło się na ten temat...:) thx
0 użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników