Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta wioślarza i nie tylko

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Damaran

Damaran

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 6 postów
Witam w swoim pierwszym poście, od pewnego czasu przyglądam się poczynaniom na tym forum i postanowiłem poszukać pomocy wśród Was.


1,5 roku temu zacząłem uprawiać wioślarstwo, które przytrzymało mnie na wodzie pół roku, czyli do pierwszego pucharu akademickiego. Wakacje i obrona pracy dyplomowej zmusiły mnie do przerwania treningów. Chciałbym jednak od września wrócić na wodę i mam ku temu możliwości aby przygotować swoją kondycję teraz. Zanim zacząłem wiosłować nie byłem typem sportowca (188 cm i 75kg) obecnie 188cm i 84kg i 24 lata przy normalnej budowie ciała z lekkim brzuszkiem. Od jakiegoś miesiąca staram się biegać przynajmniej 2 do 3 razy w tygodniu oraz regularnie codziennie robię pompki, brzuszki, przysiady itp ćwiczenia przydatne mi przy wiosłowaniu (także).

Od przyszłego tygodnia wracam na siłownię, chcę się nie tylko skupić na ćwiczeniach które wykonywałem za czasów wiosłowania, ale także na jakimś planie treningowym, ale bez przesady, głównie kontynuuję bieganie (przynajmniej godzinę 2-3 razy w tyg) oraz wracam na ergometr (około godziny intensywnego wiosłowania 2-3 razy w tyg). Codziennie rano godzinka ćwiczeń w domu, głównie z własną masą ciała i hantelkami, w tym także przysiady itp w/w.

Próbowałem połączyć opisywane przez Was diety w całość ale nie jest to takie proste. Nie oczekuję konkretów ale dobrych wskazówek. Moim zdaniem mój plan teningowy będzie wymagał sporo wysiłku i dlatego prosiłbym o pomoc w dobraniu odpowiedniej diety. Nie przewiduję chudnąć, gdyż całe życie byłem dosyć szczupły i nadal jestem, tyle że mam lekki brzuszek. Chciałbym zachować masę (myślę że to nie przeszkadza w niczym) zamieniając ją w mięśnie, siłę i kondycję (nie ukrywam że chętnie zwiększę swoją klatę i mięśnie ale to już w planie treningowym) siły mi nie brak.

Ile kalorii, co jeść i pić, na czym się skupić i kiedy? Skąd czerpać energię?

Jakie owoce, warzywa, mięso?
Czy jogurt z płatkami kukurydzianymi, owsianymi itp to dobre połączenie?
Czego unikać?
Co pić w czasie treningów oraz w ciągu dnia, czego unikać?
Może ktoś może wskazać jakieś dobre tematy (niekoniecznie na tym forum) apropo tego co jeść i pić a czego unikać.

Nie chciałbym zabardzo wchodzić w suplementy i odżywki ze względu na problemy żołądkowe, chyba że są one naturalne lub raczej nie mają wpływu na żołądek. Aktualnie biorę magnez MGB6 oraz wapno. Piję około 0,5 litra jogurtu dziennie (na 2 razy) no i sporo owoców (czereśnie, banany, jabłka, arbuz) no i oczywiście mięso :/ Problem w tym że lubię gotować i zjeść dobrze, niekoniecznie dużo.


Pozdrawiam i z góry dziękuję za każde info.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Massive`

Massive`

    Extreme Bodybuilding

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj----> http://www.kfd.pl/dieta-na-mase-4.html
    Masz podane produkty odpowiednie do diety,sposoby łączenia makroskąłdników,etc.
    Ułóż jadłospis na podstawie zaw. tam informacji i wstaw tutaj do oceny.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko