Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta + zestaw ćwiczeń dla mnie

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Remosek

Remosek

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 12 postów
Witam wszystkich, zaczłem dziś moją przygode z siłownia miałem wcześcniej styczność z domową siłownią oraz MMA. Szukam diety oraz treningu który pomoże mi hmm przypompować mięśnie? chciałbym aby mięśnie były widoczne tak ładnie klatka i wgl, mam dostęp do siłowni moge jakieś suplementy zakupić. Moja waga to 115-117 kg wysokość 207 cm. Na ciele mam dużą ilość tłuszczy oraz tzw cycki ;/ chciałbym się tego pozbyć zawszelką cene. Mój cel to głównie pozbyć się tych "cycków" i zrzucić troszke wagi nie chce być chudy ale zdrowszy, oraz chciałbym poprawić swoją siłe aktualnie podnosze na klatke 80-85 kg biceps około 15-20kg nogi(te odpychanie) 180kg (Podnoszenie) 120kg. Wiem że trudo jest określić rodzaj treningu, diete oraz ewentualne supplementy dla mnie itd. ale naprawde nie wiem co robić. Dzięki
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Trening do oceny | czy nie za duże obciążenie dla organizmu? , Dieta do oceny , Dieta wakacyjna , Dieta , Dieta

#2
przemek123123

przemek123123

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1587 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 20
    nie jest trudno, poczytaj w podwieszonych, ogolnie polecam Ci diete low carb, zredukuj. jak dojdziesz do upragnionej wagi zaczniesz poprawiac wyniki na silowni. Chociaz jezeli to poczatek silowni na powaznie to wydaje mi sie ze wyniki tez powinny troszke sie poprawic, bo te na taka mase sa kiepskie delikatnie mowiac:) wytrwalosci w redukcji zycze. p.s. aeroby obowiazkowo

    Edytowany przez przemek123123, 04 lipiec 2012 - 22:58 .

    • 0

    #3
    Remosek

    Remosek

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
    Dzięki aeroby będe robił 4/5 razy w tygodniu po ponad godzinie, a siłke 3-4 razy w tygodniu.
    • 0

    #4
    przemek123123

    przemek123123

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1587 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 20
    ponad godzine chyba nawet nie jest konieczne, tylko krec aeroby po treningu silowym lub w dni nietreningowe rano, bedzie najefektywniej
    • 0

    #5
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    aero kręć 30-70min (nie więcej) w intesywności 60-70% Mhr.
    W DNT najlepiej rano na czczo, W DT po treningu siłowym.
    • 0

    #6
    Remosek

    Remosek

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów

    aero kręć 30-70min (nie więcej) w intesywności 60-70% Mhr.
    W DNT najlepiej rano na czczo, W DT po treningu siłowym.

    co to Mhr, DNT i DT ?^^
    • 0

    #7
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    Mhr - Max Heart Rate, czyli Tętno maksymalne
    DT - dzień treningowy (z treningiem siłowym)
    DNT - Dzień Nie Treningowy (bez treningu silowego)
    • 1

    #8
    Remosek

    Remosek

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów

    Mhr - Max Heart Rate, czyli Tętno maksymalne
    DT - dzień treningowy (z treningiem siłowym)
    DNT - Dzień Nie Treningowy (bez treningu silowego)


    ok dzieki
    • 0

    #9
    Remosek

    Remosek

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
    Jeszcze jedno jak bym chciał suplementy to jakie najlepiej ?
    • 0

    #10
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    Białko - jako uzupełnienie do diety
    Dodatkowo można witaminy, omegę 3 (jeśli masz mało w diecie :) )
    Więcej chyba nie trzeba.
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko