Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta + ćwiczenia.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
sksynchronize

sksynchronize

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Czołem, chciałbym prosić o link do jakiejś sprawdzonej diety, chodzi mi, żeby nie była ona jakaś drastyczna, ale też efekty były widoczne dość szybko.

Mam 190 cm wzrostu i ważę 96 kg, chodzi mi przede wszystkim o pozbycie się brzucha, chciałbym zacząć właśnie od diety plus od ćwiczeń na bieżni.

Jak polecacie ćwiczyć? Ile dni w tygodniu i po ile minut tej bieżni? Dodam, że chodzę do szkoły i w domu jestem dopiero o 15, jeśli to potrzebne do diety. 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
KońRafal

KońRafal

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Nowy Sącz

    Witaj nie ma czegoś takiego jak gotowa dieta. Dieta powinna być odpowiednio zbilansowana pod Ciebie. Ile masz lat bo widzę, że nie podałeś w profilu. Na początek musisz określić swoje PPM (podstawowa przemiana materii) następnie CPM (całkowita przemiana materii) na podstawie Twojej aktywności fizycznej. Dopiero dalej można ustalać konkrety co do ilości białka, tłuszczów, węglowodanów i restrykcji kalorycznych. 


    • 0

    #3
    Jimi79

    Jimi79

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1346 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: II2016

    Jak wyżej, wylicz zapotrzebowanie kaloryczne z kalkulatora BMR:

    http://ar.pl/kalkula...kalkulator-bmr/

    a następnie ułóż dietę w kalkulatorze kalorii

    http://ar.pl/kalkula...#/1479194019331

     

    Przy doborze diety staraj się używać jak najmniej przetworzonych produktów, patrz by produkty miały krótki naturalny skład, bez różnych Exxx i innych ulepszaczy,:

    Płatki owsiane górskie są lepsze od płatków owsianych extra, i dużo lepsze od gotowej mieszanki " pseudo-FIt-śniadaniowej". Jak zrobisz burgera z mielonej wołowiny to jest ok, ale nie kupuj gotowych paczkowanych burgerów. Lepiej griluj świeżego pstrąga, zamiast zjeść paluszki rybne itd...

    Postaraj się wykluczyć z diety tłuszcze trans (ale nie wyeliminuj z diety innych tłuszczy, pewna ich ilość jest niezbędna do prawidłowego działania organizmu), to one powodują powstawanie otyłości narządowej (wywalony twardy brzuch). Unikaj cukrów prostych zwłaszcza rafinowanych. Jak ognia unikaj połączenie ich obu (większość słodyczy i duża część fast food). Jedz dużo warzyw.

    Pamiętaj, żeby potrawy Ci smakowały, pamiętaj o przyprawach...jak posiłki nie będą Ci smakować to nie wytrzymasz długo na diecie. Ja przez rok zrzuciłem ~~ 25kg, jadłem smacznie i nie chodziłem głodny

     

    Jeśli nie chcesz zacząć ćwiczyć na siłowni to lekkie cardio będzie jak najbardziej wskazane. Pamiętaj by nie był to wysiłek przekraczający Twoich możliwości, masz spalać kalorie i tracić tłuszczyk, a nie wypalać organizm pozbywając się nie tylko tłuszczu ale i mięśni. Pamiętaj, że cardio to nie tylko bieżnia czy rowerek, ale i spacer na świeżym powietrzu czy rekreacyjne pływanie na basenie. Staraj się być ogólnie aktywny: masz gdzieś pojechać autobusem - lepiej przejdź się. Jeżeli upierasz się nad bieżnią to tak ze 3 sesje na tydzień po 45 min będą ok na start (nie przesadzaj z prędkością i nachyleniem.. jeszcze przyjdzie czas na zintensyfikowanie treningu). Jak przyzwyczaisz się do aktywności to, warto będzie włączyć trening interwałowy.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko