Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta + zmiana nocna

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pinioo

pinioo

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam.
W końcu udało mi się zdobyć motywację, żeby przejść na dietę i zacząć ćwiczyć w celu zdobycia masy. Mam jednak mały problem, ponieważ pracuję tylko na zmianie nocnej i nie bardzo wiem, jak mam poprzesuwać posiłki. Zajmowane stanowisko wymaga też zostanie czasem dłużej w pracy gdzieś do godziny 7, może 8 w porywach. W czasie pracy, koło 1 w nocy mam przerwę, podczas której mógłbym zjeść spory posiłek, a koło 4 mógłbym się wymknąć do szatni na max 10 minut. Myślalem, zeby wtedy przyjąć odżywkę, bo na nic więcej raczej czasu nie będzie. Ułożyłem sobie posiłki, których nie chciałbym jakos mocno zmieniać, bo pasuje mi ich łatwość przygotowania i dostępność produktów. Prosiłbym o jakieś porady, bo jak już zacznę, to chciałbym wszystko robić dobrze i z widocznymi skutkami.

I posiłek
Płatki kukurydziane 100g
Mleko 1.5% 250ml
Banan 100g
Jogurt naturalny 2% 125g

II posiłek
Chleb żytni razowy 200g
Szynka wieprzowa 50g
Masło 10g
Orzechy włoskie 30g

III posiłek
Ryż brązowy 100g
Mięso z piersi kurczaka 100g
Kukurydza konserwowa 150g
Oliwa z oliwek 15g

IV posiłek
Makaron(tu też prosiłbym o opinię jaki jest najlepszy i względnie niedrogi) 100g
Ser twarogowy tłusty 80g
Oliwa z oliwek 15g

V posiłek
Białko jaj kurzych 150g
lub
Tuńczyk (myślałem nad jedzeniem w dni treningowe)

VI posiłek
Trec Mass XXL 50g

W sumie wychodzi 3300kcal, co też wydaje mi się mało, z uwagi na to, że ważę 75 kilo przy wzroście 180cm, ektomorfik, szczypior :) Podsumowując, chciałbym prosić o rozplanowanie godzin i kolejności przyjmowania posiłków, oraz korekty dotyczące samego menu.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
dawidmackow

dawidmackow

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2576 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna

    I posiłek
    Płatki kukurydziane 100g Zamień na owsiane.
    Mleko 1.5% 250ml Zamień na wodę, jako źródło białka obierz jaja / mięso / rybę / odżywkę białkową.
    Banan 100g Zbędny, aczkolwiek dla ektomorfika jako "zastrzyk energii" z rana może być okej.
    Jogurt naturalny 2% 125g Zbędny.

    II posiłek
    Chleb żytni razowy 200g
    Szynka wieprzowa 50g Zamień na normalne mięso, bez zbędnych dodatków i konserwanty (które w tej szynce występują).
    Masło 10g Zamień oliwę z oliwek, olej lniany, olej z pestek winogron, masło orzechowe.
    Orzechy włoskie 30g

    III posiłek
    Ryż brązowy 100g
    Mięso z piersi kurczaka 100g
    Kukurydza konserwowa 150g Daj normalne warzywa.
    Oliwa z oliwek 15g

    IV posiłek
    Makaron(tu też prosiłbym o opinię jaki jest najlepszy i względnie niedrogi) 100g Ja kupuję z Biedronki makaron z mąki durum "Ziarna Natury" - tani, smaczny i zdrowy. Polecam.
    Ser twarogowy tłusty 80g Zamień na mięso / jaja / rybę / odżywkę białkową.
    Oliwa z oliwek 15g

    V posiłek Dodaj węgle, jak również i warzywa.
    Białko jaj kurzych 150g
    lub
    Tuńczyk (myślałem nad jedzeniem w dni treningowe)

    VI posiłek
    Trec Mass XXL 50g Gainer na noc? Chcesz, by Cię zalało? Jak już jeść węgle na noc to z jakiś wartościowszych źródeł. Albo postaw na standard : twaróg + oliwa z oliwek.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko